Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Soittajat

Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 24.05.2007 12:23
Uusin harrastus musiikin parissa alkoi toissaviikolla kun tartuin basson varteen. Minusta on siis tulossa Kitaristirumpalibasisti.
Kirjoittanut: Mariel (Nimetön)
  • Lähetetty: 30.05.2007 13:23
Soitan kitaraa, mut en oo siinä hyvä.
Kirjoittanut: Irodorareta (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 20.06.2007 11:25
Mä soitan selloa omaksi ilokseni.
Kirjoittanut: Silver_hair (Aktiivi)
  • Lähetetty: 23.06.2007 01:46
Kitaraa omaksi iloks... (SG roks!)
Lauleskelen omissa oloissani (kyllä, paljastin itseni...)
Ja muutenkin yleisillä paikoilla... :P
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 23.06.2007 01:51

Lainaus: Irodorareta

Mä soitan selloa omaksi ilokseni.

wau... aika kunnioitettavaa. kun osaiski ite soittaa jotai. haluisin osata soittaa viulua tai semmosia tynnyrirumpuja.
Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Lähetetty: 23.06.2007 08:25

Lainaus: darkAngel

haluisin osata soittaa viulua

Minä myös. Se on kamalan kauniin kuuloista mutta vaatii varmaan jonkintasoista sivistystä esim. nuoteista. minulla sitä ei ole...
Keskityn tällä hetkellä 100% basson soittoon, se kun tuntuu kaikista omimmalta tällä hetkellä.
Kirjoittanut: blackwolver (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 23.06.2007 12:12
Mä oon soittanu viulua aktiivisesti 9 vuotta ja toiset 9 vuotta enimmäkseen omaksi iloksi...yhteensä 18 vuotta on tullu veivattua kyseistä soitinta
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 23.06.2007 12:53

Lainaus: Lilith

Se on kamalan kauniin kuuloista mutta vaatii varmaan jonkintasoista sivistystä

ja sitä ois varmaan pitäny aloittaa joskus tosi nuorena. taidan olla liian vanha aloittaakseni enää mitään. mutta osaampahan laulaa ja näytellä.
Kirjoittanut: Liisa Peililasimaassa (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.06.2007 17:19
Osaan soittaa didgeridoota. Pitäisi ostaa oikea omaksi. Tähän asti menty semmoisella paksulla+pitkällä muoviputkella.
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 02.07.2007 19:59

Lainaus: Lilith

Kitaristirumpalibasisti

tommonen oon minä ja ongelmani viel on laulaa ite vihaan ääntäni nii en haluis laulaa mut ikävä kyllä jos kuulen jonkun biisin joka "koskettaa" niin alan hoilaa sitä. voi niitä raukkoja jotka ovat kuulleet mua laulavan
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit