Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Ylläripalkintoja aktiivisimmille

Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 28.06.2009 17:41

Lainaus: Pumpkin

Mun mielestä kans piirrustus tai kirjoituskilpailu olis kiinnostava Olis kiva nähdä millaista taiteilija porukkaa täällä on.

Tuommoinen kilpailu voisi olla ihan hyvä idea Tai sitten juuri semmoinen valokuvaus kilpailu, niinkuin aikaisemmin oli :P Mutta tämä aktiivisuus homma siltä yhdeltä illalta meni vähän ehkä överiksi kun tuli paljon turhia postauksia :S
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 02.08.2009 09:14
Okei, seuraava kilpailu onkin sitten joku sellainen taiteellisuutta painottava. On kai asetettava ne kilpailutyöt näytille ja luotava niitä varten äänestys, jotta yleisö voi itse päättää mikä teos palkitaan. Kirjoituskilpailu kuulostaa tosi hyvältä idealta, mutta samalla kuulostaa myös piirtäminen, maalaaminen ja valokuvaaminenkin.

Jos pistetään sellainen kirjoituskisa, niin olisiko hyvä jos ideana olisi tehdä vaikka lyhyt pakina jostain goottijuttuun liittyvästä aiheesta? Runoja en ainakaan itse fanita, koska en ole runopoika, mutta sanokaa ihmiset sanottavanne niin katsotaan mihin kallistutaan.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 02.08.2009 10:59

Lainaus: kuopassa

Jos pistetään sellainen kirjoituskisa, niin olisiko hyvä jos ideana olisi tehdä vaikka lyhyt pakina jostain goottijuttuun liittyvästä aiheesta?

Pakina. Hmm, miksei - silloin kannattaa tarkentaa mitä haetaan, käsite ei välttämättä ole kaikille tuttu.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!