Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Musiikki ja muusikot: Kumpi lähempänä sydäntänne,Punk vai metalli?

• Vastaa
Metalli, en pidä punk-musiikissa käytetystä, huutavasta laulutavasta lainkaan.

Kun valo taas nousee ei se löydä kuin kylmyyden, kuolleiden kasvojen loistonkatseen

• Vastaa
En oikeastaan välitä sen pahemmin kummastakaan musiikkityylistä enää nykyisin, mutta kyllä se punk kuitenkin on minulla paljon lähempänä sydäntä, kuin metalli.

"She wore far too much rouge last night and not quite enough clothes. That is always a sign of despair in a woman." - Oscar Wilde

• Muokkasi: Riddler
  • Vastaa
Aikasemmin tuli kuunneltua jonkun verran punkia, jolloin se iski paistinpannulla päähän. Sen jälkeen oon siirtyny mielestäni raskaammalle linjalle, tosin kyllä niitä hyviä kappaleita kuuntelee vieläkin Sankarimetalli on erityisesti lähellä sydäntäni

A nightingale in a golden cage.

• Vastaa

Lainaus: poison

No metalli tietysti! En pidä punkista yhtään

samoin. en sitten tiedä että onko Klamydia punkkia vai ei. mielestäni ei mutta joku sanoi että on.

archangel, dark angel lend me thy light. through death's veil until we have heaven in sight.

• Vastaa
riippuu vähän, metalligenreistä en kuitenkaan kuuntele kun muutamaa, mutta punkgenrejä useampia. mun musamaku vaihtelee ihan säännöllisin väliajoin mut täl hetkel kuuntelen aika paljon näistä kahdesta punkia ja grungea ymym

The best things in our life are unseen, that's why er close our eyes when we dream, kiss...

• Vastaa
Metalli. Punkin kuunteluni rajoittuu Nina Hageniin.

We dont know where you are or where you are going but we llove you. www.ruoska.net/puolue

• Vastaa
kyllä toi metalli iskee,punk ei ole mun juttu..metalli rulaa
  • Vastaa

Lainaus: Deadboy

Mä en vaan pidä hirveän mielekkäinä näitä "kumpi on parempi A vai B" keskusteluja. Niissä kun harvemmin on mitään mielenkiintoista luettavaa, ainoastaan näitä A tai B on parempi -vastauksia. Tulipahan taas valitettua

Valita aivan vapassti,kysymyksen taustalla vain on se että goottirockin juuret ovat punkissa,ja myöhemmässä vaiheessa musiikkityyli risteytyi metallin kanssa ja siitä sitten taisi syntyä gootti metalli.
Itse en oikeastaan voi edes sanoa olevani 100% gootti(kauhea identiteetti kriisi meneillään. ) Vaan luonnehtisin itseäni joksikin gootin ja punkkarin väliltä.
  • Vastaa
AAPUUVA!!
Tähän on aivan mahdoton vastata vain jompikumpi.
Molemmissa on niin paljon hyviä elementtejä, että parempaa on mahdoton päättää, ainakin omalla kohdallani

sataas ny ensin satasia ja sitte puukkoja niin näkis ku ahnehet kualoo....

• Vastaa
metalli!

World renowned failure at both death and life Given nothingness, purgatory blight To run and hide, a cowardly procedure Options exhausted, except for anesthesia - anesthesia I don't feel anything.

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.