Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Arvostele edellinen kappale

Kirjoittanut: Berzerker (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Berzerker
  • Lähetetty: 08.08.2008 12:39
MissAnnThrope

Voinkin heti vetää sitaatiksi '' toimiva biisi, muttei kuulu henk koht. suosikkeihini Psyclon ninelta '' Ja Fiilis on, että tätä olisi makea kuunnella jossakin vesisateessa yöllä kävellessä.. Neron laulu on sellaista että sitä pystyy kuuntelemaan riippuen siitä mikä on mieli-ala, joskus se ei toimi, Nyt se toimii.
8+

Flesh Field - Uprising (ei ole videota)
http://uk.youtube.com/watch?v=4FrUBWNARNQ

EDIT: Harmi vaan kun ei ole äänenlaatu aivan kohdillaan.
  • Lähetetty: 13.08.2008 13:37
Arvostelkaa nyt mun kipale ;_;
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.08.2008 14:35
Berzerker:

Aluksi meinasi iskeä tylsistyminen, biisissä vain maalailtiin jotain maalauksellisia äänimaisemia ja välillä karjaistiin mikkiin jotain joka kuulosti sanalta "piiputtaa". Puolentoista minuutin kohdalla tule sellainen mitähelv... -elämys. Kappale oikeasti alkoi. Tahmean alun jälkeen kuoriutui oikein mukiinmenevä ja vaihteleva biisi. Suosikkeihin meni.

Horrorpops-Boot2boot
  • • Muokkasi: Berzerker
  • Lähetetty: 14.08.2008 15:35
Nyt selvisi sitten syy sille nuoriso-talon mellakoille... Ihan mielenkiintoista.
Ymmärtää nyt sitten nuoriakin... Ja olisi jonkinlainen punk,gootti,hevari-nuoriso talo aika jees.
Laulu on juuri sellaista naislaulua jota on hieman kaivannutkin, tietynlainen ääni.. Vaikkei ihan musiikki pure ihan niin kuin laulu, niin on tämä ihan hyvä. Hieman Hc:mpi musiikki sopisi tällaiseksi '' riot biisiksi'' olisi erittäin hyvä..
Ja sittes numeroa kehiin..
Video: 8
Musiikki: 8
Kokonaisuus: 8

http://uk.youtube.com/watch?v=x_-hMQHRjdY
Pitäkää erillään video ja biisi, sen verran huono itsetehty video.
Kirjoittanut: Teresa (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 15.08.2008 18:30

Lainaus: Piiskansiima

Lupaavan intron jälkeen biisi kääntyi älyttömään kitaravalliin, joka oli liian kovin raskaan oloinen. Hommaa ei parantanut yhtään se, että biisi muuttui riffin jälkeen melko kevyehkön synapopin suuntaan ja tuo naislaulaja tuo mulle mieleen, jonku vanhan hassun poppisbändin. Kertosäe oli oikeestaan se mistä tykkäsin. Hienosti toteutettu ja mielenkiintosen kuulonen. Seuraavaksi tulee se kevyt hieno intro intro ennen sooloa, joka tosin menee taas hieman pilalle turhan raskauden vuoksi sitten kun se kitara tulee siihen. Tykkäilen ihan oikeesti noista biisin rauhallisemmista osuuksista, mutta muuten ei oikeen iske sitten millään lailla. 7

Täysin samaa miletä. Alku videosta oli hyvä,mutta tuota en pitänyt naislaulajan äänestä ei mun mielestä ollu tarpeeks dramaattinen.En jaksanut kuunnella biisiä loppuun.Annan 6 ja sitten pahoitteluni seuraavasta mä en tiedä miten te noita linkkejä laitatte.Tääl siis yks piiloblondi....nää tietokonejutskat ei oo mun alaa.Voisko siis joku neuvoa?
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.08.2008 18:34
Tämän ketjun tarkoitushan on arvostella edellisen laittama kappale kokonaisuudessaan (jos ei jaksa kuunnella loppuun niin sitten sille pitää olla aika painavat perustelut!), jonka jälkeen linkitetään oma valinta seuraavaksi arvosteltavaksi. Arvosteltavia biisejä ei siis vain poimita tuolta jostain, vaan otetaan aina se edellinen. Linkitys onnistuu, kun kopioit haluamasi verkko-osoitteen, painat tuossa kirjoituskentän ylälaidassa olevaa hyperlinkkipainiketta, liität osoitteen ruudussa näkyvälle riville ja painat ok.

Kannattaa lukea ketjun ykkösviesti ajatuksella myös.
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 19.08.2008 14:19

Lainaus: Berzerker

http://uk.youtube.com/watch?v=x_-hMQHRjdY
Pitäkää erillään video ja biisi, sen verran huono itsetehty video.

Ihan ajatusta herättävät sanotukset, jotka tämmösissä industrialimmissa jutuissa on mun mielestä yksiä pääpointeista aina. Biisi sinäänsä ei ole kovin erikoinen, rummut jauhaa samaa melkeen kokoajan ja fillitkään ei oo mitään hirmu mieleenpainuvia. Kitarariffit on myös tommosia aika perusjuttuja tolla musiikin saralla.(Tosin arvostan niissä tietynlaista yksinkertasuutta.) Se mistä tykkään tässä on toi rahiseva ja ehkä hieman "huono" soundi, joka lisää tohon fiilistä just hyvin. Kyllähän tätä kuunteli. pistetään. 8-

http://uk.youtube.com/watch?v=XR4YH1N04pc
Sitte vähä tämmöstä pre-kasari new-wavefiilistelyä.
Kirjoittanut: Melia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Melia
  • Lähetetty: 20.08.2008 22:03
The Knack - My Sharona

Hetkinen... missäs mainoksessa tää oli... joku kaljamainos? Ajatukset harhaantuu, pitää alottaa alusta. Ensimmäiset 2½ minuuttia on aika taattua ihan sitä samaa. Kitarasoolo väliin, ja loppuun taas sitä samaa. Videossa sedät soittaa ja... no, siinä se.

Olin kuullu aikaisemmin sen pätkän mikä soi siinä mainoksessa, ja luulin sitä kertosäkeeksi. Nyt selvisi, että se pätkä on itse asiassa koko biisi, soitetaan vaan monta kertaa putkeen. Annetaan kuitenkin 6½, olihan siinä jotain hassunhauskaa.

Aika klassikko, mutta laitetaan silti... Tears for fears - Shout, tältä videolta löytyy noin kaikki musiikkivideoiden kliseet, vähäpukeisia naisia jäin enää kaipaamaan... Kasarit kunniaan!

----
Nyt saa sanoa videosta, että se huvitti mua suuresti alusta loppuun, mutta siinä vaiheessa kun setä vetää kitarasooloa kalliolla, niin meinasin tippua tuoliltani. Kliseiden äiti!
  • Lähetetty: 20.08.2008 22:23
Mukavaa kasarisynattelua takatukkien kera. Tuntuu siltä että olen kuullut tämän joskus aikaisemmin. Hieman itseään toistavaa mutta ihan kelvosti toimivaa kamaa. Video taaseen on aika huono, jotenkin se että kuvataan sivuprofiilia ja toinen laulaa tuntuu todella huonolta. Laulajan ilmeet ovat hieman koomisia.. Mutta menkööt kasikytlüvün piikkiin sitten.
Loppujen lopuksi ihan kelpo vetäisy, kunhan ei videota katso...

7+

Nooh, pistetään toinen klassikko erivuodelta...
http://uk.youtube.com/watch?v=dCVTbOISv1w
Jos biisi kuuluu hiljaa niin pistetään tietenkin ääni kovemmalle!
Kirjoittanut: Jayne Dahmer (Aktiivi)
  • Lähetetty: 21.08.2008 16:05
En nyt välttämättä klassikoksi laskisi, mutta ihan hyvä biisihän tuo on.
Sopivasti menoa, fiiliksestä riippuen laittaa joko jalan takomaan tai vähintään hymisemään mukana. Video on melko omituinen, muttei epänormaali Rob Zombien videoksi.
Annan sille kahdeksikon ja pyydän jotakuta ilmoittamaan, jos tietää mistä Mr. Zombie sienensä hankkii.

Heitänpäs tähän kappaleen, joka on takonut viime päivät tyhjän kalloni sisällä.

Here you go.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit