Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Soittajat

Kirjoittanut: Necrophile (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.04.2007 12:00
Pahoittelen syvästi jos tällainen aihe on jo jossain ja se meni minulta ohi.

Mutta niin. Olisi kiva kuulla millaisia soittimia soitatte jos soitatte?
Soitatteko ihan vaan harrasteena vai bändissä?

Itse soitan kitaraa harrasteena mutta jonkinmoinen bändi olisi tarkoitus joskus tulevaisuudessa pystyttää.
Ja tietty suutani soitan tiuhaan tahtiin (8'

[ja kuten näkyy olen todella luova keksimään sopivia otsikoita ;<]
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 21.04.2007 12:46
Mä soitan kitaroita, syntikoita ja rumpukoneita. Eli teen kotistudiossa omaa: tekno/gootti/metalli musaa. Tai jotain sinne päin. Lisäksi teen demoäänityksiä bändeille.
Siinä se meikäläisen elämäntehtävä on
Kirjoittanut: teksie (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.04.2007 13:00
mie taas soittelen epävireistä bassoani muutamassakin projektissa, jotka ovat kuitenkin vielä ihan alkuvaiheissaan.
Kirjoittanut: Vade Horrorcraft (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.04.2007 13:23
Itse olen extreme death/gothic-metal yhtyeen solisti. Osaan soittaa myös jonkun verran pienoa, mutta laulu ja örinä ovat lähinnä sydäntä.

Bändin nimi on siis Abysm sanasta abyssaalinen (loputon, pohjaton)
Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 21.04.2007 13:42
Minä soitan kitaraa, ja rumpuja. Olen soittanut kumpaakin instrumenttia parissa bändin tapaisessa mutta nyt ei siten ole mitään tiedossa.
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 21.04.2007 18:00
Pianoa soitin joskus nuorempana, nykyisin yritän epätoivoisesti oppia soittamaan rumpuja.
Kirjoittanut: Jensu (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.04.2007 09:04
Kitaraa soitan ja laulaa tykkään kovasti. Lauloin bändissä kauan sitten. Nykyisin vain ittekseni rämpyttelen ja lauleskelen, jos siitä vielä joskun jotain syntyy
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 22.04.2007 20:06
Poikkihuilua olen soittanut 7 vuotta, pianoa pimputtelen omaksi iloksi. Esiintymisiä tulee silloin tällöin.
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 22.04.2007 21:33
Nyt tunnustan tän vihdoin ja viimein.. Mie soitan pianoa. Oon soittanu jo jtn 15vuotta.
Kirjoittanut: Vade Horrorcraft (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.04.2007 21:49
No sehän on vain positiivinen asia *hug*
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit