Warning: Use of undefined constant default_charset - assumed 'default_charset' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/kuopassa/public_html/keskustelu/index.php on line 3
Väärin kuultuja laulunsanoja? - Sivu 18

Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Väärin kuultuja laulunsanoja?

Kirjoittanut: Gallante (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 06.02.2010 02:17

Lainaus: Heetteri

hyvän tahdon osoittaminen

Erityisesti tähän viitaten.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 07.02.2010 12:04

Lainaus: Gallante

Erityisesti tähän viitaten.

Swiftheart Rabbit calling Grumpy bear; sounds like someone needs a hug and some cookies!
(Annoying, aren't I?)
Mutta nyt lopetan off-topicin.
Kirjoittanut: Gallante (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Gallante
  • Lähetetty: 10.02.2010 11:55

Lainaus: Heetteri

Mutta nyt lopetan off-topicin.

Samoin.

Aiheeseen palatakseni, Opethin kappaleesta Death Whispered a Lullaby:

Oikein: "Oh, sleep my child"
Väärin: "Oh, slit my child"

Syystä tai toisesta pidän tosta väärin kuulemastani merkityksestä enemmän, haha.
Kirjoittanut: Pikkusisko (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Pikkusisko
  • Lähetetty: 16.02.2010 14:04
kuulin Kerlin walking on air näin:
"Feel it, prepaid.... "
Ihmettelin että nyt joku mainostaa DNAn prepaid liittymää kun itsellänihän se on xD...

Oikeasti sehän menee näin:
"Feel it, breathe it...."
Kirjoittanut: Melanie (Jäsen)
  • • Muokkasi: Melanie
  • Lähetetty: 16.02.2010 20:59
Musta Paraati laulaa:
Katso ylös kulta
Kenen käsi roikkuu ikkunasta

mutta minä kuulen sen näin:
Katseet ylös kuultaa
kenkäsi roikkuu ikkunasta
Kirjoittanut: phaerax (Jäsen)
  • • Muokkasi: phaerax
  • Lähetetty: 16.02.2010 22:05
Ehkä pahimpia epäonnistumisia mitä olen kuullut:

Kauan kauan sitten, in a galaxy far, far away, yms, oli kaverin kanssa keskustelua upouudesta Metallican biisistä nimellä I Disappear. Darklyrics.comin mukaan biisi menee jotakuinkin näin:

[...]
Hey Hey Hey
Here I go now
Here I go into new days
I'm pain, I'm hope, I'm suffer
[...]

No kyseinen kaveri väitti että sanoitus on "I'm pain, I'm hope, I'm Schaffer". Schaffer oli kuulemma Metallican entinen bassisti, joka kuoli ja hänen muistokseen bändi päätti säveltää tämän sydäntäsärkevän biisin. Etsi virheet ja voita kokis.
Kirjoittanut: Lycantrophia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 19.02.2010 22:59

Lainaus: Melanie

Musta Paraati laulaa:
Katso ylös kulta

Ai, minä olen aina kuullut, että "katso ylös kuuta"

Mutta varsinaisesti olin tulossa tilittämään, että tänään suuri illuusio särkyi. Sisters of mercyn Amphetamine logicissa Andy sanoo ihan selvästi, että "I get hard" -tai niin minä olen ainakin aina kuullut Pakko siis tunnustaa, että nyt on vikaa korvissa tai korvien välissä, sillä ainoa vähänkään sinne päin menevä lause lyriikoiden mukaan on "Hit up". Hämmentävä havainto. Epäilenpä, etteivät kuuloelimeni suostu mukautumaan tähän faktaan
Kirjoittanut: soikki (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 02.03.2010 23:31
No mitäs tähän sanotte:

("Ihme ja kumma")

_Rantamies_ käy rantaan
lammen vettä juodakseen,
niin peilikuva katsoo
alta _kyynelveen_

Mun kohta 4-vuotias tyttö lauleskelee näin... Aika melankolinen versio aber ja?
Kirjoittanut: blutengel (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 03.03.2010 09:28
ihan lapsena kuulin ja jopa lauloin sitä yhtä joululaulua näin: lämmin karhun kalja, veessä odottaa.
ja oikeastihan sanat siis meni että lämmin karhun talja reessä odottaa. en muista tuon laulun nimeä, mutta alkoi muistaakseni sanoilla kello löi jo viisi lapset herätkää....

sitten mieheni luuli pitkään (kunnes korjasin asian)
suurlähettiläiden "pitääks sun aina" kappaleesta, kun kertosäe tuli, joka meni näin: olen niin onneton ei autossani ole edes nastoja talvella- niin mieheni kuuli että ei autossani ole edes renkaita talvella....
Kirjoittanut: aNightingale (Jäsen)
  • • Muokkasi: aNightingale
  • Lähetetty: 07.03.2010 14:26
Ah, pienempänä lauloin aina: Levoton prinssi täällä odottaa... -> Lepakon pinssi täällä odottaa...
Klassikko.
Ja tulipahan myös laulettua: On ryijyn alla lämmin kun lunta tuiskuttaa, nyt liinakkomme kiitää ja valkoinen on maa... -> On hyllyn alla lämmin kun lunta tuiskuttaa, nyt viidakkomme kiiltää ja valkoinen on maa...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit