Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Joululaulut-ihastus vai vihastus

Kirjoittanut: Barokki (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 21.12.2008 15:38

Lainaus: Iiriva

Jos ei pidä joulusta tai joululauluista, tähän siihen sopiva biisi by oma isosiskoni! *mainostustamainostustaorly*

http://www.youtube.com/watch?v=RyxPTAgGxAU&eurl=ht tp://www.facebook.com/home.php?

Oi, toi on hyvä biisi ja esittäjällä kaunis ääni :>
Kirjoittanut: Pudotus (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 24.12.2008 22:38
Joululauluja on mukava kuunnella omassa kodissa aina sillointällöin mutta heti kun niitä alkaa kuulumaan kaupoissa, minä pistän korvakuulokkeet korviin. Onneksi eivät lähikaupassa sentään soita joulurallatuksia.
Kirjoittanut: Gilraen (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 24.01.2009 21:55
Minä pidän joululauluista varmaan joka vuosi enemmän ja enemmän. Niitä on ihana ja helppo soittaa sähköuruilla (omistan sellaiset) ja laulaakin. Osa niistä saa minut melkein kyyneliin. Varpunen jouluaamuna ja Heinillä härkien kaukalon esimerkiksi ovat todella kauniita ja surullisia.
On niitä ärsyttäviäkin lauluja. "Joulupukki, joulupukki, valkoparta, vanha ukki..." -kailotus jää aina päähän soimaan, ja sen sanatkin ovat mitä ovat. Kyllä minuun iskee enemmän nuo hitaat, kauniit ja herkät. En kuitenkaan tarkoita, etteivätkö jotkin nopeammatkin kelpaisi. Joulumaa ainakin on hyvä, yksi suosikeistani oikeastaan.

Joskus lauleskelen joululauluja keväällä/kesällä, ja jos olen tuolloin kavereideni seurassa, he alkavat heti huutaa, ettei joululauluja saa laulaa muulloin kuin jouluna. Mitä väliä? Laulan minä Suvivirttäkin hiihtolomalla, jos tulen sellaiselle tuulelle.
Kirjoittanut: Count Dracul (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 25.03.2009 12:36
Minusta varmaan Within Temptation - Gothic Christmas

Kirjoittanut: Modnar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 26.03.2009 02:08
Ainut oikea The Joululevy minulle on Viikatteen Vuoden Synkin Juhla. Hyvin ovat jalostaneet alkuperäisistä kappaleista rautalankaheviä ja sommitelleet omiakin synkkiä lauluja joukkoon. Type O Negativen Red Water (Christmas Mourning) nostattaa myös mukavia joulutunnelmia.

Yleensäkin nämä haikeammat joululaulut menevät, mutta amerikkalaistyyliset yltiöpositiiviset rallit saavat näkemään punaista. Mutta eipä niitä tarvitse sietää kuin kaupoissa yms. julkisissa tiloissa, kun en radiota itse kuuntele.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit