Gootti.net

Joululaulut-ihastus vai vihastus

Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • Lähetetty: 11.12.2006 17:11
Lainaus: Iiriva poikkuhuilulla soittaen

Ääh mäkin haluan soittaa jotain. Joku sello olisi niin hieno . Tai no, rumpuja kyllä paukuttelen, muttei niitä varsinaisena instrumenttina voi pitää. Pelkästään se tuppaa meinaan olemaan vaan kauheaa mölyä.
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 11.12.2006 20:41
Tuo Walking In The air on kyllä aikamoisen ihana kapple, olen koneelle ladannut kaikki Nightwishin, Aled Jonesin ja Howard Blaken piano ja normaaliversiot, snowman on kyllä ihana pienoiselokuva, ihanaa kun se joka joulu esitetäänkin.
Kirjoittanut: Zombina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 11.12.2006 23:25
Lainaus: Kahleet Rakastan yli kaiken sitä lumiukko biisiä: walkin in the air, varsinkin nightwishin esittämänä. Ja kyseinen leffa katsotaan pikkuveljen kanssa joka joulu!

Aivan ihana biisi! Lumiukko on aivan Pakko katsoa joka joulu
Kirjoittanut: MrLuckarin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 12.12.2006 06:07
Kyllä se vaan on niin että se paras ja ainoa joulumielimankeli on King Diamondin No presents for christmas.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 12.12.2006 07:15
Lainaus: Piiskansiima Raskasta joulua on kyllä aivan kelpo idea joululaulujen julkaisuun. Toivottavasti äiti muistaa minua tänä jouluna Raskaampaa joulua -levyllä!

samaa toivon minä! se on varsinkin erittäin hyvää taustamusiikkia silloin kun käärii paketteja tai tekee itse kortteja yms.

Velvet Grey:

Sello olisi minustakin upea, mutta toinen isosiskoistani soittaa sitä jo, toinen viulua, ja 7 vuotta sitten valitsin poikkihuilun. Se on ainakin helpompi kuljettaa ja tuli halvemmaksikin kun huilua ei tarvitse vaihtaa aina kun kasvaa. voit vain kuvitella, miten mukavasti on maksanut ostaa samassa perheessä monta viulua, selloa ja haitaria. Ja sitten vain yksi huilu
Kirjoittanut: Felicia (Virallinen sarjistaiteilija)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 12.12.2006 11:45
En pahemmin tykkää joululauluista. Onhan niitä hienojakin (vaikka just nyt ei tuu mieleen), mutta silti, ei mun juttu. Tulee heti mieleen ala-asteen musantunnit tai jotain vastaavaa. Ärsyttää kaikki "joululevyt", joilla julkkislaulajat lurauttelee kamalia versioitaan jouluyöstä...
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 12.12.2006 18:45
Lainaus: MrLuckarin King Diamondin No presents for christmas.

Joo, ja King Diamond on muutenkin hyvä.
Kirjoittanut: Henna (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 12.12.2006 21:45
Varpunen Jouluaamuna on mahtava Marco Hietalan laulamana
Ja kaunein joululaulu on Sylvian Joululaulu, jonka olen muutaman kerran päässyt laulamaankin eri tilaisuuksissa.
Viikonloppuna piti kuoron kanssa esiintyä kirkossa (saan siellä aina päänsärkyä ) ja siellä oli laulamassa myös eräs tyttö. Hän lauloi Sylvian Joululaulun klassisella tyylillä ja aivan meni kylmät väreet selkää pitkin, niin mahtavasti lauloi! Pakko oli käydä kehumassa konsertin jälkeen.
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 13.12.2006 16:11
En kuuntele radiota, joten joululauluja kuulee vaan kaupoissa käydessä,( ja siellä sitten ihan tarpeeksi) jouluaattona/joulupäivänä on ihan kiva kuunnella joitain perinteisiäkin joululauluja, mutta Nightwishin Walking In The Air on silti varmasti paras. Ja harkitsen jopa sitä Tarja Turusen joululevyn ostamista, on sillä naisella vaan niin hyvä ääni.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 13.12.2006 16:16
Lainaus: Kuutar Ja harkitsen jopa sitä Tarja Turusen joululevyn ostamista, on sillä naisella vaan niin hyvä ääni.

Niin on. Ens lauantaina tulee tv:stä sen konsertti. Mun piti mennä itsekin sen keikalle, mutta rahat ei valitettavasti antaneet myöden.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit