Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Soittajat

Kirjoittanut: Arvet (Nimetön)
  • Lähetetty: 06.10.2009 00:11
Mää oon soitellu rumpuja aiemmin muutaman vuoden, ja kun se loppui alotin haitarinsoiton. Elikkäs olen kurttua kurittanna about 4 vuotta ja biisejä taittuu black metallista joululauluihin. Ois mahtava osata soittaa oikeen perinteistä bluesia haitarilla ja tietennii kunnon vanhanliiton bluesbändin kanssa, heh!

Ja oon suunnitellu että vois lähtä jonain jouluna lypsämään varakkailta helsinkiläisiltä hillot poikkeen esittämällå joululauluja haitarilla ja tarvittaessa vaikkapa laulaa luikauttaa. Mie olisin pukki (tai voinhan olla muorikin paitsi etta mulla ei oo hanurissa riittävästi leveyttä että menis täydestä muorina, hehe) ja tietennii pitäs olla edustava muori völijysä mutta en oo vielä sopivaa muaria löytäny. Minä oon varma siitä että menetys ois taattu ku goottipukki ja -muari pölähtäs hanurin kera porstuasta pirtin puolelle (jouluasut tietennii piällä) ja pistäs pelit ja tanssit soimaan. Rok rok!
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 06.10.2009 11:37

Lainaus: Arvet

Elikkäs olen kurttua kurittanna about 4 vuotta ja biisejä taittuu black metallista joululauluihin.

Wau! Tuo on todella ihailtava taito Haitari on minusta aika mahtava soitin koska sen soittaminen ainakin näyttää todella vaikealta - en tiedä kun en ole kokeillut!

Minä olen saanut taas innon kitaransoittoon. Veljeni muutti pois ja jätti himaan Fenderin Bassman -vahvistimensa sekä Gibsonin vintage Firebirdin joten pelit on ainakin valmiina ja vapaasti käytettävissä. Kaksi kitaraa lähti sen sijaan veljen mukana, mutta akustisella ja "lemmikkilinnulla" pärjää loistavasti
Kirjoittanut: Arvet (Nimetön)
  • Lähetetty: 06.10.2009 11:58
Asiat joita TODELLA haluaa tehdä eivät ole vaikeita vaan haasteellisia! Mulle hanurin kurittaminen (soittaminen on sitten asia erikseen ) ei ole sen vaikeampaa kuin hanurinpyyhkiminen, heh!
Mää oon usein ihmetellyt ihmisiä jotka soittavat kitaraa että miten he saavat sormensa väännettyä vaikka mihin asentoon otelaudalla. Minä ihailen suuresti ihmisiä jotka soittavat kitaraa!!

Se ois kiva tulla johonki goottimiittiin kiskoon haitarista ilimat eli humpat pihalle, heh! Tiedän sen etteivät kaikki ihmiset välttämättä rakasta hanurin lumoavaa sointia Tosin voihan sen hanurin kytkeä kitaravahvariin ja ajaa sitä sitten perkkeleellisellä säröllä. Kerran oon kokeillu kaverin vahvistimella (itellä ei ole kitaravahvistinta) ja siitä lähti TODELLA hämärät soundit pihalle!!!

"Minä soitan harmonikkaa, ihmiset on kummissaan... "
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 06.10.2009 14:10

Tosin voihan sen hanurin kytkeä kitaravahvariin ja ajaa sitä sitten perkkeleellisellä säröllä. Kerran oon kokeillu kaverin vahvistimella (itellä ei ole kitaravahvistinta) ja siitä lähti TODELLA hämärät soundit pihalle!!!

Varmasti! Minä vedin kerran elektroakustisen kitarani 100W Marshallin vahvistimen sekä CryBaby wah-pedaalin läpi, ja se vasta olikin vinkeää! Olin aina miettinyt miltä kuulostaisi akustinen wah wah -efekti!
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.10.2009 08:36

Lainaus: neo_shaman

Minä olen saanut taas innon kitaransoittoon.

Sama täällä ja sain jopa kaverilta vihdoinkin uuden kielen katkenneen tilalle niin voin taas soittaa.

Lainaus: neo_shaman

Veljeni muutti pois ja jätti himaan Fenderin Bassman -vahvistimensa sekä Gibsonin vintage Firebirdin joten pelit on ainakin valmiina ja vapaasti käytettävissä.

Onnekas. Itsellä käytössä hyvin pieni jonkin starttipaketin vahvistin, ominaisuuksiltaan sen mukainen. Eipä silti kerrostalossa kovin kovaa voi muutenkaan soittaa mutta joku laadultaan parempi olisi silti tosi jees.
Kirjoittanut: kalmakalle (Aktiivi)
  • Lähetetty: 09.10.2009 08:57
soittelen Kitaraa, koskettimia, bassoa, rumpuja+ muut lyomäsoittimet, pikkusen selloa ja huiliua. Aika pitkälle on omia yksityisiä proggiksia, Armath Sargon on ensimmäine jolle on jo levytys sopimus, Majesty toinen. Sanansaattajat on sitten sellainen jossa on muitakin. Nää löytyy tuolta My spacesta kaikki.
Kirjoittanut: Basscadet (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.11.2009 22:06
Ikuvanha ketju näemmä.. Mutta joo, omalla kohdalla on ollut vaikeaa päättää mitä soitinta soittaisi. Alkoi pienenä pianoa vasaralla soittamalla (irtosi muuten etureunat koskettimista aika hyvin), siitä sitten luontevasti siirtyminen syntikoihin. Musiikkiluokalla tuli opiskeltua rumpuja, mutta ne jäivät sikseen heti yläasteen jälkeen, eikä kerrostalossa niitä viitsisi soitellakaan. Sen lisäksi tulee soiteltua studiossa ja joskus keikalla myös haitaria, thereminia, bassoa & kitaraa, didgeridoota ja munniharppua. Taannoin pääsi soittamaan myös Yrjänä Sauroksen saurofonia ja muita sen variaatioita, ja parhaillaan rakentelen kannelta.

Suurin osa musiikista tulee tehtyä studiossa, omaksi huviksi, demoihin tai mainoksiin. Viime vuosina on tullut enemmänkin käytyä keikalla joko David Hasselhoff Big Bandin kera, firman yhtyeen (Itella House Band) mukana tai soolona. Omia jo hieman ikääntyneitä sävellyksiä voi testailla osoitteesta http://basscadet.fi/music
Kirjoittanut: Basscadet (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.11.2009 22:09

Wau! Tuo on todella ihailtava taito Haitari on minusta aika mahtava soitin koska sen soittaminen ainakin näyttää todella vaikealta - en tiedä kun en ole kokeillut!

Ainakin pianohaitarissa muihin koskettimiin verrattuna sapetti alkuun se, että koskettimisto on todella epäotollisessa kulmassa, eikä sitä soittopuolta näe soittaessa lainkaan. Ja basso/sointupuolelta on oikea nappi useinkin hakusessa. Peiliin katsomalla pääsi paremmin alkuun.

Ja varsinkin rockia tai muuta menevämpää seisaaltaan soittaessa selkä väsyy helkkarin nopeaa. Varsinkin tällä menolla, http://irc-galleria.net/user/BassCadet/picture/377 49949
Kirjoittanut: NoiZe (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 01.11.2009 23:37
Koskettimia soittelen, mutta enpä nyt uskaltais sanoo että edes harrastan koskettimien soittoa, niin vähän sitä tulee tehtyä ja niin huonosti, mutta silti...
Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 10.11.2009 10:53
Minä olen ihan pesunkestävä laulaja, joskin nyt juuri bändiä vailla, mutta kuitenkin.
Soitan pianoa ja kitaraa sen verran että pystyn itseäni säestämään, mutta en oikeastaan sen paremmin. Piano on vahvempi.
Rumpuja soittelen vähän, peruskompit ja vähän vaikeammatkin onnistuu, kun vaan saisi harjoitusta.
Jotkut helpot bassokuviotkin menee ja vähän selloa/viulua osaan soittaa. Ja nokkahuilua.
Musiikkiluokat opettaa.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit