Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Musiikilliset perversiot?

Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.12.2009 15:06
Taidan olla pelkkää musiikillista perversiota. Päivän kuuntelut ovat vaihdelleet Eileen Bartonista Equilibriumiin ja Lady Gagasta Audioslaven kautta Psyclon Nineen...
Kirjoittanut: Elegia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 17.12.2009 15:25
Taas pari perversiota lisää; Lady Gaga, Il Divo (joo senkus nauratte ) ja Melody Gardot.
Kirjoittanut: Gothica (Nimetön)
  • • Muokkasi: Gothica
  • Lähetetty: 17.12.2009 16:16

Lainaus: Elegia

Lady Gaga

Lainaus: Piiskansiima

Lady Gaga

Pakko tunnustaa, että minäkin olen viime aikoina kuunnellut hieman Lady Gagaa...
Kirjoittanut: Dragonfly (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 17.12.2009 16:20
the Beatles. Mainio, mutta en silti sitä kaduilla huutele Kotona tulee kuunneltua välillä, jos ei muuta keksi

Sitten artisti jonka levyjä en omista, mistä tulee vaan väkisin hyvät ja mielipuoliset fiilikset on Lily Allen. Hienoa että nainen sellaisen " uu älä jätä minua, tulee ikävä ja sitten itkettää" luirutusten sijaan sanoo "jätä vaan ,oletkin paskiainen, ja isken sinua nyrkillä nenään!"

Asenne on kaunista, olipa se kellä hyvänsä
Kirjoittanut: Sharida (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.12.2009 20:46
Täytyy myöntää, että oma mielikuvani Lady Gagasta muuttui täysin kun näin jonkun hänen live performanssinsa ja katselin muitakin hän esiintymisiään/haastattelujaan. Nainenhan on todellinen taiteilija, joka on onnistunut luomaan itsestään ilmiön! Kyllähän tuokin lahjakkuutta vaatii, että saa runtattua listahittiä hitin perään.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • • Muokkasi: darkAngel
  • Lähetetty: 19.12.2009 03:32
edellistä siltä osin kompaten kun tiedän, miun musiikillisiin pervervioihin kuuluu ehdottomasti ainakin Lady Gagan Paparazzi
siinä vaan on sitä jotain hiukan surullista, jopa pakkomielteistä rakkautta joka vie mukanaan.
Kirjoittanut: menthal (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: menthal
  • Lähetetty: 21.12.2009 00:34
Tähän täytyy kirjoittaa, että välillä tulee fiilisteltyä Modern Talking yhtyettä o.O
Mutta en tiedä voiko sitä ihan täydellisesti perverssioksi laskea kun on vähän syntikkapohjaista ym
  • Lähetetty: 28.12.2009 23:31
argh. niin ne vanhat lapsuuden ensimmäiset levyt vie mukanaan. kuuntelen ihan onnessani Daruden Sandstormia ja Don Huonojen hyvää yötä ja huomenta... öh. *it´s so wrong , yet it feels so right...*
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Lähetetty: 28.12.2009 23:48

Lainaus: darkAngel

Lady Gagan Paparazzi

Mulla on kanssa kännäillessä soinut tuo: Lady Gaga! Ja sit perversioina soi esim Tatu
  • Lähetetty: 29.12.2009 20:06

Lainaus: poison

Ja sit perversioina soi esim Tatu

sama juttu. se oli sillon joskus kun se niiden eka levy (oisko ollu 200km/h in the wrong lane) tykästyin siihen (taisin olla ala-asteella) ja sitte yläasteella se kuulostikin jo ei niin hyvälle mutta nyttemmin oon tykästynyt uudestaan. ja ne pari biisiä minkä tytöt teki rammsteinin kanssa yhdistellen on jotain niin heroiinia mulle.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit