Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Tiedotteet ja ohjeet: Ylläripalkintoja aktiivisimmille

• Vastaa

Lainaus: kuopassa

Tiivistetään: Kannustus ja säännöt.

Tehkää musta Gootti.netin virallinen sääntöinkvisiittori.

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as gods." -Imperious Perfect

• Vastaa

Lainaus: Heetteri

Gootti.netin virallinen sääntöinkvisiittori

Kuulostaa vaaralliselta antaa tuollainen homma Heetterille. Pystyn jo kuvittelemaan Heetterin iso lakikirja kädessään saarnaamassa pienille on-linerien suoltajille.

Primadonna ja ilotyttö.

• Vastaa

Lainaus: kuopassa

Tiivistetään: Kannustus ja säännöt. Nämä kaksi kikkaa ovat toteutettavissa. Pohdin noiden yksityiskohtia tässä samalla kun järsin nakkia ja spagettia ja pistän sitten delegoiden... Valvojat pyörivät palstalla useammin kuin minä, joten jos heille nakitetaan uusia hommia niin toki heidänkin soisin nyt kertovan mitä hyö ajattelevat.

Olen samaa mieltä. Mutta miten tuota sisältöpitoisuutta voisi suosia? Ruvetaanko vain deletoimaan one-linereita, entä minkälaista porkkanaa tarvittaisiin sisällön pitämiseen korkeatasoisena. Keksihän jotain ohjeistoa, eipä siitä niin lisätyötä tule

pimeys=hulluus

• Vastaa

Lainaus: poison

korkeatasoisena

Mutta tuota... Miten määritellään korkeatasoinen? Off-topic keskusteluja nyt ei voi yleisillä määritelmillä mitenkään lukea korkeatasoisiksi, mutta ne herättävät keskustelua ja ovat piristävää luettavaa. Toisaalta sitten monet asiapitoiset kommentit ovat "sopivan" mittaisia, mutta sisältävät pohjimmiltaan saman sisällön kuin viesti "joo, minä myös".

Ja sitten se että jos esim. one-linereita aletaan kylmästi deletoimaan, voi epähuomiossa deletoitua asiapitoisiakin lyhyitä viestejä. Ja jokuhan aina loukkaantuu kun omia viestejä poistetaan.

Primadonna ja ilotyttö.

• Muokkasi: Nocturne
  • Vastaa

Lainaus: BronzeRain

Ja jokuhan aina loukkaantuu kun omia viestejä poistetaan.

Joka taas johtaa siihen, että ei tänne moni enää vaivaudu ja tästä paikasta tulee rasittavan sisäsiittoinen, jolloin "vanhatkin" jäsenet kyllästyvät itseensä ja katoavat taivaan tuuliin jolloin foorumi kaatuu omaan mahdottomuuteensa.

Ja sitähän, me emme halua. Ojasta allikkoon ja niin edelleen.

Jokainen meistä on itkenyt katkerasti, kun elämä ei olekaan antanut meille sitä, mitä hartaimmin olemme tahtoneet. Kaikella on silti tarkoituksensa, kyynelilläkin.

• Vastaa
Jos vaikka tehtäisiin niin, että kun aktiivisuuspalkintoa ollaan jakamassa henkilölle x, niin vilaistaan onko hänen huimat aktiivisuuspojonsa tulleet kuinka suurelta osin näistä onelinerketjuista ja ehkä voisi muutenkin randomina katsastaa mitä laatua se aktiivisuus oikeastaan on.

"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage

• Vastaa

Lainaus: Nocturne

Joka taas johtaa siihen, että ei tänne moni enää vaivaudu ja tästä paikasta tulee rasittavan sisäsiittoinen,

Tähän mennessä ei ole ollut juuri sisäsiittoinen, koska minä ainakin olen havainnoinut, että joka päivä tulee uusia. Osa vanhoista jää pois tosin, mutta se on normaalia poistumaa.

pimeys=hulluus

• Vastaa

Lainaus: Piiskansiima

Jos vaikka tehtäisiin niin, että kun aktiivisuuspalkintoa ollaan jakamassa henkilölle x, niin vilaistaan onko hänen huimat aktiivisuuspojonsa tulleet kuinka suurelta osin näistä onelinerketjuista ja ehkä voisi muutenkin randomina katsastaa mitä laatua se aktiivisuus oikeastaan on.

Ja TÄHÄN tarvitaan Gootti.net -Inkvisitiota, jota KUKAAN EI OSAA ODOTTAA! >: D

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as gods." -Imperious Perfect

• Vastaa
Se ei ainakaan, ei tietenkään voisi mitenkään mahdollisesti sattumalta olla kaikkien ihannoima Heetteri ? ;3

Are you ready to fall eyes shut, dead, dead as a stone to the hands of archangels

• Vastaa

Lainaus: Heetteri

jota KUKAAN EI OSAA ODOTTAA!

Heeteri-muru, suljit juuri itsesi pois. Sinua kun kaikki osaavat odottaa siihen hommaan. Kun taas minä olisin sopivan huomaamaton ja ihana ja järkevä ihminen inkvisiittoriksi.

Primadonna ja ilotyttö.

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.