Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Soittajat

Kirjoittanut: ForgottenOne (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 12.06.2009 23:46
Pianoa tulee pimputeltua harva se päivä. Vaikka en kyllä eläessäni ole pianokoulussa käynyt oikein, enkä kovin mahtava soittaja olekaan niin harrastuksesta sekin käy. Olisi tuossa syntikka hankinnassa, jos vain saisi rahat kasaan. Vanhemmat kun eivät suostuneet sponssaamaan, vaikka kuinka pyysin.
Kirjoittanut: Neophyte (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.08.2009 19:16
Soitan enimmäkseen rumpuja ja koskettimia. Bassoa osaan soittaa ja kitaraa hiukkasen. Koskettimia aloin itsekseni soittelemaan joten kaikki opittu omatoimisesti. En ole opiskellut teoriaa, mutta olisi kyllä kiinnostusta sitäkin opiskella. : ) Rumpuja soitin kansalaisopiston bändissä, mutta innostus kuihtui riitoihin ja musiikillisiin erimielisyyksiin.
Kirjoittanut: Jasmine (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.08.2009 11:50
Voisin hieman päivitellä.

Ostin tuossa muutama viikko sitten Medelin MC70 keyboardin Ja nykyään soitan myös ihan keikkailevassa bändissä nimeltään Shades of Nowhere :P
Kirjoittanut: Aie (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 11.08.2009 21:43
Kävin hyvin vähän tulosta tuottaneilla pianotunneilla 8 vuotta, mutta tärkein oppi mitä sain, on nuotinlukutaito ja yleinen käsitys musiikista. Ei minusta mitään huippupianistia todellakaan saa. Syntikka siintää minunkin haaveissani, on siintänyt jo parisen vuotta. Saisinkin mokoman, mutten siihen rakasta pianoani halua vaihtaa, se on kuitenkin ykkössoittimeni ja aivan eri asia kuin syntikka.
Kirjoittanut: Piru-Ile (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 16.08.2009 19:02
Päätin kirjoittaa tähän ensimmäisenä näistä keskustelupuolen threadeista, kun nyt tännekin rekisteröidyin.

Laulu tulkoon ensimmäisenä, sillä se on se, mitä eniten tykkää tehdä. Kolme vuotta otin sellaisia vartin mittaisia laulu"tunteja" ja lapsesta asti olen tykännyt laulaa. Jos näytettä haluaa kuulla, niin osoite on www.mikseri.net/blackheart - tuonne pitäisi ilmaantua myös viimeisin laulunäyte piakkoin, kunhan saan äänitykset viimeisteltyä. Myös biisit ovat tekemiäni.

Soittimista basso on se, jota tykkään eniten soittaa. Kitaraa ja koskettimia olen suunnilleen saman verran soittanut, loppuvuodesta 2002 muistaakseni. Pianotunneilla kävin 3 vuotta. Rumpujakin olen jonkin verran soittanut, joskus silloin kesällä 2003 kaiketi opin peruskompin. Myös jotain yksinkertaisia soittimia olen opetellut soittamaan, kuten esimerkiksi huilutikkaria, jolla aikanaan soitin "Walking in the Air" -melodiaa ruokavälitunneilla.

Ettäs näin, kaikenlaista tullut kokeiltua ja soitettua, ja aina yhtälailla hauskaa. Laulaa tosin ei aina jaksa ja monesti siinä pistän sen rajan: en laula, jos tuntuu, ettei kappale ole miellyttävä.
Kirjoittanut: GolgothaReaper (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 17.08.2009 17:41
Itse oon soitellu vähän useemmassakin bändissä ja lähes kaikkia bändisoittimia. Nyt aktiivisena neljän bändin kanssa. Soittimista iskee basso ja kitara ja lauleskeltuakin tulee kahessa bändissä.
Kirjoittanut: pekkaperkele (Nimetön)
  • Lähetetty: 26.08.2009 07:46
Kitaraa soittelin joskus aika aktiivisestikkin mut se sitten jotenkin kaiken kiireen(lue.lapset) jäi. Nykyään sitten laulaminen tuntuu kaikkein luontevimmalta. Pariinki projektiin pitäis mennä kailottamaan tässä syksymmällä. Kunhan äijät pääsee armeijan leivistä pois. Eli, vois melkein sanoa että elän mielenkiintoisia aikoja :P
Kirjoittanut: Eldnaard (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 05.10.2009 14:53
Viikon treeniohjelmani on yleensä kolmepäiväinen, joista treenipäivät sisältävät tunnista kahteen sormiharjoituksia. Tyypillisesti vedän ensin tempo 60 metronomin kanssa kromaattista skaalaa alternate pickingiä harjoitellen, jonka jälkeen skarppaan sweeppini ja käyn läpi harmonisen skaalan. Nopeutta harjoittelen nostamalla temmon aina 140 asti vetämällä 16-osia ja kromaattista skaalaa, sekä kolmisointusweeppejä.

Tällä viikolla on ensi viikonlopun nauhoitussessioiden takia edessä tehotreenausta, eli yritän joka päivä saada koko treeniohjelman läpi. Raskasta, perkele. Tapping, bendaus ja klassinen näppäily pitäisi jotenkin jaksaa sisällyttää treeniohjelmaan ennen pitkää, sekä saada jokainen isku täydelliseksi niin, ettei virheitä ja ohi meneviä iskuja tule.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 05.10.2009 15:50

Lainaus: Eldnaard

Raskasta, perkele. Tapping, bendaus ja klassinen näppäily pitäisi jotenkin jaksaa sisällyttää treeniohjelmaan ennen pitkää, sekä saada jokainen isku täydelliseksi niin, ettei virheitä ja ohi meneviä iskuja tule.

Ihan sairaan upeata että sulla on taas draivi päällä. Panda is so proud of u!
Kirjoittanut: Sharida (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 05.10.2009 16:22
Itse olen soittanut pianoa nuorempana, sitten tuli bändikerhossa näppäiltyä kitaraa sekä bassoa ja hakattua rumpujakin. Kuitenkin tuo minun soittajanurani loppui suht lyhyeen, enkä enää jaksanut panostaa aiheeseen, enemmän kun olen aina tykännyt laulaa. Laulamista en tosin ole ikinä harrastanut ohjatusti, mitä nyt yksinäni hoilaillut kotona taustanauhan kanssa ja kuorossakin tuli oltua yläasteikäisenä. Viulua olen aina halunnut oppia soittamaan, mutta taidan olla liian vanha ja liian köyhä aloittamaan tuon harrastuksen, enää ei varmaankaan pääsisi virtuoosi tasolle tuossa hommassa.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit