Gootti.net

Elokuvien soundtrackit?

Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 11.06.2008 16:54
Ei kun olit aiemmin kirjoittanut tähän ketjuun miltei samoin sanoin noista Morriconeista. Mut ei se mits.

Niin, varsinaiset musiikkielokuvat on sitten ehkä vähän asia erikseen, mutta varmaan osaa tämän laudan ihmisistä miellyttää Controlin ja 24 Hours Party Peoplen musiikit. Johnny Cash leffa oli kanssa yksi viime vuosien parhaita musiikki/muusikkoaiheisia filkkoja.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 11.06.2008 17:51

Lainaus: Deadboy

Ei kun olit aiemmin kirjoittanut tähän ketjuun miltei samoin sanoin noista Morriconeista. Mut ei se mits.

Ai, no niin mä vähän muistelinkin, että olin jo kirjoittanut, mutta ei lisä pahaa tee
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 11.06.2008 18:45
^Jep, kertaus on opintojen äiti, toisto on aivopesun edellytys ja pakkotoisto on kidutusmenetelmien parhautta.
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 11.06.2008 23:15

Lainaus: Deadboy

mutta varmaan osaa tämän laudan ihmisistä miellyttää Controlin ja 24 Hours Party Peoplen musiikit

Yeah, nannaa. Yritän juuri haalia kokoon rahoja, joilla voisin ostaa sen ihanaisen Control + 24hour Party People + Joy Division dokumentti -DVDn.

Itse pidän the Crow elokuvan soundtrackista (the Curea, Nine Inch Nailsin Joy Division coveri..), mutta en harmikseni omista sitä. Mielestäni on hienoa, että elokuvaan on laitettu noita biisejä, koska ne liittyvät kiinteästi alkuperäiseen sarjakuvateokseen, vaikkei ehkä juuri samoja biisejä (sarjakuvassa on mm. Joy Divisonin 'Komakino', 'Decades' -sanoitukset, sekä the Curen 'Hangin Garden'). Myös vanhoissa mykkäkauhuissa on hienot "soundtrackit" Ainakin Nosferatun VHS-versiossa on taustalla jatkuvasti ahdistavaa kirkkourkumusiikkia! Tim Burtonin elokuvissa, kuten Beetlejuice ja Scissorhands Edwards musiikki on aina hienoa, johtuen Danny Elfmanin mainioista sävellyksistä. Nyt hänet mainittuani, ei voi tietenkään unohtaa Nightmare Before Christmasia!
"This is halloween, this is halloween, pumpkins scream in the dead of night!
Kirjoittanut: Awargristiel (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 20.07.2008 17:16
Michael Nyman - The Piano ja Joe Hisaishin kaikki
Kirjoittanut: Sarutor (Nimetön)
  • Lähetetty: 22.07.2008 23:28
The Crow leffan soundtrack (Brandon Lee), Saw 1 -4, Queen of damned, Ohan noita noi nyt ekana tuli mieleen.
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 23.07.2008 11:10
Esimerkiksi leffan Chicago kappaleet miellyttävät, lähinnä asenteensa puolesta. Joe Hisaishin kaikki musiikit ovat todellakin upeita ja myös Tim Burtonin leffojen musiikit uppoavat Esim. Sweeney Toddin soundtrackiin rakastuin. Myös Underworld-leffan soundtrack oli ihan jees, vaikkei itse leffassa hirmusti musiikkia ollutkaan.
Kirjoittanut: Ardath (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.07.2008 19:19
Suspirian soundtrack nappasi meikäpoikaa kanssa niskasta, kun sen ensimmäisen kerran kuulin. Samoin teki myös alkuperäinen Conan soundtrack ja 13th warrior. Kyllähän näitä muitakin on ihan helmiä mutta suurimman vaikutuksen on kuitenkin tehnyt Bram Stoker's Draculan soundtrack. Siinä on vaan jotain niin hienoa.
Kirjoittanut: Dragonfly (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.08.2008 11:38
Itse vaivaudun hirveän harvoin elokuvia katsomaan, mutta The Crowssa on kyllä hieno musiikki . Sen soundtrackin olen jopa vaivautunut ostamaan. Tim Burtonin elokuvissa on myös ihan maininnan arvoista pimputusta .
Kirjoittanut: Awargristiel (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.08.2008 13:53
Sweeney Toddin Johanna soi päässä :P Näin kyseisen elokuvan muutamia päiviä sitten. Argh!
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit