Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Joululaulut-ihastus vai vihastus

Kirjoittanut: Berzerker (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 03.12.2008 15:17
massiivinen vihastus.. Se on sitä joulu krääsä skeidaa jossa lauletaan vaka vanhoista tontuista ja jos lunta tai joulua ei tule ja muuta skeidaa... Tai lauletaan ''rakkaimpia joululauluja'' uudelleen... En ymmärrä ihmisiä jotka voivat herkistyä moisista joululauluista, paitsi jouluvirsistä.
Kirjoittanut: Vampira_666 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 04.12.2008 17:56
Joululaulut....en rakasta enkä vihaa. "Joulumieli" tulee yleensä vasta jouluaattona tai pari päivää ennen¨. Eli en kamalasti ole näitä joulu intoilijoita ja on stressaavaa välillä niiden joululahjojen oston kanssa.
Kirjoittanut: Ania (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.12.2008 19:34

Lainaus: Berzerker

En ymmärrä ihmisiä jotka voivat herkistyä moisista joululauluista, paitsi jouluvirsistä.

Minä en ymmärrä taas näitä virsiä sitten yhtään. Joulupukkilaulut sun muut kulkuset nyt voi kuunnella sen kerran pari vuodessa, mutta mikään ei nostata verenpainetta samalla tavalla, kuin nämä joka vuosi ilmestyvät ahniinhengellisetjaherkät jouluvirsikokoelmat, joita laulaa poikkeuksetta joku sen hetkisistä idoleista taikka Samuli Edelmann.
Kirjoittanut: Vampira_666 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 05.12.2008 12:32

Lainaus: Ania

ahniinhengellisetjaherkät jouluvirsikokoelmat, joita laulaa poikkeuksetta joku sen hetkisistä idoleista taikka Samuli Edelmann.

Voi niinpä, uskonnon opettajani sitten jaksaa soittaa niitä koko ajan oli joulu tai ei.
Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.12.2008 22:09
Ostimme piruuttamme äidin kanssa miehelleni Elviksen joulukokoelman, koska hän on viime päivinä minulle Elvistä hehkuttanut ja toisaalta haikaillut amerikkalaisten joululaulujen perään. Oli kovasti tyytyväinen ja täytyy myöntää, että Elvis on itse aistikkuus.
Kirjoittanut: Arvet (Nimetön)
  • Lähetetty: 10.12.2008 11:20
Varpunen jouluaamuna ja Sylvian joululaulu on perskeleen kovia ralleja!
Nissepolkka on kans ihan JULUMETUN menevä rypistys! Rakastan näitä kappaleita sydämeni pohjasta saakka!!
Joulupukki on Saatanasta!! Paholainen pukeutuu punaiseen!!!
Kirjoittanut: Polyunsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 12.12.2008 13:26
Äitini alkoi viime viikonloppuna kuuntelemaan joululauluja. En ole paljon viettänyt sen jälkeen aikaa keittiössä (siellä hän kuuntelee radiota).
Mun pitää löytää oma kämppä!
Kirjoittanut: Aural (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 14.12.2008 02:16
Syystä tai toisesta tykkään oikeasti joululauluista. En tosin niin hirveästi kuuntele niitä, sen sijaan tykkään todella paljon itse soittaa. Käytännössä lähinnä vanhempien luona käydessä pianolla, ei kuulosta niin hienolta omalla syntikalla. (Jännältä voisi kyllä kuulostaa, mutta nuotteja ei ole eikä niitä jaksa kirjastostakaan hakea.)
Olen sinänsä aika avoin joululaulujen suhteen, kyllä perinteiset voi kuulostaa tosi kauniilta (Varpunen jouluaamuna, Sylvian joululaulu, Oi jouluyö...) mutta toisaalta niitä saa varioidakin (Raskasta joulua). Kaupoissa kierrellessä joutuu välillä kuulemaan sitä settiä, mistä ei käyttäisi sanaa "varioida" vaan "raiskata", mutta se siitä. Ei se yleensä mitään armotonta vitutusta aiheuta.
Raskasta joulua on sinänsä mielenkiintoinen ilmiö. En tiedä mitä kaikkia joululauluja on siihen muottiin pistetty, mutta itse olen kuullut vain ns. hengellisiä joululauluja (eli toisin sanoen ei joulupukki/talvi/tms-henkisiä) raskaina versioina, ja on aika jännää, kuinka livekeikoillakin ihmiset vetävät niin antaumuksella mukana.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 14.12.2008 03:29
tänään yllätyin. olin tekemässä kortteja kavereille niin aloin hyräilemään joululauluja. mut mankka ei suostunut pyörittämään syntikkajoulu-levyä niin piti olla ilman.
Kirjoittanut: Arvet (Nimetön)
  • Lähetetty: 16.12.2008 13:19
Mää soittelen haitarilla joululauluja....
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!