Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Arvostele edellinen kappale

Kirjoittanut: Berzerker (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 21.08.2008 16:54
All i can tell you is: Voi olla että Herra zombie on LSD:n vetäjä (ei ole mitään selkeetä merkkiä) mutta white zombien aikoina hyppiminen oli vähintäänkin omituista ja... Black sunshine on kai slangi nimi lsd:lle...
Kirjoittanut: PolyUnsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Lähetetty: 21.08.2008 20:25
Kiitos Jayne! Subway to Sally - Sieben.
Ah, rakastan Subway to Sallya
Joskus monta vuotta sitten kuuntelin niitä kauheesti, Sieben ei nyt ihan ykkösbiisini ole mutta on se niitä heidän parhaimpiaan kuitenkin. Mä tykkään tuollaisesta...medieval tyylisestä musiikista. Enpä ymmärrä kauheesti sanoista, joskus vähän lukenut saksaa, mutta musiikillisesti tosi mukaansa tempaava. Tuota tuli aikoinaan tanssittua alotellessa vloppusin
Niin joo ja video meni siis ihan ohi. Musta hirveen harmillista että video oli kauheen moderni ja silti musiikissa tyylillisesti on tuollainen vanhoillinen vivahde. Mutta ehkä siinä yritetään hakea sitä että voi tuollainen musiikkikin olla nykyaikana pop...
Mene ja tiedä.
Meitsi antaa 9!

Tässä seksikäs mies, grrrrrr!!! (Videosta muuten sanottava niille jotka eivät tiedä: Kuulemma olivat juoneet paljon alkoholiksi kutsumaamme juomaa ja menneet vähän niinku studiolle hassutteleen. "Aallot" joita näkyy paatin ympärillä saatiin aikaseksi kun pari tyyppiä juoksentelivat jonkun kankaan alla...Että näin...)
http://uk.youtube.com/watch?v=lsOBpDkwBtM
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.08.2008 20:59
Juu. Nikke-setä ei ole mikään turha setä. Biisi on hyvä, ja tuo kännisyys sopii, ainakin näin suomalaisen mielestä, aiheeseen enemmän kuin mainiosti. Video on varmaan aika pienellä budjetilla väännetty, mutta kaikessa yksinkertaisuudessaan yllättävän hieno ja toimiva (parhaat ideat ovat usein yksinkertaisia, eikös). Kokonaisuudessaan oikein hilipeää hassuttelua, ainoa miinuspiste tulee tuon toisen sedän takatukasta, joten 10-!

Jatketaan känniääliöiden hassunhauskassa seurassa: Stam1na, olkaat hyvät.
Kirjoittanut: Jayne Dahmer (Aktiivi)
  • Lähetetty: 21.08.2008 21:39
Stam1na - Edessäni

Perus Stam1naa. Musiikillisesti ei ehkä mikään helmi, mutta minä pidän tuosta kipaleesta.
Tuollainen tarttuva ja kohtalaisen nopea biisi, sanat olivat yllättävän hyvät.
Videosta plussaa, nauroin sitä ihan kippurassa... Ei ole ensimmäinen Stam1nan video jota nauran ja tuskin viimeinenkään. On se hienoa, että alkomahoolista saa väännettyä jotain noinkin kekseliästä ja oikeasti hauskaa.
Muoks: Olin unohtanut numeron, olkoon se 8 ½.

Combobreaker!

En jatka teemalla alkoholi, vaikka sitä olisi voinutkin minulta odottaa.
Jouni Käteinen olkoon seuraava artisti

An orgasm on soundwaves.
  • Lähetetty: 21.08.2008 23:01
Johnny cash on hieno musiikkia ja kuuluu perussivistykseen (musiikin suhteen).
Jostakin omituisesta syystä tuntuu omituiselta että aika moni nykynuori cashista diggaa (ironista kyllä, myös minä mukaanlukien).
Video on kiva rain tutuista kasvoista, mutta myös sellaisia kasvoja löytyy seasta jotka syövät fiilistä. Biisi toistaa itseään, mutta se toimii, varsinkin kun biisi ei ole turhan pitkä.
9

http://uk.youtube.com/watch?v=KyuMtVcc_30
Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • Lähetetty: 22.08.2008 11:55
Mielenkiintoista. Toisaalta kipale oli yksinkertainen ja hiukan tasapaksukin, mutta jollain tavalla kuitenkin piti otteessaan ja oli tarttuvakin. Video sopi biisiin hyvin eikä "hukuttanut" yksinkertaista biisiä monimutkaisella videolla. Yksinkertainen biisi - yksinkertainen video, toimii. Jotenkin kokonaisuus jäi hiukan vaisuksi.
7

URL
Arvostellaan vain biisi, ei löytynyt ko. kappaleen videota niin piti ottaa tuollainen.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 23.08.2008 06:10
pikkumyyn linkittämä Feed Death With a Kiss onkin minulle ihan uusi tuttavuus. Ilmeisesti bändin nimi on Zeromancer, joka sekin on entuudestaan tuntematon. Metallimusiikkia pääasiassa kuuntelen, joten ehkä sen takia tästä rokkibändistä en ole kuullut aikaisemmin. Tai ehkä bändi on vielä tuntematon. Tai ehkä se ei ole tuntematon, vaan ehkä te kaikki tunnette sen jo ja mulla on suuri valtava aukko sivistysrintamalla. Tämä pikkumyyn kappale alkaa melko voimattomasti. Se ei ryski käyntiin sillä voimalla ja järeydellä, jota useat muut tyypillisesti kuuntelemani bändit tuntuvat suosivan biiseissään. Kipaleen edetessä kaikenlaisia soittajia kuulostaa saapuvan paikan päälle. Ihan keskivertovärssy. Tämä on tasapainoinen kappale, mutta pikkuruisen piirun verran äärettömän tylsäkin (jos nääs kuuntelija kaipaa musiikin kautta saavansa extreme-elämyksiä).

Seuraavalle kuunneltavaksi laitan mainion Kuularuiskulaulun.
Kirjoittanut: blackwolver (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 23.08.2008 09:26
Oih! Jotenkin tuli tuosta oma pappani mieleen Nostalgista musaa...perus valssi ja egonpönkitys sanoitukset, muistutti säveleltään hieman Eldankajärven jää nimistä sotabiisiä (tykkäsin kuunnella sitä pienenä ). Biisi ei muuten sävähdyttänyt erityisemin, muuta kuin toi hieman lapsuusajan muistoja mieliin. Numeroin arvostelisin kyseisen Kuularuiskulaulun selkeällä tasaluvulla 7.

http://uk.youtube.com/watch?v=75drmUhcYwk
Laitan arvosteltavaksi Waltarin uuden biisin videoineen, In The Cradle
Kirjoittanut: Jayne Dahmer (Aktiivi)
  • Lähetetty: 23.08.2008 15:11
Njoo, ensimmäiseksi huomioni kiinnittyi laulajan ääneen. Olen kuullut vain kourallisen Waltarin biisejä, joten en tiedä kuinka samankaltaisia heidän kappaleensa ovat, mutta tästä viisusta on pakko sanoa, ettei laulajan ääni mielestäni 'sopinut' muuhun biisiin. Ehkä ajattelen laulajan äänen nyt liikaa instrumenttina, mutta kuitenkin.
Biisi oli musiikillisesti ihan hyvä, video oli aika tylsä. 7 ½ olkoon tuomioni.

Ja laulaja näytti pedofiililta, kun kyttäsi sitä tyttöä D:

Nyt lyön pöytään The Jesus And Mary Chain - nimisen yhtyeen, johon olen tutustunut vasta tässä lähiaikoina. Video on todella huonolaatuinen, antakaa anteeksi.

Pikselipuuroa, olkaa hyvät.
  • Lähetetty: 23.08.2008 19:20

Lainaus: pikkumyy

Yksinkertainen biisi - yksinkertainen video, toimii. Jotenkin kokonaisuus jäi hiukan vaisuksi.

No voihan hitto, unohdin mainita että jättäkää video huomioimatta, kerta kun oli taas fani-video.
Itse diggasin tuosta biisistä, eikä tulisi koskaan mieleen vääntää tuollaista fani-videota.
Nyt onkin liian myöhäistä sanoa.. Eniweiz
Jayne dahmerin biisistä jatketaaan......

Video on huonolaatuinen, muttei sillä sen erityisemmin ole merkitystä kuin se että panee merkille. Videossa siis strippi-baarissa, mikä on mielestäni tylsimpiä mahdollisia paikkoja musiikkivideolle. Itse biisi taas on (lähes)täysosuma. Melankolista noisemaista ...punkkia?
Pääasia on kuitenkin että toimii. Varsinkin loppu puolella tulee (kitaran?) häiriö ääntä ja lopettaa biisin nätisti. Laulu menee mukavasti käsikädessä melankolisen musiikin kanssa.
9-

Vedetään rohkea veto ja pistetään (mielestäni) hyvä laatuinen live-video...
Panzer Ag ja Combichrist fanit huomio: Icon of coilia.
http://uk.youtube.com/watch?v=s6lPMxNwRSw
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit