Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Musiikilliset perversiot?

Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 09.11.2007 20:51

Lainaus: Silver_hair

Siinä on siis sellanen karisma ettei toista ihan heti löydy...

Onhan sillä säteilyä ja ääntä. Harmi vaan että ainaskin joskus ennen se oli aika monella keikalla liian kännissä.
Kirjoittanut: Silver_hair (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 09.11.2007 21:13

Lainaus: Deadboy

Onhan sillä säteilyä ja ääntä. Harmi vaan että ainaskin joskus ennen se oli aika monella keikalla liian kännissä.

Uomalaisen rautalanka-muusikon elämä nyt oli sillon sellasta...
Ja muuten niissä biiseissä on sitä monesti mainittua synkkyyttä rutosti enemmän ku missään nykypäivän emo-pändeissä yhteensä... Suosittelen kaikille.
  • Lähetetty: 11.11.2007 05:25
Iskipä oikein kunnon Topi-fiilistelyt päälle tänään. Besame Mucho-levy soinut 2 kertaa läpi. Lisäksi kuulin että tuttujen rokkarijätkien tanssibändi soittaa huomenna, pitää mennä kinuamaan että soittais mulle sen mun lempparin Kaksi kitaraa, se on niillä kuitenkin ollut setissä.
Kirjoittanut: kuurankukka (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 11.11.2007 10:49
Minä pidän 60- ja 60-luvun musiikista ja Rauli "Badding" Somerjoesta. Myös sellainen 40-luvun musiikki on mieleeni ja latinomusiikki
Kirjoittanut: Silver_hair (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 11.11.2007 14:06

Lainaus: Deadboy

Iskipä oikein kunnon Topi-fiilistelyt päälle tänään. Besame Mucho-levy soinut 2 kertaa läpi. Lisäksi kuulin että tuttujen rokkarijätkien tanssibändi soittaa huomenna, pitää mennä kinuamaan että soittais mulle sen mun lempparin Kaksi kitaraa, se on niillä kuitenkin ollut setissä.

Oijoi, toivotan onnea kinuamisessa.
Kirjoittanut: Metallitar (Nimetön)
  • Lähetetty: 12.11.2007 22:52
Cristal Snow
Kirjoittanut: Ultimecia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 13.11.2007 19:52
Ooppera. Se on vain niin käsittämättömän hienon kuuloista, kun jotkut osaavat laulaa niin upeasti. Ehdoton suosikkini on Taikahuilu.
  • Lähetetty: 13.11.2007 19:54
^ Ooppera juu, mutta mulle ainoastaan livenä, en ole ikinä jaksanut kattoa telkusta ainuttakaan oopperaa loppuun.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 13.11.2007 22:09
Kyllä, etenkin "Turandot". Jos se tulee Kansallisoopperaan, olen siellä, maksoi mitä maksoi.
Kirjoittanut: Metallitar (Nimetön)
  • Lähetetty: 14.11.2007 15:49
Mennään luokan kanssa perjantaina oopperaan. En muista mikä ooppera se nyt oli,mutta mun korvat ei siedä oopperaa yhtään
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit