Gootti.net

Lempibändit (vain gootti)

Kirjoittanut: rag doll (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 26.10.2007 13:41
Löysin sen tuolata wiki jutusta. Niimpä taitaa olla ettei levyjä saa harmittaa kun se netistä tilaaminen on aina niin vaikeaa alaikäsille ku pitää olla vanhempien lupa ja paljon maksaa. Oisko teillä mitään hyviä goottibändejä tiedossa? Entä onko suomalaisia gootibändejä?
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 26.10.2007 17:07

Lainaus: rag doll

ku pitää olla vanhempien lupa ja paljon maksaa. Oisko teillä mitään hyviä goottibändejä tiedossa? Entä onko suomalaisia gootibändejä?

Ei ne ainakaan suurimmassa osassa nettikauppoja mitään lupia kysele. Tietty, jos joudut aina levyä ostaessa erikseen kysymään luvan..

Suomalaisiakin goottibändejä on.
Kirjoittanut: rag doll (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.10.2007 20:33
No ei mun tarvi oikeen lupia kysellä jos ostaa kaupasta mutta sitten nettikaupasta eri juttu kun vanhemmat on vanhempia ja ne sen tottakai maksaa xP joten muuten onnistuis. Tiiätkö yhtään suomalaista bändiä ihan mielenkiinosta kyselen kun en ite oo törmänny?
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.10.2007 20:40
Varmaankin Two Witches on suomalaisista goottibändeistä jonkin sortin maininnan arvoinen.
Kirjoittanut: Liisa Peililasimaassa (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Liisa Peililasimaassa
  • Lähetetty: 12.11.2007 19:50
Voi vitsi! Saatuani invit Waffles -sivustolle, osuin sattumalta orkesteriin nimeltä Swans, olen kuullut orkesterista aiemmin, mutten musiikkinäytteitä ikuna. Olihan sitä mielenkiinnosta pakko laittaa tulemaan, enkä voi sanoa katuvani millään tavalla.

Orkesteri musiikillisesti, ainakin hankkimieni albumien perusteella vaikuttaa paljolti samalta, kuin Laibach Nova Akropola albumillaan - joka mielestäni on kys. orkesterin mahtavin tuotos - ja nyt kun sain samankaltaista materiaalia peräti albumitolkulla, olen ollut suoraan sanottuna ekstaattisessa olotilassa. Ei ole mitään mahtavampaa!

Tämä orkesteri oli juurikin se, joka saa minut pitäytymään edelleen synkkäsävyisemmän musiikin piirissä, kun olen alkanut lipsumaan lähiaikoina enemmän kevyemmälle suunnalle, linjalla: afrikkalaista kansanmusiikkia, idmää, psykerokkia, -folkkia jne.
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.11.2007 20:07
Swans kuuluu myös mun suosikkeihin. Itellä on levyt Children Of God, The Great Annihilator ja Soundtracks For The Blind. Kaikkia voin suositella. Swansin alkupään tuotanto ei ole ihan niin paljon kolahtanut mutta aikeissa on hankkia sitäkin. Laulaja Michael Giran Swansin jälkeinen yhtye Angels Of Light on myös tutustumisen arvoinen, itellä on How I Loved You -levy joka on kans hyvä.
Kirjoittanut: Liisa Peililasimaassa (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 12.11.2007 20:13
Filthistä etenkin löysin yhtenevyyksiä Nova Akropolaan. Alkoipa soimaan juurikin tuo The Great Annihilator ja kappale I Am The Sun. Ei voi oikeesti muuta kun leijua!
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.11.2007 20:25
Vaikka bändiä oon kuunnellu muutamia vuosia niin levyjä ei tullut hankittua kun ne ovat olleet Suomessa niin kalliita (cd:t 20-25e) ja huonosti saatavilla. Sitten kun play.comin playtraden kautta löytyi muutama cd:inä hintaan 9-12e niin tulikin tilattua heti 3 levyä. *vink*
Kirjoittanut: xav (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.11.2007 15:11
Itselleni taas Swansin alkupään materiaali on loppuaikojen hippeilyä rakkaampaa. Toki hyvää kamaa sekin on kuten myös Giran soolot, mutta itselle tuo möykkäosasto kolisee parhaiten.

Eli tästä voimme päätellä että kaikki Swans tuotanto on suositeltavaa
Kirjoittanut: Jennife (Jäsen)
  • • Muokkasi: Jennife
  • Lähetetty: 19.11.2007 02:47
no parhaimmat goottibändit on kyllä Marilyn Manson, Cradle of filth, Bodomi, ja In flames. eihän nuo mitään hirveen gootteja ole, mutta lähelle kyllä menee.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit