Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kumpi lähempänä sydäntänne,Punk vai metalli?

Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 14.10.2007 21:22
Metalli, en pidä punk-musiikissa käytetystä, huutavasta laulutavasta lainkaan.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 14.10.2007 21:27
En oikeastaan välitä sen pahemmin kummastakaan musiikkityylistä enää nykyisin, mutta kyllä se punk kuitenkin on minulla paljon lähempänä sydäntä, kuin metalli.
Kirjoittanut: Riddler (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Riddler
  • Lähetetty: 14.10.2007 21:40
Aikasemmin tuli kuunneltua jonkun verran punkia, jolloin se iski paistinpannulla päähän. Sen jälkeen oon siirtyny mielestäni raskaammalle linjalle, tosin kyllä niitä hyviä kappaleita kuuntelee vieläkin Sankarimetalli on erityisesti lähellä sydäntäni
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 14.10.2007 22:49

Lainaus: poison

No metalli tietysti! En pidä punkista yhtään

samoin. en sitten tiedä että onko Klamydia punkkia vai ei. mielestäni ei mutta joku sanoi että on.
Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 15.10.2007 10:04
riippuu vähän, metalligenreistä en kuitenkaan kuuntele kun muutamaa, mutta punkgenrejä useampia. mun musamaku vaihtelee ihan säännöllisin väliajoin mut täl hetkel kuuntelen aika paljon näistä kahdesta punkia ja grungea ymym
Kirjoittanut: Irodorareta (Aktiivi)
  • Lähetetty: 15.10.2007 11:56
Metalli. Punkin kuunteluni rajoittuu Nina Hageniin.
Kirjoittanut: Angel (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.10.2007 11:58
kyllä toi metalli iskee,punk ei ole mun juttu..metalli rulaa
Kirjoittanut: Morfinsia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 15.10.2007 12:36

Lainaus: Deadboy

Mä en vaan pidä hirveän mielekkäinä näitä "kumpi on parempi A vai B" keskusteluja. Niissä kun harvemmin on mitään mielenkiintoista luettavaa, ainoastaan näitä A tai B on parempi -vastauksia. Tulipahan taas valitettua

Valita aivan vapassti,kysymyksen taustalla vain on se että goottirockin juuret ovat punkissa,ja myöhemmässä vaiheessa musiikkityyli risteytyi metallin kanssa ja siitä sitten taisi syntyä gootti metalli.
Itse en oikeastaan voi edes sanoa olevani 100% gootti(kauhea identiteetti kriisi meneillään. ) Vaan luonnehtisin itseäni joksikin gootin ja punkkarin väliltä.
Kirjoittanut: DarkMessiah (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 15.10.2007 14:56
AAPUUVA!!
Tähän on aivan mahdoton vastata vain jompikumpi.
Molemmissa on niin paljon hyviä elementtejä, että parempaa on mahdoton päättää, ainakin omalla kohdallani
Kirjoittanut: AuroraBorealis (Aktiivi)
  • Lähetetty: 15.10.2007 14:57
metalli!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit