Gootti.net

Kumpi lähempänä sydäntänne,Punk vai metalli?

Kirjoittanut: Capitaine Ina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.11.2012 17:14
Hyvä kysymys! Pari vuotta sitten, juuri Alestormin piraattitykitykseen tutustuneena teinilikkana olisin epäilyksettä sanonut metalli. Mutta nyt, ah! on tullut elämääni punk ja sen lapset. Irlanti-vivahteikkaasta punkista se alkoi. Nyt vastaukseni olisi melkein suoralta kädeltä punk.
Kirjoittanut: Black Rain (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 11.12.2012 23:00
kyl se on metalli
Kirjoittanut: Nyxeria (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.12.2012 21:05
Metalli, mutta siinäkin saa kyllä olla melodiaa enemmän, kuin se tunnistamattomaksi saatu kiratamelu ja rääkyminen.
Kirjoittanut: MortuusAmor (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.03.2013 15:29
Punk ehdottomasti.
Kirjoittanut: Morgan Blood (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.03.2013 02:07
En tiedä, olenko sanonut tämän jo taas sadasti, mutta punk! Etenkin nyt on tullut taas muutama kova julkaisu känniläppäilyn ulkopuolella jotka tulee varmaankin jopa hyllyyn hankittua.
Kirjoittanut: Sad Angel (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.05.2013 13:12
kyllä se metallin puolelle kallistuu. Vaan muuten en luokittelusta niin tykkää.
Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 13.05.2013 12:57
Kamalan vaikea kysymys. Olen kuunnellut molempia niin pitkään ja hartaasti, etten uskalla tehdä mitään sen suurempaa paremmuusvertailua. Hyvin tehtynä (toki varsinkin punkin tapauksessa hyvin tehty tarkoittaa autenttista, ei siis kliinistä ja teknisesti taitavaa) kumpi tahansa, mieluiten molemmat. Toki molempien suhteen myös nirsoilen, esim. kikkelihevi/power metal ei ole koskaan purrut muuten kuin huumorimielessä. Tosi kakka punkki on myös tosi kakkaa.
Kirjoittanut: Muffin (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.08.2013 19:15
Punk.
Punkin kuunteluni on rajoittunut jo pitkään pääasiassa post-punkkiin, mutta joskus tulee kuunneltua muutakin punkkia.

Punk on minulle helpompaa kuunneltavaa kuin metalli ja löydän siitä helpommin uusia bändejä kuunneltavaksi. Metallia kuuntelen muutaman bändin verran ja minun on aika haasteellista löytää bändejä joita tykkäisin kuunnella, sillä olen metallin suhteen todella nirso.
Kirjoittanut: von Berg (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.08.2013 17:52
Ehdottomasti metalli. Mä en punkista perusta sen takia että liian moni punkbändi kuulostaa korvaani epämääräiseltä rämpytykseltä ja autotallimusalta. Metallibändeistä löytyy todellisia muusikkoja, soittajia joille ei moni vedä vertoja taidossa. Toiset tykkää äideistä, toiset tyttäristä, vai miten se meni...
Kirjoittanut: savurenkaita (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 20.04.2015 22:38
Punk todellakin. Tykkään räkäisestä autotallisoundista. Nuorempana kuuntelin enemmän metallia, mitä raskaampaa, sen parempaa. Nykyään en vaan jaksa enää, punk menee paljon paremmin. Siitä tulee mulle paljon parempi fiilis kuin metallista.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit