Warning: Use of undefined constant default_charset - assumed 'default_charset' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/kuopassa/public_html/keskustelu/index.php on line 3
Joululaulut-ihastus vai vihastus - Sivu 14

Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Joululaulut-ihastus vai vihastus

Kirjoittanut: pimeyden_hehku (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 18.11.2008 17:40

Lainaus: Deadboy

Sarkasmia?

ei ku mustki ne on _oikeesti_ tosi kivoja
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.11.2008 18:44
Olen tänään suunnitellut jouluvaloja parvekkeelle ja kohta laitan vuoden ensimmäisen satsin joulutorttuja paistumaan.
Kirjoittanut: Blackrat (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.11.2008 18:46

Lainaus: Piiskansiima

Olen tänään suunnitellut jouluvaloja parvekkeelle ja kohta laitan vuoden ensimmäisen satsin joulutorttuja paistumaan.

Mitä olemme puhuneet niistä jouluvaloista?

Joulutortut kyllä kelpaa :P
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.11.2008 18:49

Lainaus: Blackrat

Jotain joka ei juuri nyt muistu mieleen. Eikä kyllä muistu muistuttamallakaan!

Lällällällälläälää!
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 19.11.2008 18:49

Lainaus: Blackrat

Never get in the way of a woman and her christmas -preparations.
Kirjoittanut: die Winterreise (Nimetön)
  • • Muokkasi: die Winterreise
  • Lähetetty: 19.11.2008 20:04

Olen tänään suunnitellut jouluvaloja parvekkeelle

Mie tykkään jouluvaloista aika paljon ja laitoin ne jo viime sunnuntaina. Joulun odotuksen aloitan tosin vasta joulukuun alussa, muuten joulu menee pilalle. En kyllä ymmärrä, miksi monissa kaupoissa alkaa joulu jo isänpäivänä. Se alkaa v*tuttaa, jos joulua alkaa juhlimaan jo juhannuksena. *ärrin murrin*
Sori offaus
Kirjoittanut: Death Angel (Aktiivi)
  • Lähetetty: 19.11.2008 20:05

Lainaus: Zombina

Riippuu joululauluista ;D Wednesday 13:n Buied By Christmas ja Sex Pistolsien Punk Rock Christmas ovat hyviä :__D

Kuulin tässä hetki sitten Within Temptationin Gothic Christmas biisin Olihan se aika huvittava.. ei pöllömpi kuitenkaan Ja juu.. joululaulut ovat toki hyviä tuomaan tunnelmaa, mutta jos niitä aletaan soittaa kaikkialla ja vieläpä liian aikaisin.. Ei.. kyllä ne silloin ovat noita.. vihastuksia
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 19.11.2008 22:41

Olen tänään suunnitellut jouluvaloja parvekkeelle

Kun miehiä on lähistöllä, tulee niitä kutsua vuodenaikavaloiksi tai kausivalaistukseksi. Poisulkien tietysti harvinaisen ihanat, jouluvalmisteluista innostuvat miehet.
Kirjoittanut: die Winterreise (Nimetön)
  • • Muokkasi: die Winterreise
  • Lähetetty: 19.11.2008 23:21

Lainaus: Severana

Kun miehiä on lähistöllä, tulee niitä kutsua vuodenaikavaloiksi tai kausivalaistukseksi. Poisulkien tietysti harvinaisen ihanat, jouluvalmisteluista innostuvat miehet.

Yhyy mie tykkään valmistella joulua, olen siis varmaan nössö (niin mie taijan olla, ainakin nykymiesten mittapuulla, joille vehkeen pituus on tärkein asia). Tämmöset herkkistelijä/romantikot taija koskaan naista saaha, plaah...
Sori offaus, taas
Kirjoittanut: Lacy gloom (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 19.11.2008 23:21

Lainaus: Severana

harvinaisen ihanat, jouluvalmisteluista innostuvat miehet.

Minä olen niin onnekas, että "omistan" moisen!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit