Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Tiedotteet ja ohjeet: Kumman toiminnon haluat foorumille?

Yhdyn edellisiin ja nostan käteni äänestysten ja kyselyiden puolesta! o/

The way we never were...

Tämähän alkaa jo olla aika selkeää ja yksimielistä

I focus on the pain. The only thing that's real..

Juu tosiaan sanotaan äänestykset vaikka ovatkin periaatteessa turhempia, niin enpä ole yksityisiä koskaan kait käyttänyt.

"Boikotoidaan, Mellakoidaan, Sabotoidaan, Vastustetaan!"

no tuo äänestyshomma.

Your sweet six six six

Äänestys voisi olla ihan hauska, yksityisviestejä minäkään en juuri käytä.

vain yön pehmeä kosketus ihollasi, vain tuulen viimeinen kylmä henkäys - hiljaisuus, pimeys ja sinä.

Äänestäisin yksityisviestejä...

Jokainen meistä on itkenyt katkerasti, kun elämä ei olekaan antanut meille sitä, mitä hartaimmin olemme tahtoneet. Kaikella on silti tarkoituksensa, kyynelilläkin.

Kyselyt muilla foorumeilla on aika naurettavia ja yksipuolisia, joten en haluais niitä tälle boardille.

Yksityisviesteille mun ääni.

Elämä on kuin suklaaboksi. Joskus se on täynnä kuolleita rottia.

Mä luulen, että itsekin olisin yksityisviestien kannalla. En tiedä miksi, mutta ei oikein houkuta sellaiset netti-Iltis tyyliset kyllä/ei kyselyt.

pimeys=hulluus

Lainaus: poison

Mä luulen, että itsekin olisin yksityisviestien kannalla. En tiedä miksi, mutta ei oikein houkuta sellaiset netti-Iltis tyyliset kyllä/ei kyselyt.

niin no joo. tuossa on hyvä. korjaan, erittäin hyvä pointti. taindanpa antaa ääneni kuitenkin yksityisviesteille.

archangel, dark angel lend me thy light. through death's veil until we have heaven in sight.

Onhan se totta, että äänestysmahdollisuus ei ole se kaikkein mahtavin toiminto maan päällä, mutta minä en ole yksityisviesteihin koskenut ollenkaan. Tai, olen minä yhden viestin lähettänyt, mutta en edes tiedä menikö se perille.

Olisipa enemmän vaihtoehtoja...

And now that we're dead we've learned how to live

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.