Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Lempibändit (vain gootti)

Kirjoittanut: Trismagia (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 08.04.2007 21:35
Mun käy tässä vaan sääliks mun naapurin Pilkku nimistä kissaa
No se on kyllä aina veteen piirretty viiva että mikä on gootti musaa ja mikä ei. Mä en niin näistä luokitteluista tiiä MDB sopii ainakin fiillistelyyn.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 08.04.2007 22:19

Lainaus: Trismagia

Mun käy tässä vaan sääliks mun naapurin Pilkku nimistä kissaa

Tässä on taas yksi hyvä syy lopettaa pilkun ahdistelu. Minäkin lupaan yrittää parantaa tapani.
Kirjoittanut: Trismagia (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.04.2007 16:42
Se on vaan hyvä että ihmisillä on omat mielipiteensä ja ne eroaa muitten mielipiteistä eikai niitä keskustelui muuten edes syntyisi
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 13.04.2007 16:37
Totta. Olishan se aika puuduttavaa keskustelua, kun joku sanois jotain, ja muut vastaisivat vaan "samaa mieltä", "totta" tai "niin minustakin"
Kirjoittanut: Dante (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.04.2007 14:36
The Sisters Of Mercy on minun lempi bändini.
Kirjoittanut: vampirequeen (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.05.2007 09:42
Diary of dreams on loistava<3
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 03.05.2007 18:46
Minä sanon että Type o negative..ja moonspell...
Kirjoittanut: Kivesnipsutin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 05.06.2007 22:49
Tämän keskustelun luettuani tulin tulokseen, ettei goottimusiikkia voi olla olemassa.

Ainoastaan Two Witches ja The Sisters of Mercy eivät ole saaneet ketään sanomaan, että se ei ole goottimusiikkia.

Huvittavaa sinänsä. n_n
Kirjoittanut: Liisa Peililasimaassa (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Liisa Peililasimaassa
  • Lähetetty: 05.06.2007 23:18
Children On Stun on hjuva.

*offtopic*
Andrewi sistersseistähän sanoo itse, ettei kyseinen poppoo goottimusiikkia ole. Tuskassakin esiintyivät metallikansan korvien hivelijöinä.
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • Lähetetty: 06.06.2007 00:20
diih... eli unohdetaan tämä topic, kiitos!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit