Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Joululaulut-ihastus vai vihastus

Kirjoittanut: Morytania (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 16.12.2008 16:31
Minä pidän joululauluista. Ave Mariaa on tullut kitaralla soitettua. Muuten todella hieno kappale! Toinen on Johann Sebastian Bachin Jouluoratorio.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 16.12.2008 17:12
Pidän kyllä useimmista joululauluista, koska kerranhan niitä vain vuodessa kuulee, mutta joululaulujenkin joukossa on kappaleita, joiden kuuleminen saa korvat huutamaan armomurhaa. Nissepolkka, joka on soinut päässäni koko tämän päivän, on yksi näistä.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 16.12.2008 18:09
Kuuntelin tuossa illanistujaisissa Raskasta Joulua levyä ja minä ihastuin niihinkin Joulukappaleisiin. Olihan ne hiukan erilaisia, mutta joululauluja, kuin joululauluja
En minä varmaan koskaan niihin pääse kyllästymään.
Kirjoittanut: Mortti (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 16.12.2008 22:22
... miksi, oi MIKSI, olen ihan kamalan addiktoitunut Andy Williamsin laulamaan Sleight Rideen (suom. Rekiretki)?? +_+ .. ja Winter Wonderland laittaa aina ihan joulufiilikset, samoin kuten White Christmas.. *huoks*

Lainaus: Funereal Soul

Kuuntelin tuossa illanistujaisissa Raskasta Joulua levyä

Se on hyvä lätty se! Marco Hietala vetää niin upeasti Enkeli Taivaan ja Varpunen Jouluaamuna (se on surullinen, mutta niiiin kaunis!)~

Pitäisi varmaan ostaa Raskaampaa Joulua täksi vuodeksi..
Kirjoittanut: die Winterreise (Nimetön)
  • Lähetetty: 16.12.2008 22:40

Lainaus: Arvet

Mää soittelen haitarilla joululauluja....

Oho!!!
Kirjoittanut: mikke (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 17.12.2008 11:02

Lainaus: Funereal Soul

Raskasta Joulua levyä

Tää onkin hyvä! En paljoo piittaa tavallisista joululauluista mut tota raskasta joulua tulee välillä kuunneltuu. Mulla on myös se Raskaampaa joulua ja sitä kuuntelen kans.
Kirjoittanut: Arvet (Nimetön)
  • Lähetetty: 17.12.2008 11:14
Sylvian Joululaulu ja Varpunen jouluaamuna on erittäin mukava kiskoa hanurista pihalle! Kaikki biisithän siellä haitarisa onki sisällä, ne pittää kaivaa vaan ulos
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 17.12.2008 14:08
Haluaisin kuulla, kuinka herra Arvet & mustelmat musisoi hanurillaan em. jouluisia kappaleita. Minulla on ollut pieniä ongelmia hanurin soiton kuuntelemisen suhteen lapsesta saakka. Hyvän ystäväni pappa soitti alituiseen hanuriaan, kun olimme ystävän mummolassa iltapäivähoidossa. Vahinko vaan, ettei pappa osannut soittaa mitään muuta, kuin Metsäkukkia. Loputtomiin. Tai sitten se mokoma vain nautti muiden piinaamisesta!

Mutta asiaan;
Ei ollut nautinto sekään, kun jouduin tänään kuuntelemaan kahden tunnin ajan lapsosten tulkitsemia ihanimpia joululauluja. H*lvetillinen päänsärky... jos olisikin ollut joku lapsikuoro kyseessä, mutta eipä ollut. Miten kenelläkään voi olla niin kimakka ääni? Tänään en enää vapaaehtoisesti kuuntele yhtäkään joululaulua.
Kirjoittanut: Arvet (Nimetön)
  • Lähetetty: 18.12.2008 11:20
Severana

Ihan tavanomaisesti tai sitten en. Joulupukki on kuiteski kiva vettää helevetisellä kiireellä niiku ois tuli hanurin alla . Mun isoisä soitti haitaria. Hänen soittoaan en ole koskaan kuullut koska hän pois meni jo vuonna -62 autokolarissa. Ja isä ei ole koskaan soittanut kurttua mutta laulanu senkin edestä Minä olen RAKASTUNUT haitarin soittoon. Sitä on ihana soittaa!!!!
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 21.12.2008 02:40
Jos ei pidä joulusta tai joululauluista, tähän siihen sopiva biisi by oma isosiskoni! *mainostustamainostustaorly*

http://www.youtube.com/watch?v=RyxPTAgGxAU&eurl=ht tp://www.facebook.com/home.php?
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit