Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Sitoutuminen keskusteluissa (kritiikkiä)

Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 28.02.2014 17:56
Juu siis kuten tossa jo mainitsinkin, ettei tule kauheasti kommentoitua ja kirjotetltua ja siten pidettyä keskustelua yllä, jos aiheet menee alle kiinnostavuusluokan niinsanotusti.
Mutta kyllä täällä tulee pyörittyä silti useamman kerran päivän aikana..
mmmmmmhhhhh, tai vähintään sen kerran päivässä.
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 01.03.2014 01:44

Lainaus: Wormboy

Ehkä siksi jotkut uudet käyttäjät äkkiä kyllästyy, jäävät haamuiksi ja tulokkaiksi

Tätä oon miä kans itsekseni harmitellut. Kun melkein ainoastaan ne samat vanhat naamat (nimimerkit, whatevs) pyörii eikä uusia ihmisiä juurikaan näy. Toki ei vanhoissa vakkareissa mitään vikaa ole, mutta uudet käyttäjät raikastais vanhojakin keskusteluja puhumattakaan siitä, että toisivat mahdollisesti uusia aiheita joista keskustella.

Lainaus: Wormboy

Mun mielestä ainakin on kivaa, jos joku lainaa mun viestistä, tulee sellanen olo, että joku on oikeasti lukenut sen viestin.

Totta! Siitä tulee semmonen warm and fuzzy olo
Kirjoittanut: Dark Eyes (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 01.03.2014 06:08

Lainaus: Funereal Soul

paljon tulee väliin tosi nuorta porukkaa, jotka ei ehkä "uskalla" ottaa osaa keskusteluun sen isommin?

No näinpä. Me muinaiset (jotka vielä olemme paikalla) etsimme uusia sankareita kantamaan soihtua, tai jotain muuta vastaavaa.. <.<
Kirjoittanut: Magnolia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 01.03.2014 10:57
Juu nousivat arkuista ja kantavat soihtua..

Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.03.2014 16:16
Onhan täällä toisinaan ihan hyviä ja aika diippejäkin juttuja, mutta ainakin minulta menee niiden kanssa mielenkiinto siinä vaiheessa kun hyvin perusteltuja ja ajatuksen kanssa kirjoitettuja postauksia seuraa sellainen yhden rivin "kissat koiria sdfghj" -turaus joka sivuuttaa täysin topikissa käydyn keskustelun. Tulee sellainen "kiitoksia kontribuutiosta, mutta meillä oli tässä juttu kesken" -olo
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Lähetetty: 03.03.2014 16:54

Lainaus: Funereal Soul

On tässä vuosien varrella huomannut tosiaan käyttäjien(KIN) kuihtumisen ja paljon tulee väliin tosi nuorta porukkaa, jotka ei ehkä "uskalla" ottaa osaa keskusteluun sen isommin?

Myönnän olevani yksi entinen aktiivinen keskustelija ja nykyinen epäaktiiviseksi kuihtunut stalkkeri. Oma arkielämä on ajautunut niin kauaksi foorumin aiheista (ts. epägootin tylsäksi ja aikuiseksi kiireilyksi) etten enää edes keksi järkevää sanottavaa. Ja silloin harvoin kun tulen foorumille ja kohtaan kiinnostavan keskustelun johon olisinkin voinut osallistua, joku muu on jo ehtinyt sanoa kaiken mitä minulla oli sanottavana. Piru vie. Joo, auttaisi jos täällä kävisi useammin niin pääsisi ajoissa mukaan keskusteluihin, mutta kun suurimman osan aikaa niitä kiinnostavia juttuja vaan ei ole. Noidan kehä, turhauttavaa.
  • Lähetetty: 08.03.2014 15:12
Edellisenä päivänä tiesin, että Nyxeria avaa tämän keskustelun. Hyvä, että avasi.
Kirjoittanut: Nyxeria (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.03.2014 16:20

Lainaus: Magnolia

Edellisenä päivänä tiesin, että Nyxeria avaa tämän keskustelun. Hyvä, että avasi.

Tämä on jännää, sulla on hyvät ihmistuntemustaidot ym. (Tais mennä OT )
  • Lähetetty: 08.03.2014 17:21
Mitä itse huomannut, hieman ärsyttävää, kun ihmiset ei kiitä. Esim. yksi kysyi jotain Hiukset -ketjussa. Satanica heti vastasi, ja minä - myös. Mutta sen jälkeen saimme hänen kanssa vain hiljasuuden. Ja jos asia näin, minä poistin minun postauksen sieltä. Ja itse asiassa, lähdin foorumilta pois.
Kirjoittanut: Satanica (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 08.03.2014 17:56
^ Minua ei varsinaisesti tuo kiittämättä jättäminen niin haittaa, itsekin saatan toisinaan unohtaa sen laittaa. Pelkän kiitoksen laittaminen on vähän turhaa, jos aiheesta ei siis muuta sanottavaa ole. Tosin hyviin tapoihinhan se kuuluu.

Mutta aika paljon kyllä jää keskustelut jäihin, mille nyt ei oikeastaan voi mitään, jos porukkaa ei kiinnosta enää aiheesta jutella tai ei enää muista, mistä edes puhuttiin
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!