Gootti.net

Musiikilliset perversiot?

Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 13.10.2007 19:51

Lainaus: Metallitar

Bomfuck mcs

voe että rakastin tota bändiä joskus! Tässä ilmoittautuu yksi lisää, joka osaa Freestylerin edelleen ulkoa. Menevä biisi edelleen.

Hyvin epägootillisesti olen tässä vaivihkaa viimeaikoina rakastunut kasarirockiin, erityisesti hard rockiin. Minulla ei tosin ole mitään ongelmia myöntää asiaa.
Kirjoittanut: Evil Kitty (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Evil Kitty
  • Lähetetty: 13.10.2007 20:11
No.. Dizzyn ja Indican lisäksi täytyy myöntää, että rakastan kasarirockia ja hard rockia. Lordin (joka sattuu olemaan lempibändini ) lisäksi mm. KISS, Twisted Sisters, Mötley Crüe, Alice Cooper ym. iskee. Ja lujaa. o_O
Kirjoittanut: Evelyn (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 13.10.2007 20:13

Lainaus: Evil Kitty

Alice Cooper

Tämä on kans mun yks lemppareista Mun musiikin kuuntelu lähti tuon ukon ansiosta joskus ala-astella
Kirjoittanut: Evil Kitty (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 13.10.2007 21:09
Oi, jäi yksi kolmetoistatusinassa-artisti pois. Pienempänä rakastin älyttömästi, tätä nykyä täytyy sanoa, että joskus stereoihin eksyy tämän artistin CD. Usein alkaa laulaa mukana, fiilistellä, parissa biisissä alkaa parkua. Ja kysehän on Hanna Pakarisesta. olenouto.com..
Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 15.10.2007 10:29
ai niin, nelly furtadon musa on hyvää opetan siis hiphop-tanssia 9-12 -vuotiaille (joo mulle maksetaan siitä älkää dissatko) ja aika paljon siel kuuluu sitäkin.
Kirjoittanut: kismet (Nimetön)
  • Lähetetty: 15.10.2007 10:37

Lainaus: TheSecret

Lainaus: Metallitar
Bomfuck mcs

voe että rakastin tota bändiä joskus! Tässä ilmoittautuu yksi lisää, joka osaa Freestylerin edelleen ulkoa. Menevä biisi edelleen.

Samma här.

Lainaus: Kuunsilta

ai niin, nelly furtadon musa on hyvää opetan siis hiphop-tanssia 9-12 -vuotiaille (

Nelly Furtado on musta kans jees. Ainaski se vanha Turn Off the Lights ja sitten uudelta platalta Say It Right ja Why Do All Good Things Come to an End. Say It Right on niiin iiihana. Voih.. mä kans diggaisin tanssia, mut en osaa.. Se ois hyvää terapiaa mulle ja mulla ON rytmitajua. Onkkelma on vaan siin et en hallitte omaa kroppaani. Siis niiku tarvis liikuttaa kaikkia raajoja yht'aikaa jne. *ihan solmussa* Oletko Kuunsilta kauan tanssinut?
Kirjoittanut: Lovekiva (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Lovekiva
  • Lähetetty: 16.10.2007 21:29
Täytyy myöntää, että pidän Apulannasta jossain määrin
Se on ihan ok musiikkia vaihtelun vuoksi, ja sanoitukset usein nerokkaita.
Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • Lähetetty: 17.10.2007 22:04

Lainaus: Lovekiva

pidän Apulannasta

Minäkin
Kirjoittanut: Kivesnipsutin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 18.10.2007 16:59
Pelle Miljoonan kappaleet on ihania.
Kirjoittanut: Metallitar (Nimetön)
  • Lähetetty: 18.10.2007 23:08

Lainaus: TheSecret

Hyvin epägootillisesti olen tässä vaivihkaa viimeaikoina rakastunut kasarirockiin, erityisesti hard rockiin. Minulla ei tosin ole mitään ongelmia myöntää asiaa.

Mulla ei ole ikinä kasarimusa iskenyt. En tiiä miks.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit