Gootti.net

Soittajat

Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 12.03.2008 20:05
Taidan olla foorumin ainoa poikkihuilisti? Yllättäen löytyy monta pianistia, kitaristia ja laulajaa, viulistejakin muutama, mutta plärgh, olen taas se erilainen lapsi -________-' Tiedän itseni lisäksi muutenkin vain yhden ihmisen, joka on joskus soittanut poikkihuilua.
Kirjoittanut: Riddler (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 13.03.2008 22:09
^Aika kummallista, että tiedät niin vähän poikkihuilisteja, sillä itse olen pitänyt sitä aika yleisenä soittimena. Tiedä häntä johtuuko se sitten asuinpaikastani, mutta tunnen viisi henkilöä, jotka soittavat poikkihuilua ja ovatpa vielä samanikäisiä kanssani. Sitä paitsi eikö se ole kivaa olla ainoa, joka taitaa jotain tiettyä instrumenttia lähipiiristään? Minä olin ainakin ylpeä ollessani ainoa saksofonisti musaopistossani, siis silloin kun vielä soitin sitä ^-^
  • Lähetetty: 07.04.2008 19:43
Oi, kaverini oli ostanut Oopperan kummituksen leffaversion nuottikirjan, jonka kappaleita sitten hoilasimme ja soitimme hurmiossa viime viikonloppuna Sääli kaverin veliparkojen korvia.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.04.2008 19:13
Sata kitaraaa..... Joo eli kitaraa rämpyttelen taino lähinnä pimputtelen (heh mikä sana) ja lähinnä omaks huvikseni sitä tulee soiteltua, tarkotuksena tosin olis saada aikaseks jtn hienoa mitä vois soittaa muillekin kun itelle ja kuuuuutisen vuotta kai(jollen enemmän) olen soitellut, eli ihan pikkasesta asti rämpyttänyt sitä.

En oo koskaan käynyt tunneilla, mikä on aika hassua sillä (omakehu haisee) mutta olen silti niin hyvä : P No ei, aika moni on sanonut että olen hyvä joka on vahingossa kuullut soittoani, itteä vähän hävettää tosin soitella muiden kuullen.

Nyt on tullut tunnustettua. Mutta omistan siis akustisen ja sähkökitaran, tosin sähköstä on yksi kieli pois ja pimputtelen sitä viiskielisenä, koska ei ole rahaa kieleen, yhyy. Pikku E teki itsemurhan, suoraan raapaisten minnuu silmään, se ei ollut kivaa
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 21.05.2008 21:02

Lainaus: Riddler

^Aika kummallista, että tiedät niin vähän poikkihuilisteja, sillä itse olen pitänyt sitä aika yleisenä soittimena. Tiedä häntä johtuuko se sitten asuinpaikastani, mutta tunnen viisi henkilöä, jotka soittavat poikkihuilua ja ovatpa vielä samanikäisiä kanssani. Sitä paitsi eikö se ole kivaa olla ainoa, joka taitaa jotain tiettyä instrumenttia lähipiiristään

No, olen suurimman osan elämästäni asunut pienillä paikkakunnilla, ja nyt täällä Helsingissä ainakaan omassa koulussani ei ollut muita. No, ei se mitään, olenpahan sitten ilahduttanut yleisöä pari vuotta sitten soittaessani lakituksissa Vivaldin Talven hopeaisella huilullani.
  • • Muokkasi: Riddler
  • Lähetetty: 22.05.2008 10:36
Hassua. Jospas se yleisyys johtuu jotenkin takapajuisesta asumissijainnistani Nivalakaan ei ole kovin suuri pitäjä.

Talvi on muuten ilmeisesti hyvin keväinen aihe. Jollakin luokalla yläasteella ollessani stipendienjakotilaisuudessa esitettiin myös hyvin talviaiheinen kappale, nimittäin Yön Rakkaus on lumivalkoinen.
Kirjoittanut: Emirien (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 23.05.2008 10:08
Pianonsoiton opettelemisen aloitin omatoimisesti 7-vuotiaana ja hyvinhän siinä kehittyi ilman opettajaakin. Tätä nykyä sävellän pianolla ja soittelen paljon Nobuo Uematsun biisejä (ei, en ole japsiernu, Final Fantasyissä on vaan tolkuttoman upeaa pelimusiikkia ja huippupelejä ne on muutenkin).

Laulamisen olen kanssa aloittanut pikkunaperona, silloin ei osannut kyllä jännittääkään. Sittemmin lauloin kuorossa parisen vuotta ja nyt Immortal Angelicassa toisena solistina.

Sähkökitaran ja bassonsoiton olen opetellut itse oman innostuksen myötä. Rummuillakin perusjutut saattaisi vielä mennä jos niiden taakse istuisin.
Kirjoittanut: Gothic romance (Jäsen)
  • • Muokkasi: Gothic romance
  • Lähetetty: 11.07.2008 12:21
Kitaraa soitan. Se on kylläkin tuolla nurkassa pölyyntynyt jo noin puoli vuotta...
Kirjoittanut: StZonNe (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.07.2008 20:15
Pianoa soittelin ala ja ylä-asteen, mutta jotenkin on aina toi kitara kiehtonut enemmän, joten päätin hommata sellaisen ja harraste mielessä ihan omatoimisesti oon sitä opetellut soittamaan.. nykyään oon kyllä paljon parempi kitaristi kun pianisti. Piano on unohtunut aika kokonaan.
Kirjoittanut: Ardath (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.07.2008 22:18
Basso ja laulupuoli on ollu meikäläisen instrumentteja useamman vuoden (en muista kuinka kauan). Laulu tosin on vielä toistaiseksi jotain Vaderin Peterin ja Dimmun Shagrathin välimaastossa päyrivää räkimistä. Syssymmällä ruvetaan treenaa ihan oikeetakin laulua. Viime Joulun tienoilla rupesin treenaileen koskettimia issesseen. Jonkin sortin säveltäjän vikaakin taitaa meikäläisessä olla.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit