Gootti.net

Kumpi lähempänä sydäntänne,Punk vai metalli?

Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 17.10.2007 00:31

Lainaus: pikkumyy

Lainaus: darkAngel

en sitten tiedä että onko Klamydia punkkia vai ei

En lähde määrittelemään onko, mutta siitä tykkään kyllä.

Kai se musiikillisesti on lähinnä sinnepäin, vaikkakin se aika pitkälle lasketaan ihan normaaliksi suomirokiksi (mikä taas ei sinänsä tarkoita mitään todellista genreä, vain suomenkielistä rokkia). Eihän Klamydialla ole yli kymmeneen vuoteen ollut käytännössä minkäänlaista kosketuspintaa punk-alakulttuuriin, eikä sitä kukaan punkkari varmastikaan punkiksi laske, joten siinä mielessä aika kaukana punkista se on.

Sen suuremmin en jaksa ottaa asiassa kantaa puolesta tai vastaan, kun sillä ei minulle ole mitään merkitystä. Aivan sama. En tykkää.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.10.2007 07:59
Luen tämän ketjun otsikon säännöllisesti "Kumpi lähempänä sydäntänne, Pink vai metalli?"

Itse olen metallia imeyttänyt tärykalvoihini punkia enemmän joten sanotaan metalli. Tämä keskustelu on kyllä aika yksitoikkoinen kumpi-vai-kampi -jaarittelu, perustetaanko seuraavaksi ketju Kumpi on kivenpi - Reino Helismaa vai Jean Sibelius?
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 17.10.2007 09:28
Metalli ihan ehdottomasti, sitä on tullut kuunneltua kuitenkin sen verran monta vuotta. En tosin ole punk-musiikkia paljoa kuunnellut, hyviä bändejä siitäkin voi löytyä, ne vain jota olen kuullut, eivät oikeen iskeneet.
Kirjoittanut: Silver_hair (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 17.10.2007 21:40
No joo... Kyllähän tuo metalli siltikin tykästyttää enemmän, vaikka punkkikin on omalla tavallaan lähellä sydäntä...
Ja olen monien muidenkin kanssa samaa mieltä että tämä nyt on sellanen kumpi-vai-kampi-tappelu...
Kirjoittanut: Kivesnipsutin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 18.10.2007 17:00
Metalli.

Tosin löydän musiikkitiedostoistani yhä enemmän ja enemmän punkkia.

Sanotaanko että lähimpänä on punkin ja metallin äärimmäinen yhdistelmä Grindcore.
Kirjoittanut: maammanellielli (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 19.10.2007 23:12
metalli, ehdottomasti vie kyllä voiton.
Kirjoittanut: Ratatosk (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 20.10.2007 00:13

Lainaus: Piiskansiima

perustetaanko seuraavaksi ketju Kumpi on kivenpi - Reino Helismaa vai Jean Sibelius?

Aika paha, aika paha... Kyllähän se Repe melkoisia klassikoita on tehnyt, mutta kallistun silti Jeanin puoleen.

Palataksemme itse asiaan: Metalli. Myös punk menee silloin tällöin, varsinkin livenä. Mikäpä voittaisi pienen tiukkatunnelmaisen punk-keikan.
Kirjoittanut: Sather (Goottiprinsessa)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.10.2007 10:47
Tottakai metalli. Punk, tuo kolmen soinnun räkärokki ei vain voi osua.
Jos pitää sanoa musiikkityyli josta pidän vähiten, punk on yksi todennäköisimpiä valintoja.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 21.10.2007 10:56
öö. Eikoo aika outoa, ettei gootti-foorumilta tosiaan löydy post-& räminäpunkin kuuntelijoita. Tai jos Syyskuu, Musta Romanssi ja Dorian Gray on kolmen soinnun räminää niin mähän oon tosi anarkisti.

jatkakaa.
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 21.10.2007 19:12

Lainaus: Cata

Eikoo aika outoa, ettei gootti-foorumilta tosiaan löydy post-& räminäpunkin kuuntelijoita. Tai jos Syyskuu, Musta Romanssi ja Dorian Gray on kolmen soinnun räminää niin mähän oon tosi anarkisti.

Väitätkö muka olevasi yllättynyt? Olet kumminkin seurannut muita keskusteluja täällä aikojen saatossa ja olet sokea, mikäli et ole huomannut, että foorumin käyttäjistä selkeä enemmistö kuuntelee enimmäkseen metallia. Kannattaa myös muistaa, että mainitsemiesi bändien levyt ovat kiven alla. Minullakaan ei noista löydy kuin yksi Dorian Grayn ep ja yksi Mustan Romanssin ep.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit