Gootti.net

Väärin kuultuja laulunsanoja?

Kirjoittanut: ilkimysli (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.05.2010 08:40

Lainaus: Melanie

Musta Paraati laulaa:
Katso ylös kulta
Kenen käsi roikkuu ikkunasta

mutta minä kuulen sen näin:
Katseet ylös kuultaa
kenkäsi roikkuu ikkunasta

Haha, minustakin se on ihan selvästi "kenkäsi", ei siitä saa kättä vaikka kuinka yrittää

edit: Pitää lisätä että kun samainen biisi alkaa sanalla "kulttuurihienoutta", kuulin pitkään että "kulttuurihierontaa" ja olin ihmeissäni.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 24.06.2010 13:56
Teh Internetsin ihmemaasta löytyy ristiriitaista tietoa siitä, miten tämä kohta oikeasti menee, mutta Nirvanan Come as you are -biisissä kuulen aivan selvästi "Emilia" siinä kohtaa kun ilmeisesti oikeasti lauletaan "Memoria".
Kirjoittanut: Verity (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Verity
  • Lähetetty: 24.07.2010 00:32
Aamu-unisena bussimatkalla kuulee ihmeitä...
Misfits - American Psycho

Minä: "Why isn't this cookie going hell?"
Misfits: "Lines of cocaine cut in Hell"
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 25.07.2010 02:44
http://www.youtube.com/watch?v=gg5_mlQOsUQ
vanha kun taivas, mutta nauroin lähes tiiliä.
Kirjoittanut: Unikarma (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Unikarma
  • Lähetetty: 31.07.2010 11:56
Ainoa mikä nyt tulee mieleen oli kun jostain syystä oli radio päällä (noin kerran kolmessa kuukaudessa erehdyn moisen virheen tekemään), ja kaverin kanssa sitten ihmeteltiin sellaisen radiorenkutuksen sanoja kuin Himin Heartkiller. Kumpikin kuuli ihan selvästi useaan otteeseen, että kertsissä lauletaan

"fat man for a heartkiller". Oikea versio on siis "Flat line for a heartkiller" Aiheutti pientä hilpeyttä.
Kirjoittanut: Lycantrophia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 01.08.2010 21:33
Loppujen lopuksi useimpien biisien sanoituksiin tutustuessaan huomaa kuulleensa jotain väärin. Tai kehitelleensä omia ratkaisuja, kiitos laiskojen korvien. Näin ainakin minulla. Viimeisin ahaa -elämys koettu The Smithsin kanssa: William, it was really nothing ei olekaan todellisuudessa yhtä morbidi kuin minun sitä hyräillessäni. "Would you like to marry me, would you like to murder me" -riveistä jälkimmäinen kuuluukin oikeasti näin: " And if you like you can buy the ring". Ja taas voidaan ihmetellä kuinka ihmeessä minä olen sen onnistunut sössimään. Mielikuvituksella? No, todennäköisesti kuuluisaa (?) TOTP -vetoa seuratessa huomio kiinnittyy jonnekin aivan muualle kuin biisin lyriikoihin...
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 02.08.2010 11:08
Kuulin tässä pari päivää sitten aivan selvästi kuinka Jenni Vartiaisen biisissä laulettiin "Kun me erottiin, sä vaihdoit minut Penttiin", vaikka tiesin vallan mainiosti että sanat kuuluvat "Kun me erottiin, sä laitoit minut nettiin." Joo.
Kirjoittanut: Neiti Kooma (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.08.2010 00:44
Käykö kenellekään muulle niin, että olet varma että oot kuullut väärin ja menet tarkistamaan lyriikat ja biisissä lauletaan ihan oikeasti jotain ihan absurdia. Toistaiseksi paras on "nazi ninja lepers" eräästä biisistä.

Kuulen niin paljon sanoja väärin, että näiden muistelusta pitää vääntää oma romaaninsa joskus.
Kirjoittanut: Orthoxina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.04.2011 15:47
Pakko se on laittaa tänne, kun tämä on kuulohärö eikä lukihärö...

Tytöllä on sellainen ärsyttävä, mummonsa joululahjaksi ostava laulava koiralelu. Juuri niitä 'opettavaisia leluja' (joka paitövei laulaa kaikki lastenlorut väärillä sävelillä ja sanoilla -.-'). Noh, se lurittelee jokseenkin näin:

"Leivon, leivon leipäsiä, limaisia, suolaisia - - -"... Me ukon kanssa molemmat kuullaan se noin, vaikka todellisuudessaha ne leipäset on simaisia. Ensimmäistä kertaa kun kuultiin sen lelun niin rallattelevan, oltiin molemmat O___O-mitä-heevettiä-taajuudella. Meni monta kertaa, ennen ku tajuttiin ettei ne leivät oo limaisia

Tuon lisäks paras on ehkä se, että Cardigansin Zombie vääntyi pienenä kertosäkeineen mun päässä "in your head"istä "hiiiooooheee"ksi... Lauloin hienosti vajaa kymmenkesäisenä auton takapenkillä .
Kirjoittanut: D_D4 (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 12.04.2011 20:22
Aikasemmin ihmeteltiin kaverin kanssa tossa puol vuotta takaperin miten menee Faderhead - TZDV. Kumpikin sattu kuulemaan ihan saman kertsin joka meni ''Death sold light beer.'', vaikka todellisuudessa biisin lyhenne ja kertsin sanat menee '' Tanz, zwo, drei, vier.''. Moni muukin asia on ihmetyttänyt aikaisemmin, kuten Sum41 - Fat lip ''Don't count on me, to let you know when.
Don't count on me, I'll do it again'' meni yhessä vaiheessa oman kuulon mukaan ''Go down on me, I'll let you know when. Go down on me, and do it again.''. Sattuuhan näitä välillä
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit