Gootti.net

Joululaulut-ihastus vai vihastus

Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 19.11.2008 23:24

Lainaus: die Winterreise

olen siis varmaan nössö

Etkä ole. Luepas tuosta oikein tarkasti:

Lainaus: Severana

harvinaisen ihanat, jouluvalmisteluista innostuvat miehet

Näitä ei ole koskaan liikaa!
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 19.11.2008 23:27

Poisulkien tietysti harvinaisen ihanat, jouluvalmisteluista innostuvat miehet.

Täällä on sellainen. Vihreät jouluvalot olisi kiva laittaa partsille. Sit mulla on ollut sellaiset moniväriset sisällä
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.11.2008 23:42

Lainaus: poison

Vihreät jouluvalot olisi kiva laittaa partsille. Sit mulla on ollut sellaiset moniväriset sisällä

Miehet ja sähkölaitteet, nam.

Tänään saan aikaan pelkkää offia, nöyrimmät pahoitteluni.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.11.2008 10:46

Miehet ja sähkölaitteet, nam.

Jep, nam nam. Käristynyttä lihaa...

Siellä on satanut lunta!! Eipä tuo huvi varmaan kauaa jatku täällä etelässä, mutta silti ihana päivänpiristys.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 20.11.2008 11:27
die Winterreise

Pyh pah, tuollaisia miehiä on pilvin pimein, ja ainakin minulle ovat aina kelvanneet romantikot. En kertakaikkiaan jaksa miehiä joiden puheissa ei muuta pyöri kuin valloitukset ja oman kalun pituus. HOHHOIJAA.
Kirjoittanut: Mystification (Aktiivi)
  • Lähetetty: 27.11.2008 17:43
Jouluisin on tutustunut ainoastaan radion ja näköradionkin joululaulutuotantoon, joka suoraan sanottuna tekee olon liiankin vaaleanpunaisen hattaran oloiseksi.
Ja sitä sitten tursuaa korvistakin.
Viimeisin muisto tv:n joululaulusösseleistä on Tomi Metsäketo hoilaamassa Jouluyö, juhlayötä utuinen katse silmissään ja tuijottaen kaukaisuuteen. Ei siinä mitään, mutta taidan olla onnellinen että joulu on ainoastaan kerran vuodessa.

Niitä ihan jees joulubiisejä on Winter Wonderland Lennoxin laulamana ja se klassinen aina aattoaamuna tv:stä tulevan Lumiukon Walking In The Air - eikä mitään Nightwishin raiskauscovereita. No siinäpä tuli sekin esille, en koskaan oppinut pitämään Nightwishistä.
Se siitä, en siis ole joululaulujen kannalla mutten niitä vihaakaan, neutraali siis.
Kun sain levarin käyttöön ja samalla kaikki vanhat vinyylit, löysin myös muutaman wanhoja suomalaisia joululauluja sisältävän LP:n, ja yritin, vähän fiilistellä ja kuunnella niitä, mutta ei, tulee liian teennäinen virne naamalle.
Kirjoittanut: Yöntuuli (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 30.11.2008 19:00
En oikein pidä joululauluista, niitä soi ja soi jokapuolella enkä oikeen tykkää kauheesti. Jotenkin ne eivät vain tunnu olevan minua varten.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 30.11.2008 19:11
Mä oon jo täysillä aloittanut joululevyjen kuuntelun. Nytkin soi Tarja Turusen joululevy, ja perjantaina olin muuten hänen joululaulu-konsertissaan, Vanhassa Kirkossa, ja upeaa oli
Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.11.2008 19:22
Mieheni haaveilee parhaillaan joululaululevyn ostamisesta, mutta itse olen hieman skeptinen niiden suhteen. Jaksankohan kuunnella koko kuukautta niitä amerikkalaisia renkutuksia, joista hän eniten pitää... Eniten tässä pelottaa se, että hän haluaisi mieluiten Twisted Sisterin joululevyn! Aaarrgghh, eeeiii!!

Toisaalta niissä amerikkalaisissa on se hyvä puoli, ettei ainakaan tule vastaan mitään Katri Helenan Joulumaata vastaan, se aiheuttaa näppylöitä. Ja uskonnolliset laulut nyt kyrpivät ylipäätänsä. Olisihan meillä sitten Tarja Turusen joulusinkku, mutta ehkei nyt kuitenkaan...
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 30.11.2008 19:38
Jos joskus jossain törmäätte Laulujoutsenten joululevyn (Joulu joutsenten siivin -niminen, levytetty vuonna 2004) musiikkiin, niin kuunnelkaa ihmeessä! Taitaa olla kyllä vähän "underground", ei ehkä ihan joka levykaupasta löydy...

P.S. Mä lauloin siinä kuorossa kans.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit