Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä kuuntelette kun on paha olla ?

Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 31.05.2007 10:15
mä tuun melkein aina musasta hyvälle tuulelle, mut mul ei ookkaan paljoo angsti biisei, enemmänki sellasii yatta kawaii biisei jotka oon ladannu iha läpällä
Kirjoittanut: saidai (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 31.05.2007 12:11
Jotkut animekilkutus-tunnarit kyllä joskus piristää mutta tietynlaisessa ******** olossa ne vaan tuntuu tosi morbideilta ja pilkkaavilta :P

Joskus sekin on ihan ok tosin, riippuu mielentilasta.
Kirjoittanut: Kivesnipsutin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 05.06.2007 22:22
Aggressiomusakkia.

Kaikkee mahdollisimman raakaa.
Kirjoittanut: Silver_hair (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 15.06.2007 14:38
oikotie pois vitutuksesta:

The Crash - Pony Ride & Gigolo
ei voi mitn niin hemmetin seksistisia lyriikoita, ettei voi muutakuin nauraa...

ja sitten tietenkin koko Wednesday 13:n The Fang Bang-lärpykkä. Silkkaa Parodiaa!!!

Ahdistuksen ja kuolemanväsymyksen kautta voimattomuuteen:

Amelion: The River & Home of Spirits. löytyy URL

Katatonia: Criminals & Black Session
miettikää itse...

ja tietenkin nämä kaikki Sentencedin "angsti-rallit", jotka muutenkin pyörii soittimessa... (Fragile, No One There, Nepenthe, Funeral Spring & The Rain Comes Falling Down)

ja kaikki Tr00 mättö kelpaa kanssa. esim. Rotten Soundin Exit.
  • Lähetetty: 15.06.2007 14:39
osaanlinkittää.com...
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 15.06.2007 17:48

Lainaus: Silver_hair

ja tietenkin nämä kaikki Sentencedin "angsti-rallit", jotka muutenkin pyörii soittimessa...

Täytyy todeta, että Sentencedin No One There on kyllä ihan ehdoton kappale äärimmäiseen ahdistukseen tai suruun. Toinen on Autumn Tearsin So Sweet... The Tears. Nuo ovat kyllä hieman erilaisia biisejä mutta minulla nyt onkin laaja musiikkimaku.
  • Lähetetty: 16.06.2007 09:40
No One There on aina ollu tärkeä & kaunis biisi.
Videona vielä surullisempi.
Kirjoittanut: HerGhost (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 19.08.2007 00:08
dimmu borgir- stormblåst 2005
arcana- inner pale sun
to/die/for-epilogue ja jaded (noilla levyillä on muuten ihan parhaat lyriikat...)
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Lähetetty: 19.08.2007 02:10
Tähän mennessä olen kuunnellut muutamaa biisä Titanic-soundtrack- levyltä, ja toki Andrew Lloyd Webberin sävellyksiä. Gregorianin coverit joukossa myöskin. Apocalyptican Metallica-coverit myöskin piristävät, vaikka välillä tuleekin vain melankolinen tunnelma.
Kirjoittanut: blackwolver (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 19.08.2007 11:06
Jos masentaa: Moonsorrow, Evergrey, Amorphis, Charon, Katatonia, Leaves' Eyes, Poisonblack (ja näiltä edellämainituilta ne kaikista surullisimmat ja kauniimat biisit)

Jos v-tuttaa: In Flames, Children Of Bodom, Cradle Of Filth, Dimmu Borgir

Olen huomannut, että boostaan musalla olotilaani...eli jos olen masentunut niin musan pitää olla masentavaa, outoa

Vinkkinä voin kertoa että Unter Null'in biisi Sick **** pelasti mut exän dumppaamisen jälkeisestä olotilasta joten sitä kajareista kovaa jos joku tyyppi ketuttaa!! Sopii niin miehiin kuin naisiin

jaajaa...no nyt sensuuri esti biisin nimen näkymisen, mutta Unter Nullin tuotannossa on muitakin hyviä v-tutus biisejä
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit