Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Musiikilliset perversiot?

Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 12.09.2009 16:59

Lainaus: Elegia

Niin joo ja t.A.T.u. vai mitenhän se kirjoitetaan?

mulla kans! no ei tietenkään kaikki biisit mutta muutama aivan loistava löytyy kyllä! esimerkiksi t.A.T.u. kun teki Rammsteinin kanssa pari biisiä (en tiedä liekkö useampikin mutta mulla on vaan kaks) niin ne on jotain niin käsittämättömän hienoa.
Kirjoittanut: Ultimecia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 12.09.2009 17:50

Lainaus: darkAngel

esimerkiksi t.A.T.u. kun teki Rammsteinin kanssa pari biisiä

Täh? Minun käsittääkseni Rammstein ei ole ikinä tehnyt t.A.T.u:n kanssa yhteistyötä (korjatkaa toki jos olen väärässä). Esimerkiksi Moskau-biisissä laulaa Veronika Fersh, eivät suinkaan t.A.T.u.:n tyttöset, vaikka usein niin luullaankin.

Anteeksi off.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 12.09.2009 22:05

Lainaus: Ultimecia

Täh? Minun käsittääkseni Rammstein ei ole ikinä tehnyt t.A.T.u:n kanssa yhteistyötä (korjatkaa toki jos olen väärässä). Esimerkiksi Moskau-biisissä laulaa Veronika Fersh, eivät suinkaan t.A.T.u.:n tyttöset, vaikka usein niin luullaankin.

no en tiedä likö nuo biisit sitten miksattu mutta semmoset biisit kaveri mulle lähetti missä on yhdistetty sekä t.A.T.u. ja Rammstein.
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 13.09.2009 17:56

Lainaus: Myria

Viikate - Ah Ahtaita Aikoja on sekin varsin kuunneltava biisi.

Viikatehan on suomalaisessa hirsitaloudessaan yksi seksikkäimpiä bändejä ikinä. Minä ainakin pidän. Ihastuin aikoinaan Unholan Urut -levyyn, ja nyt pitäisi tuo uusikin hommata.

Minullakin taitaa olla musiikillisia perversioita enemmän kuin laki sallii. Kuten esimerkiksi Eppu Normaali, Disney-musiikki sekä Bee Gees...
Kirjoittanut: Amelia De Vlarie (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.09.2009 18:04
Uusin perversio on Gossip... En pidä kaikista biiseistä mutta uusimman albumin laulut ovat ihan hyviä . Ehkä se on Beth Ditton asenne, joka saa minut kuuntelemaan sitä musiikkia. Ja tottakai hänen kaunis äänensä. Puolustan itseäni sanomalla, että heidän vaikuttajiinsa kuulu Siouxsie and the Banshees xD
Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 15.09.2009 14:38
Musiikilliseksi perversioksi voisin lukea erään suomalaisen Hardcore (konemusa) artistin nimeltään Perseraiskaus. perversio se todellakin on, mutta diggailen. Mikserissä kyseinen artistinkuvatus on asettanut yhdeksi vaikuttajakseen HoCICo:n!!!
Joo ja vanhahan tää on, kolmannella luokalla musitaakseni kuulin ensimmäisen kerran, pidin läppänä, nykyään voin kuunnella jopa nauramatta XD
Kirjoittanut: Sharida (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 08.10.2009 14:25

Lainaus: Myria

Happoradiolla on useampia biisejä, joita huomaan välillä kuuntelevani. HC-sää, Unelmia ja toimistohommia sekä Che Guevara nyt ainakin.

Tunnustan, olen puolivahingossa osunut Happoradion keikalle Olin tosin niin päissäni silloin, että minulla ei ole muita muistikuvia keikasta kuin se miten kompastuin lasinsiruihin tanssilattian laidalla ja avauduin yökerhon edessä avopuolisoni kavereille..

Perverssion puolelle menee kyllä se miten paljon tiedän nykypäivän tanssimusiikista. Olen aktiivinen yökerhoissa kävijä ja pakkohan siellä on sitten lanteita keinuttaa sen mukaan mitä DJ sattuu soittaa. Kyllähän sitä välillä tulee kiroiltua kuin niin harvoin pääsee kuuntelemaan "oikeaa musiikkia" klubeille, mutta meneehän nuo nykypäivän hitit paremman puutteessa. Lisättäköön vielä, että minulla ei ole samaa musiikkia kuuntelevia kavereita, joten kaikki ystäväni ovat väen vängällä joutuneet minua sivistämään tanssimusiikin saloihin. Alkuaikoina, kun aloin käydä baareissa, ei minulla ollut mitään hajua mitä soi, mutta nykyään osaan jo nyökätä tietävästi kun jokin tuttu ralli käynnistyy. Ihan itseänikin pelottaa..
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 08.10.2009 19:46
Pitäisikö minun pitää perversiona äkillistä Talk Talk -piikkiä soittolistoillani...?
Nytkin soi It's My Life. Kröhöm.
Kirjoittanut: Orthoxina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 11.10.2009 20:00
Haa! Tähän voisin listata vaikka kuinka miljoonia artisteja, jotka lasken perversioiksi, mutta yksinkertaistan listaani vähän.

- Lempialbumeihini kuuluu edelleenkin viidennellä luokalla Poptorin valikoimista vitosella ostettu Röllin Parhaat Laulut. Osaan kaikki kappaleet edelleen ulkoa, ja säännöllisin - joskin pitkin - väliajoin kaivan levyn esiin ja kuuntelen sen. Ja laulan mukana. Täysillä! Enkä edes häpeä .

- Aloitan yleensä joululaulujen kuuntelemisen heinä-elokuussa. Nykyään, kun stereoideni kasettipuolen toimivuus on vähän niin ja näin, en uskalla lykätä ikivanhaa kasettiani sisään ja kuunnella sitä. Harmi, pitää tyytyä surkeisiin kokoelma-cd:ihin, ja säästää kummitätini vuonna -92 minulle nauhoittamia lastenlauluja ja joulurallatuksia.

- Ystäväni reaktiosta päätellen pitää listata perversioiden puolelle myös My Chemical Romance. Kuuli, että kuuntelen sitä, ja heti alkoi järkyttynyt pahoinvointi koska "Kuunteletko sä emomusaa? Aargh hyi yöks! Sä kuuntelet emomusaa!" ... -.-' Joo. Ilmeisesti, näin yhden artistin verran. Minkäs sille voi, lupasin isoveljelleni että annan bändille mahdollisuuden siitä huolimatta että sitä kuulee kokoajan radiosta. Ostin albumin, kuuntelin ja ihastuin. Minkäs teet, laulajaherran ääni ja laulutapa vetoaa. (Samoin kävi Billy Talentin kanssa. Isoveljeni tietää liiankin hyvin, mikä minuun kolahtaa jos vain annan mahdollisuuden...) Shokeeraavaa. Kuoliko katu-uskottavuuteni rippeetkin juuri O___o?

Siinä tältä erää .
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 15.10.2009 13:41
Lady GaGa. Ostin juuri hänen CD:sä. Ei voi mitään.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit