Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Väärin kuultuja laulunsanoja?

Kirjoittanut: Hohoton (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.01.2012 18:50
Aina ennen ko kuuntelin Gothministerin kappaletta Dusk Till Dawn ni kuulin yhesä kohasa et Young lovers. Sit aattelin et ei kai se oikeesti nui laula. Sit menin kattoo sanoja. Niis luki muka et siin laulettii Young wonders. Sit etin tota kappaletta josa olis tollee mut sit taas näky erillalailla et se oiski Beyond the wonders.
Kirjoittanut: Sad Angel (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 13.04.2012 20:50
"R-kioski, mukavaa ja nopeaa on asiointi."
ja minä kuulen:
"R-kioski (epäselvää) ja muka kolmas vointi."
O.O what-a...
pienempänä väärinkuultuja (varmaan aika klassisia):
"Lensi maahan enkeli, joutuisampi tuulta..."
ja minä kuulin:
"Lensi maahan enkeli, joutui sampi tuulta..." (ihmettelin, mikä pahuksen joutui sampi)
Ja Katri Ylanderin mansikkamäestä väänsin omia juttujani...
"Ruusupensaan alla piilossa onnen hileet..."
ja minä kuulin:
"Ruusupensaan alla piilossa Ollin kuteet..."
korvavaikkua?
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 16.04.2012 15:20
Oon luullu näihin päiviin asti että Britneyn 'Baby One More Time:n' prechoruksen alku menee: 'Show me how you wanna do me' eikä 'Show me how you want it to be.'
Ja olen hyvin murtunut koska miten se menee oikeasti kuulostaa niin laimeelta ton vähän härskin väärinkuulemisen jälkeen....
  • Lähetetty: 16.04.2012 19:37
Tuosa mun viestisä ei näkyny tuota muokkaa painiketta joten pistän uuen viestin. Aina ennen ko kuulin t.A.T.un All about us ni aina siin kohtaa ko se laulaa sen mikä tos otsikoski on nii kuulin että se laulas olen paras.
Apulannan Koneeseen kadonnut biisinkö kuulin ennen nii aina ko laulettii että kipu kuolee huutamalla nii kuulin että piru kuolee huutamalla.
Kirjoittanut: Carmel (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 17.04.2012 22:45
Kun Chicago kuoli

Oikein: Isä paikan sai Chicagoon
Minä kuulin lapsena: Isä paikan sai si, kaakkoon

Oikein: Al Capone kun päätti näin
Minä kuulin: Alta kaapin päästi näin

Oikein: Mä sadan varmaankin näin kuolevan jeparin
Minä: Sanoin sanan varmaankin ja näin kuolleen jeparin
  • Lähetetty: 26.05.2012 14:39
Aina ko kuuntelen Marilyn Mansonin The Love Song kappalleen ni kuulen et God loves songs in my head vaikka siinä lauletaa että I got love songs in my head.
Kirjoittanut: Sad Angel (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.06.2012 16:50
eipä näy minullakaan tuota muokkaus-nappia... Mistähän tämä johtuu?

joka tapauksessa kuulin juuri eilen Bon Jovin Always:ista pätkän:
oikein: You see i've always been a fighter
minä kuulin: You see i've always been a spider
Kirjoittanut: Onnetontar (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.06.2012 18:31
Nightwish - Fantasmic
En tiedä miksi mutta aina kuulen tuon yhden kohdan ihan eritavalla kuin se olisi oikeasti:
Minä: Beauty is missing
Oikein: Apprentice of Yen Sid
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.06.2012 01:17

Lainaus: Onnetontar

Oikein: Apprentice of Yen Sid

Hmm.. tykkääköhän Nightwish tuosta sanasta "apprentice" kun tuntuu että aina kun jotain sanoituksia lukee niin niistä löytyy tuo sana...

Mutta tosiaan en enää muista oonko maininnu täällä siitä Fall Out Boy'n biisistä This aint a scene it's an arms race biisistä kun siitä löytyy youtubestakin mahti video "..also into cats, also into cats..." xD Enkä tiedä onko joku muu sen täällä maininnut kun en nyt kaikkia viestejä jaksa läpi käydä.

Tässä vielä linkki niille joita kiinnostaa, on kyllä oikeesti hyvä
Kirjoittanut: Pelkuri (Jäsen)
  • • Muokkasi: Pelkuri
  • Lähetetty: 27.06.2012 15:58
Sonata arctica - My selene
Oikein:
But until we unite
I live for that night
wait for time
two souls entwine.

Minä kuulin:
But until we unite
I live for that night
wait for time
do sauce and wine.
Mitäh...? Ja sitten Apulannan Koneeseen kadonnut-biisissä kuulen aina että "tipu kuolee huutamalla".

Edit. Tuo Fall out boys misheard versio on kyllä loistava xD "also into cats"
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!