Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Musiikki ja muusikot: [Äänestys] Suosikkimusiikkiasi klubeilla?

• Vastaa
EBM= goottiteknoa.

Love, peace and harmony ? Oh, very nice Very nice Very nice Very nice ...But maybe in the next world

• Muokkasi: HepZusi
  • Vastaa

Lainaus: Dead disco dancer

EBM=

Niin ja jos ihan kunnon tietoa halusi niin se on jotain Industrialin, Synapopin ja perus trancen sekamelskaa, josta syntyy ihan menevää tanssittavaa jumpsutusta(joskin IMO lopulta aika tylsää), jossa kerrotaan happosateista, kyborgeista, tulevaisuudesta sun muista päheistä jutuista pitkissä lateksitakeissa. Ihan mukavaa kuunneltavaahan se jossain klubeilla on.

"Boikotoidaan, Mellakoidaan, Sabotoidaan, Vastustetaan!"

• Vastaa

Lainaus: neo_shaman

Voi että kun en osaa päättää äänestäisinkö klassista goottirokkia, post-punkia vai deathrock/batcavea!

Piti kauan miettiä minunkin, new wavea/synthpoppiakin mietin. Päädyin kuitenkin deathrock/batcaveen. TRACEY'S BURNING!

I could give you words if the world gives me vibes

• Vastaa
Klassinen gothic Rock ja metalli.

HC-Wild Line

• Vastaa
Metallia eivät taida kovin usein goottiklubeilla soitella

"she collapsed to the floor and was dead in an hour"

• Vastaa

Lainaus: UndyingDreams

Metallia eivät taida kovin usein goottiklubeilla soitella

Niiiiiiimpä...*wirne*
Toisaalta ulkomailla sekoitetaan useinkin gootti ja ebm ja metalli yms ja bileet onkin aika sillisalaattia. Parhaimpia paikkoja taitavat olla bileet jossa joka kerroksessa/huoneessa soitetaan eri tyylistä musaa.
Itse kuitenkin tykkään eniten Dead and Buriedista. Trooo deathrokkiii...
Paitsi että keskustelu arvatenkin koskee Suomen skenee. Jolloinka sanoisin että eipä metallia oo tullu gojoottiklubeilla kuultua.
(Olen tilantuhlaaja jaaritteluineni!)

Mustahuuli! >:F

• Vastaa
Valitsin sitten tähän kohtaan klassisen goottirockin, kun montaa kohtaa ei voi valita... Mielelläni noita kaikkia kuntelisin klubeilla.

You have to be free to kill yourself.

• Vastaa

Lainaus: Elvira

Mielelläni noita kaikkia kuntelisin klubeilla.

Samaa voisin sanoa. Olisi kiva jos klubeilla [vaikkei nyt ikää olekaan, mutta toimii myös diskoissa yms.] soitettaisiin monipuolisemmin musiikkia, eikä vain esim. EBMää tai psytrancea.
Mieluiten kuuntelisin itse sekaisin post-punkia, new-wavea, klassista goottimusaa, deathrockia, batcavea ja ehkä hieman synapoppia tyyliin Depeche Mode ja Alphaville.
Noitahan sitä tulee varmaan kotonakin kuuneltua eniten

se on neo. || I'm so modern that everything is pointless. ~Nicky Wire

• Vastaa
Industrialia äänestin minä, vaikka ei meilläpäin klubeja olekaan. Mutta se olisi sitä mitä mä tahtoisin mennä sinne kuuntelemaan.

I focus on the pain. The only thing that's real..

• Vastaa

Lainaus: PolyUnsaturated Doll Blood

Toisaalta ulkomailla sekoitetaan useinkin gootti ja ebm ja metalli yms ja bileet onkin aika sillisalaattia. Parhaimpia paikkoja taitavat olla bileet jossa joka kerroksessa/huoneessa soitetaan eri tyylistä musaa.

Berliinin K17 on meikäläisen pahin sillisalaatti-disko mihin olen tähänastisessa elämässäni joutunut... (vaikka nytpä tiedän miten blackmetallia "tanssitaan"! Vaatinee harjoitusta että pystyy liikuttamaan itsestään vain hiuksia.) Alakerran "gootti-kerroksessa" tunnelma oli kirjaimellisesti uninen (tunnelmaa lisäsivät pöytiin jo kello 23 sammuneet ihmiset), pihan toisella puolella goottien sinkkubileissä soiteltiin lähinnä hilpeitä kasareita, mikä oli positiivinen yllätys!

Impotenssin määritelmä: Maan vetovoima voittaa naisen vatovoiman.

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.