Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Passiivisia jäseniä poistettu.

Kirjoittanut: vampirequeen (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.05.2009 19:41
APUA!!! Käyn täällä aika harvoin,ku ei aina kerkii ja ei aivotaina pelitä pätevään tekstiin .. Kuinka passiiviset joutuu poistoon? Siis jos nyt vaikka en käykään täällä pariin viikkoon,niin oon kuiteskin turvassa? Ja on Morfinsia vielä täällä? Rakas prinsessani .... Niin ja ThankU!
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 06.05.2009 20:26

Lainaus: vampirequeen

.. Kuinka passiiviset joutuu poistoon? Siis jos nyt vaikka en käykään täällä pariin viikkoon,niin oon kuiteskin turvassa?

Kuten sanoin tuossa aiemmin:

Lainaus: Swanette

...Edelleenkään "passiivisten jäsenten poistaminen" EI tarkoita sitä että foorumista taukoa pitävät poistettaisiin. -.- Vain käsittääkseni sellaiset, jotka eivät ole lähettäneet ollenkaan, ikinä yhtään viestiä. Niin paitsi jos käyttäytyy huonosti niin voi joutua poistoon.
Paitsi että tuosta voi tuon "käsittääkseni" -sanan jättää huomiotta.
Kirjoittanut: vampirequeen (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.05.2009 21:00
OK, asia kunnossa. Mutta on minulla ollut muutama pitkäkin tauko kun en oo täällä käynyt,mutta en silti oo poistoo joutunu. Kiitos siitä. Nyt meen tästä panikoimasta....
Kirjoittanut: lapsi (Nimetön)
  • Lähetetty: 25.02.2010 18:15
Miten poistuminen oma-aloitteisesti onnistuu? En jaksaisi olla kirjoilla foorumeissa, joissa ei tule käytyä enää. Jos nämä pitäjät voisivat ystävällisesti poistaa vaikkapa tämän minun tunnukseni...
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: Chrystalis
  • Lähetetty: 25.02.2010 18:19
Parhaiten tunnuksensa saa poistettua ottamalla yhteyttä ylläpitoon info@gootti.net ja pyytämällä tilinsä poistettavaksi.

(:
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 25.02.2010 18:35
Jeah. Lapsi on nyt deletoitu, mutta tervetullut uudelleen jos hän niin haluaa.
Kirjoittanut: Fenrisulfur (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 25.02.2010 18:59
Siis kuinka usein pitää kirjotella tms että tunnus pysyy? koska mä en halua että mun vanhaa tunnusta poistetaan, kun siellä on jotain yksityis viestejä jotka haluan säilyttää.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 25.02.2010 19:20
Ehkä pari vuotta on sellainen aikaraja. Jos edes kerran pariin vuoteen teet täällä jotain niin eiköhän se siinä säily.
Kirjoittanut: Fenrisulfur (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Fenrisulfur
  • Lähetetty: 25.02.2010 19:21
Joo mutta onko sen tekemisen oltava viestejä foorumille? koska aika hämäävää postailla niitä kahdella tunnuksella, riittääkö että kirjautuu tai lähettää yksityis viestiä?

Ja kiitos vastauksesta.
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 25.02.2010 19:40
Miksei niitä yksityisviestejä voi kopypastata tyyliin tekstitiedostoon koneelle talteen, jos ne haluaa säilyttää ? :E
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit