Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Tiedotteet ja ohjeet: Passiivisia jäseniä poistettu.

• Vastaa
Jep, niinhän se on, että liittyä voi uudelleen jos mieli tekee. Näitä vanhoja passiivisina pysyneiden mimmien ja miesten tunnuksia poistetaan taas ihan lähiaikoina, joten jos uudelleen yhteisöön liittyminen "ei tunnu kivalta" (mitä se sitten tarkoittaakaan), niin nyt on syytä lähettää foorumille viestejä. Säästytte liittymislomakkeen täyttämiseltä kun lähetätte pari viestiä foorumille, kun passiivisen porukan tunnukset haetaan automaattisesti järjestelmästä sen mukaan onko tunnuksella lähetetty viestejä ja jos on niin milloin...

Ennen kuin luot uuden aiheen, muista vilkaista foorumin hakukoneella onko samasta aiheesta luotu viestiketju jo aikaisemmin. Gootti.netin valvojat auttavat jos kaipaat apua liittyen juttupalstaan liittyviin pulmatilanteisiin.

• Vastaa
Tällä kertaa alla listatut loiset poistettiin. Toimiva sähköpostiosoite on vaadittu tieto foorumilla, koska sen avulla palstan ylläpito voi tavoittaa yhteisön jäsenen luotettavammin kuin esimerkiksi yksityisviestillä. Sähköpostia ihmiset käyvät lukemassa usein, mutta näitä foorumin yksityisviestejä eivät ehkä viikkoihin. Näillä alla listatuilla henkilöillä ei ollut toimivaa sähköpostiosoitetta ilmoitettuna profiiliinsa.

- BorgirAngel
- Tupsu
- moribund
- Narcissa
- SisterBlack
- DarkMystery

Ennen kuin luot uuden aiheen, muista vilkaista foorumin hakukoneella onko samasta aiheesta luotu viestiketju jo aikaisemmin. Gootti.netin valvojat auttavat jos kaipaat apua liittyen juttupalstaan liittyviin pulmatilanteisiin.

• Vastaa

Lainaus: kuopassa

Toimiva sähköpostiosoite on vaadittu tieto foorumilla, koska sen avulla palstan ylläpito voi tavoittaa yhteisön jäsenen luotettavammin kuin esimerkiksi yksityisviestillä. Sähköpostia ihmiset käyvät lukemassa usein, mutta näitä foorumin yksityisviestejä eivät ehkä viikkoihin.

Täytyy myöntää että itse kyttään gootti.netin useammin kuin sähköpostin. O___o

World renowned failure at both death and life Given nothingness, purgatory blight To run and hide, a cowardly procedure Options exhausted, except for anesthesia - anesthesia I don't feel anything.

• Vastaa
Ällös huolehdi, neiti AuroraB., sillä se kertoo vain yhteisölle omistautumisesta. Omistautuminen, sitoutuminen ja uppoutuminen, addiktoituminen... Ne kaikki ovat hienoja asioita (mikäli niiden kohteena on Gootti.net).

• Vastaa

Lainaus: AuroraBorealis

Minulla sama juttu.

Nuo ovat varmaankin käyttäneet rekisteröityessäään mahdollisesti jotain temporary emailia.

vähän offia pitää tietenkin lisätä loppuun, niin gootti.netiltä oli tullut sähköpostia niin se joka se on kirjoittanut on todella hyvä sumpliikkimies (tahi nainen) nimittäin itse en ainakaan osaisi muotoilla tekstiä läheskään niin hyvin

Tähtää Ylemmäs

• Vastaa

Lainaus: Unholysacrament

Lainaus: AuroraBorealis

Minulla sama juttu.

samoin. luoja ties millon viimeiks olen käynyt sillä sähköpostilla joka ei ole kytköksissä meseen.

archangel, dark angel lend me thy light. through death's veil until we have heaven in sight.

• Muokkasi: AuroraBorealis
  • Vastaa

Lainaus: darkAngel

luoja ties millon viimeiks olen käynyt sillä sähköpostilla joka ei ole kytköksissä meseen.

Itse en jaksa katsoa edes sitä mesen sähköpostia (tai siis joka toimii samalla osoitteella) vaikka meseikkunasta näenkin että sinne on postia tullut. O___o ainoastaan silloin katson kun postin määrä nousee lähemmäs 20 lukematonta tai jos odotan jonkun tilauksen tilausvahvistusta sähköpostitse. Facebookin postia tulee koko ajan niin tiedän sen olevan turhaa.

Menee offiksi, anteeksi.

World renowned failure at both death and life Given nothingness, purgatory blight To run and hide, a cowardly procedure Options exhausted, except for anesthesia - anesthesia I don't feel anything.

• Vastaa

Lainaus: Unholysacrament

[...] nimittäin itse en ainakaan osaisi muotoilla tekstiä läheskään niin hyvin.

Juu, mutta tännekin kirjoittelemalla ja näitä viestejä lukemalla omatkin taitosi kehittyvät. Minä sanon sinulle, että kantapään kautta ne hommat opitaan. Akhilleus sanoo kai suunnilleen samaa.

Lainaus: darkAngel

luoja ties millon viimeiks olen käynyt sillä sähköpostilla joka ei ole kytköksissä meseen.

Toimiva mailiosoite on se vaatimus, mutta tietenkään sen osoitteen ei tarvitse olla sellainen, jota oikeasti käytät. Siihen profiilisivulla ilmoitettuun mailiosoitteeseen postitetaan ilmoitukset uusista yksityisviesteistä (mikäli maili-ilmoitukset on tilattu) ja tilatut ilmoitukset viestiketjuista sekä ne uutiskirjeet jne. Nämä seikat puhuvat sen puolesta, että kannattaa oikeasti ilmoittaa profiiliin sellainen osoite, jota käytät. Voit päivitellä oman mailiosoitteesi siirtymällä "Ominaisuudet"-sivulle aina kun olet kirjautunut foorumille.

• Vastaa
Hauska huomata ettei mua ole ammuttu kyberavaruuteen vaikka en olekaan ollut enää aktiivinen jäsen :] Oma kone on todella hidas, mutta poikaystävän kone on onneksi vähän nopeampi : D Näin viikonloppuisin ei vain tapaa olla ylimääräistä aikaa istua koneen ääressä.
  • Vastaa

Lainaus: Evelyn

Hauska huomata ettei mua ole ammuttu kyberavaruuteen vaikka en olekaan ollut enää aktiivinen jäsen :]

Käsittääkseni vain sellaiset jäsenet poistetaan, jotka eivät ole kirjoittaneet foorumille viestin viestiä... Eli ei luulisi olevankaan syytä huoleen jos on edes joskus jotain kirjoitellut tänne.

"And in the sea there is a fish, a fish that has a secret wish, a wish to be a big cactus with a pink flower on it"

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 4 goottiyhteisön jäsentä (Blackrat, Lacy gloom, Polyunsaturated Doll Blood, Jacob). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!