Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä kuuntelette kun on paha olla ?

Kirjoittanut: Sire (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 19.08.2007 13:18

Lainaus: blackwolver

Olen huomannut, että boostaan musalla olotilaani...eli jos olen masentunut niin musan pitää olla masentavaa, outoa

Samoin. En vaan osaa kuunnella mitään iloista jos oma mieliala on päinvastainen. Alkaa vaan ärsyttämään muun ikävän lisäksi (ja sitten pitää *taas* vaihtaa musaa...). Jos kuuntelee mielialaan sopivaa musiikkia, saa epämieluisat tuntemukset purettua nopeammin ja mukavaa mieltä vahvistettua.

Kun tuntuu, että kaikki menee päin *********, tulee luukutettua Gravewormia, Wintersunia tms aggressivista ja nopeaa musiikkia. Celtic frostin Temple of depression on ehkä paras pahan olon purkaja minulle, vaikka en juuri kyseisestä bändistä välitäkään.
Kirjoittanut: Metallitar (Nimetön)
  • Lähetetty: 19.08.2007 16:11
Mä kuuntelen oikeastaan ihan samoja musiikkeja sillonkin. Mutta yleensä kun v i t u t t a a niin jotain kunnon mättöä soimaan koko ajan
Kirjoittanut: Stuntgirl (Aktiivi)
  • Lähetetty: 19.08.2007 20:25
Jos on paha mieli, ni sillo jotain "surullista". Jos taas oon vihane jollekkin tai joillekkin niin silloin tälläistä "rankempaa" musiikkia.
Kirjoittanut: Ultimecia (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.08.2007 20:14
Swallow the Sun-Ghosts of Loss
Impaled Nazarene-Pro Patria Finlandia
Dimmu Borgir-Death Cult Armageddon
Kirjoittanut: Eowyn (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 12.09.2007 20:00
Surullisena rauhallisempaa ja vihaisena kunnon mättöheviä
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 12.09.2007 20:08
riippuu mistä suru. jos must tuntuu et oon turha jne niin sit mokoma-sirppi, jos pelkään menettää jotakuta niin mokoma-en elä talven yli. jos paha olo jostain riidasta niin ehdottomasti abysmalin dawnin tuotantoo
Kirjoittanut: Nightmare (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 16.09.2007 21:47

Lainaus: Eowyn

Surullisena rauhallisempaa ja vihaisena kunnon mättöheviä

Näinpä homma menee. Surullisena kuuntelen surullista, varmaan vain pahentaa.
Tosin otan loppuun sitä mättöheviä otan sellasen haistaakaa kaikki *************.
Kirjoittanut: Hirnverletzung (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Hirnverletzung
  • Lähetetty: 20.09.2007 18:02
surullisena, masentuneena ahdistuneena en osaa musiikkia juurikaan kuunnella, hiljaisuus tuntuu paremmalta.

Vihaisena sen sijaan jotain erittäin agressiivista, mahdollisimman lujalla, jotta voi kiljua ja raivota musiikin tahtiin
Kirjoittanut: Eternal (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 01.11.2007 21:52
Surullisena yleensä näitä kahta biisiä: Sigur Rós - Untitled(3) ja Tony O'connor - Valley Of Winds tai sitten jotain muuta yleensä surullista mikä kyllä tekee vielä surullisemmaksi...

Vihaisena oikeastaan samaa kun muutenkin mutta volume vaan nousee paljon suuremmaksi kun yleensä.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 05.11.2007 22:13
My Dying Brideä masentuneena. On niitä muitakin, mutta en jaksaa alkaa kaikkia erittelemään.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit