Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Levyhyllyn noloimmat

Kirjoittanut: raato (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 08.08.2008 15:57
Veikkaisin, että nolouden tittelin saa Marilyn Mansonin joku levy joka killuu tuolla :/
Kirjoittanut: Drizz (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 11.08.2008 20:30
Noloin: Bat&Ryyd Ehtaa tavaraa, ala-asteella oli hervottoman kova juttu ja kyllä se aika ajoin vieläkin naurattaa.
Kirjoittanut: Lacrima (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 11.08.2008 22:13
multa löytyy pari tiktakin levyä, jotka on melkein puhki kuluneita joskus ekalla luokalla mä fanitin niitä ihan täysillä. toinen on maija vilkkumaan eka albumi, jonka mun kummitäti joskus toi kun ei tienny minkälaista musaa mä kuuntelen harmi etten muistanu palauttaa
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 14.08.2008 12:32
Las Ketchup jonka sain joululahjaksi kummisedältäni joitakin vuosia sitten.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 14.08.2008 12:39
en nyt tiedä onko tämä niin nolo, mutta sieltä löytyy kaksi levyllistä Captain Jackiä. lisäksi hyvinkin nolloja löytyy mm. yksi Tommi Läntisen levy, muutama Dance Party, Dance Now ym. diskohittikokoomalevyjä. ja kaikkein hassuinta on että en edes muista mistä kaikkialta ne on tullut. kait joskus joltain äidin työkaverilta kai.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 14.08.2008 15:52
Tässä muuttoa varten pakatessani löysin hyllystäni Avril Lavignen levyn sekä kaksi HIMin levyä.

HIMit tosin sain synttärilahjaksi joskus tyyliin 12-vuotiaana serkultani, ja molemmat ovat suurin piirtein täydessä kunnossa, koska ne päätyivät kertakuuntelun jälkeen hyllyyn pölyttymään
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.08.2008 00:32

Lainaus: raato

Veikkaisin, että nolouden tittelin saa Marilyn Mansonin joku levy joka killuu tuolla :/

mitäs noloa siinä on? Manson on hyvä.
Kirjoittanut: tuulikello (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.09.2008 16:35
Ah niin ihana Gimmel oli kolmosella kovaa tavaraa.
Sen lisäksi löytynee myös Britney Spearsin joku kokoelma... Onneksi en sen enempää pienempänä tuhlaillut levyihin, säästyn nyt enemmiltä nolouksilta
Kirjoittanut: Little Vampire (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.11.2008 18:01
Joku Gwen Stefanin levy... Pitihän sitä joskus silloin 12 vuotiaana kuunnella. Itseasiassa Lordin levyt löytyy mutta se ei mielestäni ole niinkään noloa vaikka monet haukkuukin kyseistä bändiä. En kyllä kuuntele Lordin musiikkia enää lähes ollenkaan, joskus nuorempana siitä tykkäsin. Mutta arvostan paljon bändiä.

Häh mitäh!!!Nyt löytyi Antti Tuiskun levy!!! Tämän täytyy olla kyllä siskolta peräisin... liian kevyttä minulle!
Kirjoittanut: Ene (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 28.11.2008 12:09
Forever Slave - Tales For Bad Girls

Äärimmäisen huono levy!
Heikkoääninen ''laulajatar'' miinustaa pisteitä vielä lisää, ei todellakaan mieltäylentävää kamaa. .

Paula Koivuniemi - Kaikki Parhaat & Kari Tapio - Juna Kulkee

Näistä mun tuskin tarvitsee sanoa mitään. .
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit