Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Levyhyllyn noloimmat

Kirjoittanut: PolyUnsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 04.08.2008 13:00
Omasta levyhyllystäni puuttuu noloudet nykyään kun tossa noin 5v sitten myin naurettavaan hintaan kaiken nolon huuto.netissä. Ehkä nolointa mitä tällä hetkellä löytyy on Placebon 3 ekaa levyä mutta omasta mielestäni eivät nyt kuitenkaan ihan tuolle Anastacia tasolle mene, jota jotkut täällä ovat maininneet.
Kirjoittanut: Vennu (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 07.08.2008 17:53
Ei mullakaan mitään äärettömän hävettävän noloja levyjä taida olla, kaikki pienenä lahjaksi saadut popituksetkin ovat löytäneet tiensä popittaja-serkun tai pikkusiskon levyhyllyyn.
Kirjoittanut: BansheeLass (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.08.2008 10:20
Negativen eka. Ainakin tajusin heti ensi kuuntelulta sen olevan aika kuraa. Kuuntelin vaan kun se kerran tuli ostettuakin. xDD

Mutta, niin kuin neokin tässä jo aiemmin sanoi, paljon enemmän hävettää se mitä hyllystä ei löydy. Omani ainakin on aika kitulias....

Lainaus: PolyUnsaturated Doll Blood

Ehkä nolointa mitä tällä hetkellä löytyy on Placebon 3 ekaa levyä

No mutta, en tiennytkään että Placebokin on nolo. *tykkää* ;D
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 08.08.2008 10:36

Ehkä nolointa mitä tällä hetkellä löytyy on Placebon 3 ekaa levyä

Ensimmäiset 2 albumia eivät ainakaan ole noloja, kolmannen voisi korvata tällä uusimmalla Omasta levyhyllystä taitaakin löytyä kaikki mitä Placebo on ikinä markkinoille työntänyt.

Lainaus: BansheeLass

Mutta, niin kuin neokin tässä jo aiemmin sanoi, paljon enemmän hävettää se mitä hyllystä ei löydy. Omani ainakin on aika kitulias....

Mitä enemmän levyjä on, sitä vaikeampi niihin on tyytyä, ainakin mun kohdalla. Kun on saanut bändin kaikki studioalbumit käsiinsä alkaa metsästää sinkkuja ja bootlegejä ja muita harvinaisuuksia... [enkä ainakaan puhu Pink Floyd -pakkomielteestäni].

Mutta itse aiheeseen, oman levyhyllyn noloin taitaa olla Elviksen Christmas Peace -tuplakokoelma. Sehän on aivan järkyttävää tuubaa verrattuna originaaleihin studioalbumeihin! Pistää vain miettimään, että miten se on alunperin joutunut levyhyllyyn? x___X
  • Lähetetty: 08.08.2008 12:42
Mä en selvästikään osta levyjä tarpeeksi. Mulla on niitä ihan onnettoman vähän. Ja monet levyt jotka haluaisin ei ehkä löydy Suomesta....ellei joku sitten ole sattunut Hanzel und Gretyliä jostain ihmeen kautta paikantamaan.

Placebon Black Market Music oli tosiaan vähän mitäänsanomaton, vaikka tokihan siltäkin muutama hyvä biisi löytyy. :D

Hih, kuulostaa aika mielenkiintoiselta. Joululevyt näin yleensäkin ovat vähän....vähän. Paitsi Ajattaran joulusinglet, niistä pidän. xP
  • Lähetetty: 08.08.2008 14:06

Placebon Black Market Music oli tosiaan vähän mitäänsanomaton, vaikka tokihan siltäkin muutama hyvä biisi löytyy.

Commercial for Levi esimerkiksi, yksi nerokkaimpia pop-biisejä ikinä. Jos Black Market Musicia vertaa edeltävään Without You I'm Nothingiin, ei sitä voi edes kutsua levyksi

Mä en selvästikään osta levyjä tarpeeksi. Mulla on niitä ihan onnettoman vähän

Ei se määrä, vaan se laatu!
Minun pitäisi varmaan karsia hieman levykokoelmaani... Tulin tähän tulokseen kun huomasin että omistan the Beatlesin kaikki sinkut sekä originaaleina 7"sina että remasteroituina 7"sina, + japani-painoksina ja minidisceinä! x_x
  • Lähetetty: 08.08.2008 14:11

Lainaus: neo_shaman

Commercial for Levi esimerkiksi, yksi nerokkaimpia pop-biisejä ikinä. Jos Black Market Musicia vertaa edeltävään Without You I'm Nothingiin, ei sitä voi edes kutsua levyksi :D

Aivan! Slave to the Wage ja Haemoglobin ovat myös suosikkejani tuolta levyltä, mutta muut....no, menevät jos menevät. xD

Lainaus: neo_shaman

Minun pitäisi varmaan karsia hieman levykokoelmaani... Tulin tähän tulokseen kun huomasin että omistan the Beatlesin kaikki sinkut sekä originaaleina 7"sina että remasteroituina 7"sina, + japani-painoksina ja minidisceinä! x_x

No tuossa on kyllä aika kokoelmaa jo itsessään. :DD
Kirjoittanut: Ania (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 08.08.2008 14:42
Mulla on kanssa Aikakonetta, oikein nimmareilla varustettuna, kun kaverin isä pyöri (ja varmaan pyörii vieläkin) niissä porukoissa. Lienee turhaa sanoa, että platta on päässyt melko pahasti pölyttymään?

Brother Firetribe kuuluu myös näihin salaisiin paheisiin. Se on vaan niin.. hauskaa.
Kirjoittanut: PolyUnsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 08.08.2008 14:51

No mutta, en tiennytkään että Placebokin on nolo. *tykkää* ;D

No, en tiedä meneekö se nolo -kategoriaan mutta kyllä se oli aika outoo että neljän levyn jälkeen tekivät greatest hitsin. Siis siinä mielessä että yleensä bändit on tehnyt yli kymmenen levyä ennen kun ainakaan mun mielestä voisi harkita että mikkä ois niitä parhaimpia...Mutta silti, se musa oli joskus in mutta sitten siitä tulikin mainstreamia ja yhtäkkiä kaikki kuuntelikin jo Placeboo, niin minä lopetin sitten siinä vaiheessa. Plus että kyllä se meni aika ininäksi sitten jossain vaiheessa se Brianin laulu...
Öh...oli off!!! Sorpe. Taas tuhlaan tilaa...
  • • Muokkasi: neo_shaman
  • Lähetetty: 08.08.2008 15:39

No, en tiedä meneekö se nolo -kategoriaan mutta kyllä se oli aika outoo että neljän levyn jälkeen tekivät greatest hitsin.

Se oli kyllä outoa O.o Ihan kiva että tuli se DVD, missä oli videot niistä. Mutta olisivat voineet vaikka tehdä sellaisen levyn mihin on kootty sinkkujen B-puolia yms. tavaraa, koska Placebolla on hyviä B-puolia ja covereita. Se olisi mua miellyttänyt ainakin henk. koht. enemmän kuin kokoelma, johon on laitettu kaikki sinkut. Onhan siinä kokoelmassa tosin niitäkin biisejä jotka ei studioalbumilta löydy, mutta njooh.
Kyllähän myös Manic Street Preachers [puhumattakaan Radioheadista] teki Best ofin 8 studioalban jälkeen. Olisivat mielummin julkaisseet uusintapainoksen New Art Riot -EPstä *__*
*haveilee ja offailee*
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit