Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Musiikki ja muusikot: Kuka on sinun synkkä kuningattaresi?

• Vastaa
Eli siis naisartisti jonka arvostat korkealle. Mulla olis montakin mielessä mutta enpä kerro kun en halua tyhjentää pajatsoa. Kertokaa mikä niissä on hienoa ja miksi.

Wham Bam Thank You Ma'am!

• Vastaa
Niitä on niiin paljon, mutta tottakai mun on pakko vastata mun unelmien nainen Sabina Classen! Iihana kaunotar ja niin ihana ääni (örör \,,/) ja vielä niin paras esiintymään! Moshaa paremmi ku kukaa miesartisti! Siitä löytyy enemmä munaa ku kenestäkää!

I love the ecstasy of my teeth sinking into your flesh

• Vastaa
Minä.

... Ja Kate Bush, Portisheadin Beth Gibbons, Garbagen Shirley Manson, Skunk Anansien Skin ja Vaya Con Diosin Dani Klein.

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as gods." -Imperious Perfect

• Vastaa
kuulostaa ehkä jotenkin itsestäänselvältä mutta Amy Lee ja Tarja Turunen.

archangel, dark angel lend me thy light. through death's veil until we have heaven in sight.

• Vastaa
Heetteri! :P

"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage

• Vastaa
Zombina tietysti ja ystävääni lainaten "I wanna f*ck her like an animal!"

Lisäks Siouxsie Siouxia pidän aika suuressa arvossa laulajana.

"Boikotoidaan, Mellakoidaan, Sabotoidaan, Vastustetaan!"

• Vastaa
Amy Lee

Toivossa on hyvä elää sanoi lapamato. Mitäs sitten kävi, kun Toivo kuoli?

• Vastaa
Vivian Slaughter ! Ehdoton valinta niin äänen kuin ulkonäönkin perusteella.
  • Vastaa

Lainaus: Piiskansiima

Heetteri! :P

Aww! Senkin mussuli.

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as gods." -Imperious Perfect

• Vastaa
Tarja Turunen

Now what necrophagous Second Coming backs from the Cradle to Enslave?

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 6 vakoilijaa ja 3 goottiyhteisön jäsentä (Chrystalis, Myria, MissAnnThrope). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!