Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Passiivisia jäseniä poistettu.

Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 01.08.2008 02:05
Jep, niinhän se on, että liittyä voi uudelleen jos mieli tekee. Näitä vanhoja passiivisina pysyneiden mimmien ja miesten tunnuksia poistetaan taas ihan lähiaikoina, joten jos uudelleen yhteisöön liittyminen "ei tunnu kivalta" (mitä se sitten tarkoittaakaan), niin nyt on syytä lähettää foorumille viestejä. Säästytte liittymislomakkeen täyttämiseltä kun lähetätte pari viestiä foorumille, kun passiivisen porukan tunnukset haetaan automaattisesti järjestelmästä sen mukaan onko tunnuksella lähetetty viestejä ja jos on niin milloin...
  • Lähetetty: 06.08.2008 08:33
Tällä kertaa alla listatut loiset poistettiin. Toimiva sähköpostiosoite on vaadittu tieto foorumilla, koska sen avulla palstan ylläpito voi tavoittaa yhteisön jäsenen luotettavammin kuin esimerkiksi yksityisviestillä. Sähköpostia ihmiset käyvät lukemassa usein, mutta näitä foorumin yksityisviestejä eivät ehkä viikkoihin. Näillä alla listatuilla henkilöillä ei ollut toimivaa sähköpostiosoitetta ilmoitettuna profiiliinsa.

- BorgirAngel
- Tupsu
- moribund
- Narcissa
- SisterBlack
- DarkMystery
Kirjoittanut: AuroraBorealis (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 06.08.2008 08:36

Lainaus: kuopassa

Toimiva sähköpostiosoite on vaadittu tieto foorumilla, koska sen avulla palstan ylläpito voi tavoittaa yhteisön jäsenen luotettavammin kuin esimerkiksi yksityisviestillä. Sähköpostia ihmiset käyvät lukemassa usein, mutta näitä foorumin yksityisviestejä eivät ehkä viikkoihin.

Täytyy myöntää että itse kyttään gootti.netin useammin kuin sähköpostin. O___o
  • Lähetetty: 06.08.2008 08:44
Ällös huolehdi, neiti AuroraB., sillä se kertoo vain yhteisölle omistautumisesta. Omistautuminen, sitoutuminen ja uppoutuminen, addiktoituminen... Ne kaikki ovat hienoja asioita (mikäli niiden kohteena on Gootti.net).
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 06.08.2008 10:01

Lainaus: AuroraBorealis

Minulla sama juttu.

Nuo ovat varmaankin käyttäneet rekisteröityessäään mahdollisesti jotain temporary emailia.

vähän offia pitää tietenkin lisätä loppuun, niin gootti.netiltä oli tullut sähköpostia niin se joka se on kirjoittanut on todella hyvä sumpliikkimies (tahi nainen) nimittäin itse en ainakaan osaisi muotoilla tekstiä läheskään niin hyvin
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 06.08.2008 15:09

Lainaus: Unholysacrament

Lainaus: AuroraBorealis

Minulla sama juttu.

samoin. luoja ties millon viimeiks olen käynyt sillä sähköpostilla joka ei ole kytköksissä meseen.
Kirjoittanut: AuroraBorealis (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • • Muokkasi: AuroraBorealis
  • Lähetetty: 06.08.2008 17:31

Lainaus: darkAngel

luoja ties millon viimeiks olen käynyt sillä sähköpostilla joka ei ole kytköksissä meseen.

Itse en jaksa katsoa edes sitä mesen sähköpostia (tai siis joka toimii samalla osoitteella) vaikka meseikkunasta näenkin että sinne on postia tullut. O___o ainoastaan silloin katson kun postin määrä nousee lähemmäs 20 lukematonta tai jos odotan jonkun tilauksen tilausvahvistusta sähköpostitse. Facebookin postia tulee koko ajan niin tiedän sen olevan turhaa.

Menee offiksi, anteeksi.
  • Lähetetty: 12.08.2008 18:53

Lainaus: Unholysacrament

[...] nimittäin itse en ainakaan osaisi muotoilla tekstiä läheskään niin hyvin.

Juu, mutta tännekin kirjoittelemalla ja näitä viestejä lukemalla omatkin taitosi kehittyvät. Minä sanon sinulle, että kantapään kautta ne hommat opitaan. Akhilleus sanoo kai suunnilleen samaa.

Lainaus: darkAngel

luoja ties millon viimeiks olen käynyt sillä sähköpostilla joka ei ole kytköksissä meseen.

Toimiva mailiosoite on se vaatimus, mutta tietenkään sen osoitteen ei tarvitse olla sellainen, jota oikeasti käytät. Siihen profiilisivulla ilmoitettuun mailiosoitteeseen postitetaan ilmoitukset uusista yksityisviesteistä (mikäli maili-ilmoitukset on tilattu) ja tilatut ilmoitukset viestiketjuista sekä ne uutiskirjeet jne. Nämä seikat puhuvat sen puolesta, että kannattaa oikeasti ilmoittaa profiiliin sellainen osoite, jota käytät. Voit päivitellä oman mailiosoitteesi siirtymällä "Ominaisuudet"-sivulle aina kun olet kirjautunut foorumille.
Kirjoittanut: Evelyn (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 07.09.2008 11:48
Hauska huomata ettei mua ole ammuttu kyberavaruuteen vaikka en olekaan ollut enää aktiivinen jäsen :] Oma kone on todella hidas, mutta poikaystävän kone on onneksi vähän nopeampi : D Näin viikonloppuisin ei vain tapaa olla ylimääräistä aikaa istua koneen ääressä.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 06.10.2008 11:58

Lainaus: Evelyn

Hauska huomata ettei mua ole ammuttu kyberavaruuteen vaikka en olekaan ollut enää aktiivinen jäsen :]

Käsittääkseni vain sellaiset jäsenet poistetaan, jotka eivät ole kirjoittaneet foorumille viestin viestiä... Eli ei luulisi olevankaan syytä huoleen jos on edes joskus jotain kirjoitellut tänne.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit