Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Elokuvien soundtrackit?

Kirjoittanut: Passion and Ruska (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.08.2008 21:27
Yksi parhaiten elokuvan synkkään tunnelmaan sopiva on Clint Mansell feat. Kronos Quartet - Summer Overture (tai mikä biisin nimi nyt oikeasti onkaan),
mutta siis Unelmien Sielunmessu elokuvan pääteema.
Alkaa jo ahdistaa kun kuuntelee pelkän biisin, saatika sitten elokuvan ultrasynkkä tunnelma kaupan päälle... On se hieno!

http://www.youtube.com/watch?v=aESWaQ-9k6M&feature =related
Kirjoittanut: Berzerker (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 07.08.2008 11:27
Näin uutena soundtrack-ihastuksena on pakko mainita Itchi the killerin tunnari, jotenkin niin psykopaattinen ja makea..
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 07.08.2008 11:48
Telkkarista tuli äskettäin Kill Bill-leffat, ja niissä oli aika hieno musiikki
Kirjoittanut: BlackLotus (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.10.2008 22:48
GNG soundtrackin jos vaan sais... Hyviä kipaleita joista tulee juuri oikeanlainen Hopeanuoli-fiilis.
Jossain näin Draculan soundtrackin, en vaan ehtinyt jäädä katsomaan tarkempaa. Sen hyllyn levyt ei ollut edes kovin kalliita mutta turha enää vinkua
Kirjoittanut: tuulikello (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 31.10.2008 22:34

Lainaus: Iiriva

Gladiator

Lainaus: Iiriva

Pirates of the Caribbeanin 2 ja 3

Nämä ovat varmaankin myös minun suosikkejani kaikista tähän mennessä kuulemistani soundtrackeista. Rakastan vain niin paljon koko Pirates-elokuvissa olevaa, musiikin (ja sen ohella tietysti kaiken muunkin) aikaansaamaa tunnelmaa. Täytyy sanoa, että Zimmer on kyllä onnistunut täydellisesti. Olen myös soittanut pianolla noita kolmosen biisejä. Ja tosiaan tuolta Gladiatoriltakin löytyy hyvää musiikkia
Kirjoittanut: Tristessa (Aktiivi)
  • Lähetetty: 01.11.2008 09:50
- Conan Barbaari
- American Beauty
- Hohto
- Eyes Wide Shut
Kirjoittanut: Polyunsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.11.2008 14:17
Ei ole leffa mutta olen ollut aina rakastunut Twin Peaksin soundtrackiin. Se menee vieläkin kaikkien näiden vuosien jälkeen, ah ah ihanuutta!
Kirjoittanut: Tristessa (Aktiivi)
  • Lähetetty: 05.11.2008 19:25

Lainaus: Polyunsaturated Doll Blood

Ei ole leffa mutta olen ollut aina rakastunut Twin Peaksin soundtrackiin.

Samat sanat, kylmät väreet kulkevat kehoni läpi kun näitä kuuntelee. Julee Cruisen älppy Floating into the Night kannattaa myös tsekata...
Kirjoittanut: Polyunsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.11.2008 13:05
^Kiitos vinkistä, pitääpä tsekata tuo!
Kirjoittanut: Jenaldo (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Jenaldo
  • Lähetetty: 07.11.2008 21:48
Ohh ihana aihe.
Tosiaan omat suosikkini eli Danny Elfmanin sävellykset täällä on jo mainittu.
Itse pidän Dannyltä:
Danny Elfman- Corpse Bride soundtrack
Danny Elfman- Nightmare Before Christmas soundtrack
Danny Elfman- Edward Scissorhands soundtrack

Titenkin pitää myös mainita toinen hyvä säveltäjä:
Stephen Sondheim
Itse pidän Stephen Sondheimilta:
Stephen Sondheim- Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street soundtrack
Stephen Sondheim- West Side Story soundtrack
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit