Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Musiikilliset perversiot?

Kirjoittanut: DarkMessiah (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 15.03.2008 15:05
Yksi vakava perverssio iskee aina kevään korvilla kun kruisailu alkaa amerikan raudoilla ja kestää syksyn viimeisiin ajopäiviin saakka.
ZZ Top, jotenkin se kuuluu mukaan kuvioon kun kruisaillaan isolla amerikan laivalla rauhallisesti kaupunkien katuja ja maanteitä pitkin kohti auringon laskua...
Kirjoittanut: Mariko (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 15.03.2008 19:17
Varmasti monen mielestä minun soittolistallani on yksi toistaan oudompia bändejä, mutta jopa itse suostun myöntämään, että t.A.T.u ja The Rasmus ovat hieman odottamattomia minun kuuntelemikseni...

Tämä on kuitenkin vasta alkua, paljastan nimittäin, että kaappifanitan Eminemin ja Nate Doggin hengentuotosta nimeltään Shake That *** *anteeksipyyntö*
Kirjoittanut: Banshee (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 15.03.2008 19:21

Lainaus: Mariko

t.A.T.u

Mie tykkään kovasti siitä Nas ne dogonyat -biisistä.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • • Muokkasi: darkAngel
  • Lähetetty: 15.03.2008 20:22

Varmasti monen mielestä minun soittolistallani on yksi toistaan oudompia bändejä, mutta jopa itse suostun myöntämään, että t.A.T.u ja The Rasmus ovat hieman odottamattomia minun kuuntelemikseni...

no äläpäs nyt. miä tykkään kans aina välillä...
Kirjoittanut: Lovekiva (Aktiivi)
  • Lähetetty: 16.03.2008 14:55
Hehee, taisin juuri viedä isältäni Pelle Miljoonan levyn
Kirjoittanut: Evelyn (Aktiivi)
  • Lähetetty: 16.03.2008 16:57

t.A.T.u

Tässä ketjussa sivuilla 3 ja 6 on myös t.A.T.u n musiikin kuuntelun myöntäviä tyyppejä, itse olen yksi heistä. Muita perversioita ovat Rihanna:n ja Cristal Snow:n sinkut :]
Kirjoittanut: DarkMessiah (Aktiivi)
  • Lähetetty: 16.03.2008 18:10

Lainaus: Lovekiva

Hehee, taisin juuri viedä isältäni Pelle Miljoonan levyn

Mitäääh! Onko täällä muitakin Pellen kuuntelijoita. Enkö minä olekaan yksin tämän asian kanssa...
Kirjoittanut: Mariko (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 16.03.2008 18:23
Jopas jotakin, t.A.T.u on melkoisen suosittu täällä. Ja minä kun miltei jo pelkäsin mestausta.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 16.03.2008 19:55

Lainaus: DarkMessiah

Mitäääh! Onko täällä muitakin Pellen kuuntelijoita. Enkö minä olekaan yksin tämän asian kanssa...

mä oon pöllinyt isältä _kaikki_ Pellen vinyylit.
Kirjoittanut: saatabna (Nimetön)
  • Lähetetty: 18.03.2008 20:51
onks perverssiä kuunnella madonnaa?
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit