Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Soittajat

Kirjoittanut: Morytania (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Morytania
  • Lähetetty: 31.12.2008 16:28
Bwhahaa!! Sain alttosaksofonin joululahjaks! Ny se on kuulkaa kolme soitinta meikällä kitaran ja pianon lisäks!
Kirjoittanut: NecrotiC (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: NecrotiC
  • Lähetetty: 03.01.2009 12:38
Minä soitan bassoa ja joten kuten kitaraa, mutta pääasiassa tykkään soittaa suutani musiikin tahdissa.

Tällä hetkellä on bändi kasassa, mutta en tiedä kuinka kauan, koska kitaristillamme ei ole minkäänlaista kiinnostusta soittaa enää.

Tosin haluaisin perustaa kunnon bändin, koska musiikki on elämäni ja intohimoni, ollut aina lapsesta lähtien.
Kirjoittanut: Atra (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 13.01.2009 03:40
Kiippareita tulee soiteltua kotona lähinnä harrastuksena, ja kuten myös, bänditoiminta hieman kuollutta nykyään ja uusi porukka hakusessa, kiippareilla saa hienot ambient/gothic fiilikset aikaan oikeilla soundeilla =)
Kirjoittanut: Zomby Woof (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.01.2009 03:11
Kaikkea soittelen.

Tahtoo muuten perustaa vuosien tauon jälkeen bändin. Jos Lappeenrannan tienoilla tai muuallakin on kynnelle kykeneviä soittajia, pistäkää viestiä
Kirjoittanut: Modnar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 27.02.2009 03:26
En ole kovinkaan kaksinen soittaja ja kaikki instrumentit on ihan itse opiskeltu. Kitara on pääsoittimeni, jolla osaan soittaa aika monipuolisestikin. Sorminäppäryys ja tekniikka on vähän niin ja näin, mutta toisinaan jotkut ovat ihmetelleen korvakuuloani. Osaan siis ainakin yksinkertaisemmat (esim. CMX, Moonsorrow, Rammstein jne) kappaleet opettelemaan ihan tuosta vaan kuulemalta. Tekniikka vaan ei riitä monimutkaisempiin. Harrastus on kestänyt ainakin 13 vuotta. Basso menee myös siinä sivussa kitaratekniikalla. Koskettimet/piano on enemmän sellainen näplään-kun-huvittaa-soitin. Soittaminen onnistuu lähinnä omaksi iloksi, kenties nauhoittaessakin, mutta bänditouhuun ei riittäisi tekniikkaa. Rummut menevät myös ihan kohtuullisesti ja rytmi on verissä, tekniikka ja harjoituksen puute vaan puuttuvat siitäkin.

Somnamissa en varsinaisesti soita mitään, kun teen kaiken tietokoneella. Käytän toisinaan lyhyitä kitarapätkiä, mutta varsinaista soittoa en ole ainakaan vielä äänittänyt. Kiinnostaisi kyllä kokeilla jotain erikoisempiakin soittimia, kuka ties vaikka oppisi jotain kivoja ääniä muodostamaan niillä.
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.05.2009 12:22
Heräsinpäs tässä karuun todellisuuteen ja totesin, että bändillämme on enää kahdet reenit ja kaksi keikkaa ja sitten se on loppu. Saa nähdä miten käy rumpujen soittamiselle. Pakko kai saada Tampereen suunnalta kasaan joku bändi, kun sinne muuttaa.
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.06.2009 15:50
Kitaraa olen joskus yläasteikäisenä soittanut ja nyt noin parin vuoden jälkeen eilen soittelin pitkästä aikaa. Mitään en oikein enää osannut, mutta päätin aloittaa taas treenamisen. Viulua olen kokeillut soittaa ja se oli hienoa päästä kokeilemaan. Se on sen verran vaikea soitin harjoitella, että luulen kitarassa olevan minulle tarpeeksi haastetta..
Kirjoittanut: Misery94 (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.06.2009 02:31
Kitaraa olen soittanut pari vuotta ja kyllähän tuo alkaa ihan hyvin jo sujua.
Kirjoittanut: Puren Metallia (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.06.2009 22:09
rumpuja on tullut soiteltua parisen vuotta vähän katkonaisesti, jotain bändivirityksiäkin ollut mutta ei mitään vakavampaa yritystä. kiva ois kyllä saada kunnon bändi perustettua. kitaraakin oon yrittänyt harjoitella mut ei ole oikein lähtenyt. joskus on tullut kanssa ihmisääniä päästeltyä, örinää ja huutamista enimmäkseen.
Kirjoittanut: Misery94 (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.06.2009 23:19
Meidänkin piti perustaa bändi tässä kesän alussa, mutta jätkiltä loppu kiinnostus kun ei rumpalia eikä basistia löytynyt.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit