Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!
Ennen kuin luot uuden aiheen, muista vilkaista foorumin hakukoneella onko samasta aiheesta luotu viestiketju jo aikaisemmin. Gootti.netin valvojat auttavat jos kaipaat apua liittyen juttupalstaan liittyviin pulmatilanteisiin.
Lainaus: kuopassa
Toimiva sähköpostiosoite on vaadittu tieto foorumilla, koska sen avulla palstan ylläpito voi tavoittaa yhteisön jäsenen luotettavammin kuin esimerkiksi yksityisviestillä. Sähköpostia ihmiset käyvät lukemassa usein, mutta näitä foorumin yksityisviestejä eivät ehkä viikkoihin.
World renowned failure at both death and life Given nothingness, purgatory blight To run and hide, a cowardly procedure Options exhausted, except for anesthesia - anesthesia I don't feel anything.
Lainaus: AuroraBorealis
Täytyy myöntää että itse kyttään gootti.netin useammin kuin sähköpostin. O___o
Tähtää Ylemmäs
Lainaus: Unholysacrament
Lainaus: AuroraBorealis Täytyy myöntää että itse kyttään gootti.netin useammin kuin sähköpostin. O___oMinulla sama juttu.
archangel, dark angel lend me thy light. through death's veil until we have heaven in sight.
Lainaus: darkAngel
luoja ties millon viimeiks olen käynyt sillä sähköpostilla joka ei ole kytköksissä meseen.
[...] nimittäin itse en ainakaan osaisi muotoilla tekstiä läheskään niin hyvin.
Lainaus: Evelyn
Hauska huomata ettei mua ole ammuttu kyberavaruuteen vaikka en olekaan ollut enää aktiivinen jäsen :]
"And in the sea there is a fish, a fish that has a secret wish, a wish to be a big cactus with a pink flower on it"