Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Lempibändit (vain gootti)

Kirjoittanut: Nemesis (Nimetön)
  • Lähetetty: 19.11.2007 21:54

Lainaus: DeadlyNightshade

On se melko.

Niin luulisi, mutta kaikki eivät aina ajattele asioita loppuun asti.

Jei hyvä hyvä
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 19.11.2007 22:09

Lainaus: Nemesis

Jei hyvä hyvä

Jep. Kaverini ilmoitti alkavansa gootiksi ja hänen musiikkimakunsa on HIM, Kotiteollisuus ja Maj Karma ja tähän asti tiedän hänen goottimaisimman vaatteensa olevan Bye Bye Kitty - huppari sekä nahkatakki. Tosin en ole häntä nyt vähään aikaan nähnyt niin en tiedä.

Offtopiccia :<
Kirjoittanut: Liisa Peililasimaassa (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 20.11.2007 16:16

Lainaus: Nemesis

HIM on emo musaa edelleenkin mun mielestä.

Onneksi toi on kaiketi mielipide. Emocore on punkin jälkeinen - aivan kuten goottarikin - musiikkisuuntaus, jota edustavat mm. orkesteri Rites Of Spring. Käsittääkseni moisen sammakon voisi helposti rinnastaa tapaukseen, jossa luokittelee edellämainitun Himin vaikkapa goottirokiksi.

En kommentoi mediassa puhutuista "emobändeistä" mitään. Kaikki ymmärtänee kyseessä olevan samanlainen erehdys, kuin goottarinkin kanssa.

Tietty on eri asia, mikäli tarkoitat "emo musalla" musiikkia, jonka tahdissa voi tunteilla. Tosin silloinhan mikä tahansa orkesteri soittaisi emomusaa.
  • Lähetetty: 20.11.2007 16:55
Emomusalla tarkoitin ainakin itse sellaista, että sitä kuuntelevat yleensä ns. teinisynkistelijät, eli en virallista emomusiikkia tarkoittanut.
Kirjoittanut: Nemesis (Nimetön)
  • Lähetetty: 20.11.2007 17:14

Lainaus: DeadlyNightshade

Emomusalla tarkoitin ainakin itse sellaista, että sitä kuuntelevat yleensä ns. teinisynkistelijät, eli en virallista emomusiikkia tarkoittanut.

No tuota samaa lähinnä tarkoitin.
En parempaa sanaa tuohon keksinyt kun emon.
Aika moni emo tyyppi tuota HIMmiä kuuntelee.
Kirjoittanut: xav (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: xav
  • Lähetetty: 22.11.2007 10:23
Itse olen diggaillut goottirokki puolelta Sistersien ekasta, Rosetta Stonen ekasta ja Suspirian molemmista albumeista.

Se miksi mainitsin tiettyjä levyjä on se että yhtyeiden muu tuotanto ei ns. kolise.
Kirjoittanut: kalmakalle (Aktiivi)
  • Lähetetty: 25.11.2007 17:07
My dying bride
  • Lähetetty: 25.11.2007 17:10
Emilie Autumniin tutustuin noin viikko sitten ja pakko sanoa että tykkään. Pitäisi löytää Opheliac jostain. Vinkkejä?
Kirjoittanut: kalmakalle (Aktiivi)
  • Lähetetty: 25.11.2007 17:16
noita levykauppoja on netti pullollaan ja usen saa tilattua myös paikalliseen levykauppaan.
  • Lähetetty: 25.11.2007 18:10

Lainaus: kalmakalle

noita levykauppoja on netti pullollaan ja usen saa tilattua myös paikalliseen levykauppaan.

Äitini ei luota nettilevykauppoihin joten sellaisesta tilaaminen ei tule kysymykseenkään. Unohdin mainita, että jos olisi vinkkejä Oulussa tai Kouvolassa oleviin kauppoihin, olisin kiitollinen
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit