Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Joululaulut-ihastus vai vihastus

Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 13.12.2006 16:20
Lainaus: poison Ens lauantaina tulee tv:stä sen konsertti.

kiitos muistutuksesta, tuo pitää katsoa. Itsekin ajattelin mennä livenä katsomaan ,mutta liput olivat ryöstöhintaisia 35 euroa ...(ainakin Caribiahallin keikalla)
Kirjoittanut: Raivonkyynel (Nimetön)
  • Lähetetty: 13.12.2006 17:26
(Edellä oleviin viitaten) Minä en ite tykkää Turusen äänestä enää, siitä on kadonnut se tunne ja semmoinen... "rosoisuus". Väärä sana, mutta menköön. Kauniistihan se laulaa, tyylipuhtaasti, mutta tunnetta ei ole. Ei mene enää kylmiä väreitä selkää myöten, toisin kuin vaikka Wishmasteria kuunellessa.

Itse tykkään joululauluista, osasta krisnulauluista ja muutenkin. Mutta liika on aina liikaa. Onneksi en käy juurikaan liikkeissa, ja jos käyn, minulla on kuulokkeet päässä
Jouluna tykkään niitä lauluja erityisesti kuunnella kuoron laulamana.

Parhaita ja mitä itse olen tykännyt laulaa: Sylvian joululaulu, Nisse-polkka, Varpunen jouluaamuna, Joulumaa, Näin sydämeeni joulun teen, Joulu on taas...
Ja sitten osa kristillisistä hoilauksista, esim. Psallite, Persodent Hodie, Nyt taivaat avautuu... Vaikka ne onkin pelkkää jumalallisuuksia, eikä periaatteessa mainita joulusta mitään
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 13.12.2006 18:12
Lainaus: Raivonkyynel Näin sydämeeni joulun teen,

Mun mielestä toi on paras.
Kirjoittanut: lauratar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 13.12.2006 20:23
Lainaus: Velvet Grey Ääh mäkin haluan soittaa jotain. Joku sello olisi niin hieno

Mä olen aina halunnut opetella soittamaan viulua Kunhan taloudellinen tilanne tästä hiukan paranee...
Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • Lähetetty: 14.12.2006 11:45
Lainaus: Iiriva voit vain kuvitella, miten mukavasti on maksanut ostaa samassa perheessä monta viulua, selloa ja haitaria. Ja sitten vain yksi huilu

Voin, voin . Isosisko soittaa pianoa, ja nehän ovat myös aika -hmm- mukavan hintaisia vempeleitä.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 14.12.2006 15:44
lueskelin tätä threadia ja mietin, et helvetti voiks niistä oikeasti joku pitää.
ne luritukset ovat joko valitusvirsiä tai ylipirteetä sontaa.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 14.12.2006 17:11
Lainaus: Cata lueskelin tätä threadia ja mietin, et helvetti voiks niistä oikeasti joku pitää.

Kyllä monet pitää. Tuohan ne vaihtelua ainaiseen gootti-metalli musaan.
Kirjoittanut: Bastard (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Bastard
  • Lähetetty: 14.12.2006 18:12
Minulla on ollut perinteenä kuunnella aattona jouluaiheisia hevibiisejä ja muita vaihtoehtoisempia aiheeseen sopivia rallatuksia. Monta mainiota kappaletta on tullut vastaan, joista olen saanut kyhättyä jonkinmoisen kokonaisuuden. Parhaimmistoa edustavat:

220 Volt: Heavy Christmas
AC/DC: Mistress for Christmas
King Diamond: No Presents For Christmas (itsestäänselvyys jokaiselle hevin ystävälle)
Venom: Black Christmas
Scorched Earth Tactics: Grind Christmas
Sex Pistols: Punk Rock Christmas
Hanoi rocks: Dead By Christmas
Spinal tap: Christmas with the Devil
Queen: Thank God it's christmas
Fear: F*ck Christmas (todella mainio vajaan minuutin mittainen punk-rykäisy)
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 14.12.2006 23:03
On meillä sitten vielä yli 100-vuotias konserttipiano ja vaikka mitä muuta

huh, tänään harjoittelin 6 tuntia joululauluja putkeen esitystä varten O.o

-Joululaulu
-Tonttu
-Pikkuoravien joululaulu
-Joulupukki matkaan jo käy
-Heinillä härkien kaukalon
-Jouluyö, juhlayö
-Maa on niin kaunis
-Sydämeeni joulun teen
-Varpunen jouluaamuna
-Tulkoon joulu
-Tule, joulu kultainen
-Talven ihmemaa

+ ainakin kymmenen ei niin jouluista kappaletta
Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 12.01.2007 10:23
sellaiset ylipirteät lastenlaulut on ärsyttäviä, mutta jotkut rauhalliset ovat mukavia kuulla.

jotkut kristinuskoon viittaavat vähän ärsyttävät, kun jouluhan ei ole kristillinen juhla oikeasti
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit