Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Musiikki ja muusikot: Kumpi lähempänä sydäntänne,Punk vai metalli?

• Vastaa
Noh metallia tulee kuunneltua enemmän en oikein osaa perustella
  • Vastaa
no metalli tietty
  • Muokkasi: Swanette
  • Vastaa

Lainaus: Yuffie

no metalli tietty

Lainaus: Swanette

Tähänkin ketjuun toivotaan mieluiten perusteltuja ja sisältörikkaita vastauksia. Yhden sanan postaus ei juurikaan tuo uutta sisältöä melkein mihinkään topiciin, eikä ainakaan tähän.

Eli siis hiukan enemmän yritystä ja visetiketjun aiempien sivujen lukemista, kiitos. Vaikkapa olihan tuossa jo kolme sanaa..

"And in the sea there is a fish, a fish that has a secret wish, a wish to be a big cactus with a pink flower on it"

• Vastaa
Metalli on se rakkain genre, siitä kun on vielä saatu rikottua hienosti monta alagenreä.

Metallista löytyy usein voimaa ja vahvoja tunteita, tällä tarkoitan lähinnä agressiivisuutta ja surua. Vaikka laulut otettaisi pois, musiikki riittäisi minulle enemmän kuin mainiosti, minulle itse musiikki on se biisi ja lyriikat lisäys, erittäin hyvä lisäys 'oikein' tehtynä.
  • Vastaa
metalli/,,/! black - ja death metal ovat lähimpänä sydäntä.
  • Muokkasi: Faith Black
  • Vastaa
En sen suuremmin kuuntele kumpaakaan musiikkityyliä, mutta jonkun verran löytyy koneelta sekä punk- että metallimusiikkia. Metallista löytyy itseasiassa vain Within Temptationia (lasketaan se nyt metalliksi, tästäkin kun on kiistelty mitä se on, mutta minun korvaani se kuulostaa aika metallilta) ja muutama kappale Tarja Turusen aikaista Nightwishiä. Myös industrialmetalia löytyy, esim. Deathstarsia.

Punkin saralla kuuntelen enemmän tällaisia punkvaikutteisia bändejä, en välttämättä niinkään puhdasta punkia.
Punkahtavia bändejä onkin sitten enemmän soittolistoillani, joten en niitä kaikkia ala tähän luettelemaan.

Sanoisin, että punk vie voiton. Metal on aina ollut minulle jotenkin liian... metallia .

I'm not your chambermaid. You're not my lord.

• Vastaa
Pienenä tykkäsin metallista. Kuuntelin sitä niin paljon että melkein kyllästyin. Nykyään kuuntelen paljon mielummin punkkia vaikka on tosi vaikeeta löytää hyvää punkkia kaiken ****** seasta. Crass on ollut pitkään tehokuuntelussa.

"What doesn't kill you makes you stranger" - The Joker

• Vastaa
Metalli on lähempänä sydäntä kuin punk. Jotenkin punk ei ole ikinä kolahtanut. Metallissa ''yleensä'' ''kauniit'' laulujensanat tulevat hyvin esille ja itse pidän varsinkin Folk-metal, ja death metallista.

She likes killing you after youre dead

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.