Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kumpi lähempänä sydäntänne,Punk vai metalli?

Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 12.06.2009 18:10

Lainaus: Polyunsaturated Doll Blood

Sitten taas metallia kuuntelevien (lähinnä miesten) ääripää asenteet ovat myös aika hassuja.

No juu tuo on joidenkin kohdalla kyllä totta, mutta ei kyllä toki läheskään kaikkien, tiedän monia jotka voivat kuunnella ihan kaikkia ääripäitä tai ainakin lähes. Mutta aika huvittavia ne ääripääasenteet tosiaan ovat.

Lieventäisin myös omaa postaustani (joka oli ehkä turhan kärkäs) siten, että toki osa metallimusiikista (mutta siis vain osa) on tosiaan aika karua äijäilyä. Totesin viimeksi tänään, kun jouduin kuulemaan pätkän jotain Turmion Kätilöitä. :S En tykännyt.
Kirjoittanut: Malys_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.06.2009 19:16

Lainaus: Polyunsaturated Doll Blood

Sitten taas metallia kuuntelevien (lähinnä miesten) ääripää asenteet ovat myös aika hassuja.

Se on kyllä totta, itse sain nuorempana myös kuulla siitä kun kuuntelin raskaamman metallin lisäksi liki poppia lähentelevää metallia (hyvä esimerkki To/Die/For, joka muuten on edelleenkin ihan yhtä hyvä kuin silloinkin!).
Vanhemmiten sitä on joko paikkansa saanut kun ei kukaan tule enää sanomaan et "sun musamaku on ihan hanurista" (paitsi poppareilta, räppäreiltä yms. mut näitten kans se nykyään on puolin ja toisin lähinnä leikkimielistä nähinöintiä.) tai sitten sitä on vaan yksinkertaisesti oppinut olemaan välittämättä muitten mielipiteistä.

Lainaus: Swanette

Lieventäisin myös omaa postaustani (joka oli ehkä turhan kärkäs) siten, että toki osa metallimusiikista (mutta siis vain osa) on tosiaan aika karua äijäilyä.

Joo, kyllähän näitäkin on mutta suurin osa taitaa nykyään olla keskittynyt siihen musan tekemiseen ja se "Äijä"bändien machoiluki taitaa lähinnä olla jotai showta.

Totesin viimeksi tänään, kun jouduin kuulemaan pätkän jotain Turmion Kätilöitä

Mih! Kohtalotoveri! Olen luullut että kaikki diggailee tätäkin bändiä paitsi mie.
Kirjoittanut: gothicknight (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.06.2009 19:42
Itse kuuntelen mieluummin metallia. Ei punkissakaan vikaa ole, mutta metalli on se mun juttu.
Kirjoittanut: Puren Metallia (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 13.06.2009 03:26
kyllä se punk on. punk-nimikkeen alta löytyy nykyään enemmän mielenkiintoisia bändejä, jotka kanssa jaksaa pitää sen mielenkiinnon yllä. itse monesti kyllästyn moniin metallibändeihin aika nopeasti, poikkeuksiakin toki löytyy ja moni lempiyhtyeistäni soittaa metallia.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 13.06.2009 16:21

Lainaus: Malys_

Mih! Kohtalotoveri! Olen luullut että kaikki diggailee tätäkin bändiä paitsi mie.

Hienoa kuulla että meitä on ainakin kaksi! Jostain kumman syystä tuo bändi tosiaan tuntuu olevan hirveän suosittu..
Kirjoittanut: AnnaAngel (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.06.2009 16:54
Metalli kolahtaa varsinkin Dimmu Borgir
Kirjoittanut: Polyunsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 15.06.2009 13:52

Lainaus: Malys_

se "Äijä"bändien machoiluki taitaa lähinnä olla jotai showta.

Tästä tuli mieleeni, että naurettiin tossa avokin kanssa vähän aikaa sitten Tuska-lehden esiintyjien nimiä. Kun joidenkin bändien nimet on jotain "nyyh nyyh viil viil emoilua" ja sitten kuvassa seisoo "pelottavan" näköisiä miehiä rivissä irvistäen. Niin kun, pliiiiis!
Kirjoittanut: Angel Of Death (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.07.2009 12:21
Metalli on ollut pitkäään mieleistäni musiikkia. Mutta kyllä joskus Punkkia kuuntelen mutta enimmäkseen metallia. Mutta kyllä aika eri asia Punk ja Metalli.
Kirjoittanut: Chap (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 02.08.2009 15:08

Hienoa kuulla että meitä on ainakin kaksi! Jostain kumman syystä tuo bändi tosiaan tuntuu olevan hirveän suosittu..

Haha, meitä on ainakin kolme ! Mua melkeen nolottaa kuunnella niitten biisejä :---------D Mut kyl esim Last.fm:ssä huomaa, et kyl sitäki kuuntelen, vaan muutamia kipaleita tosin ja tietyssä tunnelmassa..
Kirjoittanut: DarkMoon (Nimetön)
  • Lähetetty: 11.08.2009 17:24
Ehdottomasti metal..kunnon dead metal
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit