Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Sitoutuminen keskusteluissa (kritiikkiä)

Kirjoittanut: Magnolia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 08.03.2014 18:31
Minua joskus haittaa, joskus - ei.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 09.03.2014 12:04

Lainaus: Satanica

Pelkän kiitoksen laittaminen on vähän turhaa, jos aiheesta ei siis muuta sanottavaa ole.

Juurikin näin. Oli kysyjä kuka tahansa ja jos vastauksen joku osaa antaa niin hienoa. Mutta ei tarvitse vetää hernettä nenäänsä, jos ei kuulu sanaa "Kiitos".
Outoa, jos näin on...
Kirjoittanut: Magnolia (Jäsen)
  • • Muokkasi: Magnolia
  • Lähetetty: 09.03.2014 16:22
---
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 09.03.2014 16:39
Jaa mitä? ^

Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Lähetetty: 09.03.2014 22:21

Lainaus: Iiriva

Jaa mitä? ^

Ei ilmeisesti mitään
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • • Muokkasi: Wormboy
  • Lähetetty: 10.03.2014 00:06
Mun mielestä viestien poistaminen/muokkaaminen sen jälkeen kun joku on siihen vastannut, on aika ärsyttävää. Paitsi jos siinä nyt joku järjetön typo on tullu. Kerkesin kyllä ton Magnolian viestin lukea ennen kuin sitä muokattiin, enkä siitä juuri mitään ymmärtänyt :0

Lainaus: Magnolia

Mitä itse huomannut, hieman ärsyttävää, kun ihmiset ei kiitä

Mulla riippuu kiittäminen ihan siitä vastausten hyödyllisyydestä. Jos se on ollut jotain tyyliin "voiko tän pestä koneessa" "joo" niin ei sitä välttämättä jaksa pikkuasioista vaivautua kiittämään. Sitten jos joku kertoo jonkun elämää muuttavan faktan tyyliin "tiesitkö että lähelläsi sijaitsee muitakin goottikauppoja kuin se yksi minkä valikoiman pienuudesta aina valitat, käy siellä paikassa x ja siinä lähellä on myös sellanen kun y", niin kyllä mä sitten kiittelen ja kerron vaikka mitä kävin sieltä ostamassa.
Kirjoittanut: Satanica (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.03.2014 09:29
Komppailen Wormboyta. Itse jos haluan jotakuta jostain vinkistä kiittää, niin yleensä esitän lisäkysymyksiä kiitoksen lisäksi tai jatkan jotain muuta perään aiheeseen liittyen. Juurikin tuo hyödyllisyys. Vaikka nyt tiedän, että pari kertaa on kysytty sellaisia, minkä vastaamiseen olen "joutunut" käyttämään aika paljon aikaa ja sen jälkeen ei kukaa sano mitään, niin ei se minua nyt niin haittaa, enkä siitä itseeni ota. Vinkkien jakaminen netissä on kivaa, enkä minä sillä periaatteella vinkkejä jakele tai kysymyksiin vastaile, että kalastelisin muiden kiitosylistyksiä Nyt ei kuitenkaan olla "tosi elämässä" vaan netissä.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.03.2014 17:19
Onhan se tietty totta että kiittäminen kuuluu niihin myyttisiin hyviin tapoihin jotka tahtovat useinkin ihmisillä täällä internetin ihmemaassa unohtua. Riippunee kuitenkin tapauksesta että onko se kiitos tarpeen. Joskus kiittäminen on järkevää ihan jo siksi, että sillä pystyy ilmaisemaan että on saanut haluamansa vastauksen eikä keskustelua aiheesta enää tarvitse jatkaa. Joskus itse olen myös utelias kuulemaan, oliko vastauksesta oikeaa hyötyä.

Mutta, tärkeämpi muistettava taitaisi olla se toinen hyviin tapoihin kuuluva, eli anteeksipyyntö. Tällä foorumilla ei ihan hirveästi kärhämiä tule, mutta ihan noin yleisellä tasolla se on sellainen tapa jota kaikilla meillä olisi varmasti varaa treenata.
Kirjoittanut: Dark Eyes (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 12.03.2014 17:58
Noh noh, kun on täydellinen eikä tee virheitä, ei tarvitse myöskään pyydellä anteeksi..
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 21.04.2014 17:10

Lainaus: Funereal Soul

Ja sitten on niitä pyörähtäjiä, jotka alkuun innostuu kirjotteleen jotain, mutta sitten, kun ei keskustelua tosiaan saa aikaan.

Itse olen juurikin näitä pyörähtelijöitä ja muutenkin heilun mielihalujeni ja kiinnostuksen kohteideni mukana sinne ja tänne. Ei tämä goottius ole minnekään jäänyt, se vaan painuu taka-alalle joskus. Mutta aiheeseen, pyörähtelen täällä aina silloin tällöin ja kommentoin jotakin, mutta kun ei keskustelua synny niin katoan jonnekin muualle, kunnes taas kuukauden muutaman päästä laitan taas jonkun satunnaisen kommentin jonnekin satunnaiseen ketjuun.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!