Gootti.net

Joululaulut-ihastus vai vihastus

Kirjoittanut: lauratar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 10.12.2006 22:08
Lainaus: Velvet Grey Kaupassa on vaan pakko käydä, nytkin pitäisi joululahjat mennä ostamaan :/

Olin tänään Ikeassa, jossa raikasi kaiken aikaa "kas joulun perinteet, lallatilaa pukki sekä tontut nyt pim sekä pom"...uhhuhh...onneksi ravintolassa oli sen verran muuta mökää ettei pukkimeininki kuulunut sinne. Pystyin siis ruokailemaan rauhassa

Lainaus: poison Jos tykkäätte, niin mikä on lempilaulunne?

Uudemmista joululauluista lemppari on Francis Poulencin "O Magnum Mysterium" joka löytyy mm. Lumen Valon "Mysterium" joululevyltä.
Kirjoittanut: Pudotus (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 11.12.2006 12:10
Ne joululaulut joissa ei ole turhaa jeesustelua ja ne raskaammat versiot menee. Mutta muuten, kiitos ei. Kaupassa pitänee vaan osata sulkea korvansa kaikelta ylimääräiseltä.
Kirjoittanut: Kahleet (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 11.12.2006 15:08
Rakastan yli kaiken sitä lumiukko biisiä: walkin in the air, varsinkin nightwishin esittämänä. Ja kyseinen leffa katsotaan pikkuveljen kanssa joka joulu!
Kirjoittanut: Mariel (Nimetön)
  • Lähetetty: 11.12.2006 15:10
Joululaulut ja varsinkin ne laulajat, jotka niitä yleisimmin soivia laulaa... niistä saa päänsärkyä! Urrgh!
Joissain joululauluissa on kyllä ihan kauniita sanoituksia, vaikka niistä uskonnollisista en tykkääkään.

<<Joulutähti on ehdoton! -- Sika!>>

(Äääh. Taisin taas saada dingdongpoks-kohtauksen, eli pakko kirjottaa jotain sekoa, mitä ekana mieleen tuleekaan.)
Kirjoittanut: blackie (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 11.12.2006 15:30
Lainaus: Kahleet Rakastan yli kaiken sitä lumiukko biisiä: walkin in the air, varsinkin nightwishin esittämänä. Ja kyseinen leffa katsotaan pikkuveljen kanssa joka joulu!

Hih, samoin. Koko perhe katotaan toi leffa joka vuosi. Siit on tullu meiän jouluperinne :>
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 11.12.2006 16:10
Lainaus: Kahleet Rakastan yli kaiken sitä lumiukko biisiä: walkin in the air, varsinkin nightwishin esittämänä.

Se on tosi hyvä biisi. Mä olen tehnyt siitä vuosia sitten konemusa version. Yks levy-yhtiö ois halunnut sen kokoomalevylle, mut me ei saatu siihen oikeuksia.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 11.12.2006 16:50
Miulla on vielä 5 esitystä ennen joulua, kahden viikon sisään siis. Ja mitäpäs muutakaan kuin joululauluja niin itse laulaen kuin poikkuhuilulla soittaen. Jes. Onneksi ei mitään ihan yli-imelää tai kamalaa :P
Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • Lähetetty: 11.12.2006 16:53
Lainaus: lauratar Olin tänään Ikeassa, jossa raikasi kaiken aikaa "kas joulun perinteet, lallatilaa pukki sekä tontut nyt pim sekä pom"...uhhuhh...onneksi ravintolassa oli sen verran muuta mökää ettei pukkimeininki kuulunut sinne.

Mäkin inhoan niitä pukkilauluja. Se hartaampi meininki menee, ja Varpunen jouluaamuna on varmaan parhaita joululauluja, mitä olen kuullut.

Nythän oli Paavalin (?) kirkossa joku konsertti, jossa lauletaan 1600-luvun joululauluja. Missähän tuo kirkko lienee? Esittäjinä ovat vanhan musiikin yhtyeet, en vaan tiedä ketkä :/
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 11.12.2006 17:03
Lainaus: Velvet Grey Varpunen jouluaamuna on varmaan parhaita joululauluja, mitä olen kuullut.

Onneksi se on yksi esityksien kappaleista
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.12.2006 17:08
Kaikkein pahimpia ovat ostoskeskusten "uusioversiot" joululauluista. Tänäänkin Prismassa soi jotain niin hirveää sontaa, ettei ole tosikaan... :O

Raskasta joulua on kyllä aivan kelpo idea joululaulujen julkaisuun. Toivottavasti äiti muistaa minua tänä jouluna Raskaampaa joulua -levyllä!
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit