Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Joy Division

Kirjoittanut: PolyUnsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 04.07.2008 23:54
No sitäpä minäkin tänään lueskelin, että oliko taas ihan pakko olla niin viksu niin viksu?!
Kirjoittanut: Suspecto (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 30.07.2008 19:21
Itselläni on levyistä tällä hetkellä ainoastaan Closer vinyylinä, mutta muitakin biisejä oon toki kuunnellut. Todella ihana soundi, Ianilla on kaunis ääni. Kliseisesti pakko sanoa, että Love Will Tear Us Apart on oma lempparini, se on vaan niin pirhanan koskettava.

Closerin kävin myös katsomassa silloin kun se teattereissa vielä pyöri ja kyllä se teki muhun syvän vaikutuksen. Etäinen kosketus nököttää myös kirjahyllyssäni, ostin sen tossan muutama päivä sitten ja lukemisen aloitan heti kun Patti Smithin elämäkerta on tullut kahlattua läpi.
Kirjoittanut: Barokki (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 04.09.2008 17:04
Tsekkasin just viikonloppuna elokuvan Control, kiinnostus kyseistä bändiä kohtaan syveni syvenemistään.

Lainaus: Suspecto

Todella ihana soundi, Ianilla on kaunis ääni. Kliseisesti pakko sanoa, että Love Will Tear Us Apart on oma lempparini, se on vaan niin pirhanan koskettava.

Olen samaa mieltä, Ianin ääni on todella kaunis ja Love Will Tear Us Apart on kaunis kappale. Myös She's lost control on loistava
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 04.09.2008 17:38

Lainaus: Barokki

elokuvan Control

Meikäläinen on nähny sen 14 kertaa. Lisäks olin Hesassa, kun Corbjin piti sitä tilaisuutta sen valokuvanäyttelyn avajaispäivänä, ni sain vielä nimmarin siihen leffaan.

The Drawbackista muodostunu itelle jonkin kaltanen suosikki, vaikka just siisti bändihän tää on siks, ettei mitään heikompia biisejä oo juur lainkaan.
Kirjoittanut: Decades (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 04.09.2008 19:58
JD kuuluu kestosuosikkeihin. Hyvä musiikki ei vanhene koskaan.
Kirjoittanut: PolyUnsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.09.2008 21:46
Ah, rakastan bändiä ja sen tuotantoa koko sydämestäni.
Deborahin kirjankuvatus vaan istuu tuolla hyllyssä (englanniksi of course my friends), kerran lukenut ja oli kyllä kauhee pettymys.
Leffa istuu sen vieressä. Lontoos kun kävin kesällä, oli huimassa alessa. Mutta voi voi kun sekään ei sitten ollut yhtään sellainen kun olisin halunnut. Corbijn kyllä on todellakin suuressa arvossa mun kirjoissa, siitä ei ole kyse, jotenkin se leffan eteneminen oli vaan kauheen tönkköä...
Eikö minulle sitten oikeen kelpaa mikään vai?
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 24.11.2008 17:15
Katoin tuossa parin vuoden tauon jälkeen 24Hour Party Peoplen ja silloin aikanaan, ennen Controlia, sen Ian Curtis ja muu castingi Joy Divisioniin vaikutti jotenkin menettelevältä, mutta Controlin jälkeen tajuaa että aika surkean oloinen se on kun Controlissa on vaan onnistuttu niin pirun hyvin näyttelijävalinnoissa ja muussa. Varsinkin Controlin Ian sekä Hooky ja Morris tuntuvat olevan todella lähellä, Sumneria en nyt tähän hätään muista kunnolla.

Toisaalta, 24HrPP:ssa JD ja Curtis ovat vain sivuosassa, eikä siihen castingiin ole voitu panostaa niin paljon, mutta silti sen leffan kuvaus siitä tökkii mulle. Lisäksi Ian Curtisin itsemurhan motiivit ei 24HrPP:ssa tule lainkaan esiin.
Kirjoittanut: Embize (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.07.2010 20:13
Ehdottomasti yksi mun suosikkibändeistä. Todella hienoa ja hyvää musiikkia
Control myös yksi lempparielokuvistani. Olen katsonut elokuvan useampaan kertaan enkä siihen kyllästy. Sam Riley todella hyvä valinta esittämään Curtisia!
Kirjoittanut: Berzerker (Aktiivi)
  • Lähetetty: 25.07.2010 17:56
Tietääkö kukaan onko ''waiting for the ice agesta'' nauhoitusta?
Se on siis Warsawin ''living on the ice agen'' ja joy divisionin ''ice agen'' demo-versio.
Kirjoittanut: Embize (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.08.2010 20:57
Tänään tulee Joy Division dokumentti telkkarista mtv3:lta 23:35
Aion itse kyllä katsoa. Luvassa kuulemma myös ennennäkemätöntä keikkamateriaalia.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit